..maya.. |
|
(17.1.2010 19:56:09) náš je taky červnový a taky máme vyřízený odklad..
|
Marie luisa |
|
(17.1.2010 20:39:50) No,do PPP se chystáme taky,protože on je taky trochu divočejší,neposedný a taky podle staršího se mi zdá sociálně nezralý,takové trdlo malé.Při téhle kombinaci ten odklad asi budeme žádat.Zápis máme pozítří.
|
|
romana | •
|
(17.1.2010 21:09:19) to mam radost, ze muj cerstve sestilety bude chodit s o rok starsima, kdyz ty odklady davaji na prani rodicu, ja jsem pro odklad jen v opravdu vaznych pripadech. myslis, ze jako za rok ve skole nebude nemocny vubec? nebo jak?
|
Tvoje horší já |
|
(17.1.2010 21:18:42) Nehysterči. Moje první dvě děti odklad neměly, třetí asi mít bude, neb se jeví pro školu nezralé, i když čerstvě šestileté. A co jako? Pokud doktorka řekne ano, tak odklad bude. Nechápu, v čem vidíš problém, že tvoje šestileté dítě bude chodit se sedmiletými? To mě teda nezajímalo v nejmenším, když šly děti do první třídy, jak jsou staré ostatní děti, jestli je jim pět nebo osm.
|
Sharon35 |
|
(17.1.2010 21:28:27) Taky dáváme klukovi odklad,né kvůli nemoci-od září ješté nemarodil,ale kvůli řeči.Jinak je taky tak malý a hubený.V červenci má 6let,teď aktuální míry-110cm,16kg.
|
|
|
remus |
|
(17.1.2010 22:16:48) Romano, tvůj syn mít problém nebude, ten mají ti sedmiletí, způsob výuky je nastaven pro šestileté děti, ty o rok starší se nudí a z toho pak plynou problémy, u nás to tedy přesně sedí, sedmileťáci jsou znudění a podle toho vypadají jejich výsledky, tohle si musí každý rodič rozmyslet sám
|
Jedůfka / 99,00 |
|
(17.1.2010 22:39:26) Já mám spíš pocit, že styl výuky je dán pro jakýsi průměr a opovaž se jakkoliv vybočovat!
|
Federika |
|
(17.1.2010 22:42:01) tak nějak , Míšo... Nepozoruju u nás ve škole,že by měli šestiletí výhodu..
|
remus |
|
(17.1.2010 22:46:44) Jo,to asi bude určitě o způsobu výuky, tak to je jasný, na učiteli moc záleží, u nás je to nastaveno tak, že se první dva měsíce učili většinu času mimo lavici formou pohádek, paní učitelka pro ně měla připravené papírky s čísly a písmeny a pomocí pohádek a her se učili, ty sedmileté to prostě nebavilo a dělali kraviny, šestileťáci nadšeně hráli! Kždopádně je to ale o přístupu učitele, dcerka byla hrozně spokojená a ze školy nechtěla ani domů
|
Jedůfka / 99,00 |
|
(17.1.2010 22:55:45) Tak tohle nebavilo naše ani v pěti a šesti . Nejhorší bylo vybarvování berušek v matice a kreslení na čtení, když jeho zajímal ten příběh a pak byl otrávený, že na to téma musel malovat obrázek . Ale já mám fakt doma asi exoty, oni si ani nikdy normálně nehráli .
|
Lída,3 kluci a holka |
|
(17.1.2010 23:01:53) Hm, tak nějak... dva z mých kluků kreslení moc nemuseli, vybarvování ve škole jim neskutečně lezlo krkem. Zbylé dvě děti jsou naopak "kreslící", takže si to užívaly Třetí kluk (největší exot) měl naštěstí velmi rozumnou učitelku, která ho postrkovala dál na jeho úrovni, která se ve většině předmětů radikálně lišila od zbytku třídy. Byla to ona, kdo jako první navrhl přeskočit třídu.
|
Jedůfka / 99,00 |
|
(17.1.2010 23:08:38) U mladšího v první a ve druhé mám pocit, že jsme furt jenom kreslili. To fakt nenáviděl, ve škole odmítal pracovat a nosil si to za domácí úkoly. Já pak hledala, jak se kreslí žába, husa a podobně . Kreslili snad ve všech předmětech. Já chápu, že některé děti to baví a snadnějc se tímhle způsobem učí, ovšem zobecnit to na všechny .
|
|
|
Federika |
|
(17.1.2010 23:02:48) vybarvovací úkoly byl mor, to byly jediný úkoly,se kterýma jsem pomáhala,jinak by asi david školu nenáviděl dodnes... A fakt to celý strašně záleží na učitelce..Nicméně- i když je to nespravedlivý, sedmiletý dítě si celkově vede spíš líp..A ještě větší problém je, že už ani nejde jen o sedmiletý, v první třídě se poslední dobou v hojný míře vyskytujou i odkladový podzimní děti, čili děti,kterým krátce po nástupu bude osm..
|
Jedůfka / 99,00 |
|
(17.1.2010 23:05:36) No tak ty osmiletý si už vůbec neumím představit vybarvovat berušky u příkladů do deseti . To u nás zrovna frčely elektrické obvody a čínština .
|
Federika |
|
(17.1.2010 23:17:54) hmm, u nás by fakt vybarvovat berušky nebavilo ve 4, ani v osmi.. Rozdíl by l v tom,že v těch sedmi vydržel sedět chvíli v lavici, aniž by skákal, lezl po lavici,rozlejval pití apod... Taky h bylo možný ráno vzbudit,aniž by dostal hysterák, dokonce se i oblík, odpoledne mi byl schopnej zavolat mobilem adomluvit se kdyy mám přijet, když jel autobusem,občas i přines domů aktovku, sem tam i nezapomněl bundu atak... V 6 letech nepředstavitelný...
|
Jedůfka / 99,00 |
|
(17.1.2010 23:23:06) Tak o zapomínání bund a aktovek bych mohla vyprááávět. V osmi letech zapomenutá aktovka na autobusové zastávce, v devíti zapomenutá bunda v parku u zastávky, už jsem jí odepsala, ale zcela náááhodou jí našla paní ředitelka jdoucí kolem, ve stejný den zapomenutá taška s tělocvikem v autobuse, jo, to by bylo na román. U nás není velký rozdíl, jestli v šesti nebo v devíti, fakt. No - v pátek manžel zapomněl tašku se slušným obnosem v Ikee - takže odkud nám ten vítr vane, že .
|
Federika |
|
(17.1.2010 23:28:04) asi fakt záleží na dítěti...U nás se to právě mezi 6-7 rokem strašně zlepšilo, afektivní záchvaty se přece jen zmírnily,aspoˇjejich četnost, nějakej smysl pro povinnost se objevil, byla s ním tak nějak víc řeč, u nás fakt ten odkald stoprocentně pomoh... Jak by to bylo u Denise, kdoví, u Davida jsme rávě vůbec neváhala, u Denise váhám užý víc než půl roku ato přesto,že je mladší, kdyby se narodil o pár dní pozdjěš, ani by k zápisu nešel.. Takža fakt možná půjde...
|
|
Jedůfka / 99,00 |
|
(17.1.2010 23:30:23) Je fakt, že v šesti (srpnový syn) si občas vstal z lavice, proběhl se po třídě, udělal pár hvězd a zase pokračoval v práci, učitelka to brala celkem v pohodě a on po dvou měsících pochopil, že takhle ne a přestal.
Je to hrozně těžké, každé dítě je jiné, něco zvládá líp, něco hůř, první třída je o rozkoukávání, někdo se učí číst a počítat, jiný se učí sociálním dovednostem, u některých se to časem srovná, u některých se to nesrovná nikdy .
|
Yuki 00,03,07 |
|
(17.1.2010 23:34:36) mně říkala v PPP psycholožka, že se na to srovnní sociálních dovedností nemám u mladšího moc spolíhat, že to po něm sice mám chtít, ale taky že se mám smířit s tím, že dokonalý to asi nikdy nebude, že mu bude asi vždycky jedno, jestli má obě ponožky stejný a tričko obrázkem dozadu nebo dopředu, že bude vždycky přemýšlet jinak než ostatní a nejhorší na tom je, že mám dojem, že nejen že se to nelepší, ale ono se to snad zhoršuje, snad proto,že toho po něm chceme čím dál víc, nebo já nevím, možná ho čím dál víc zajímá úplně něco jinýho než "normální" svět.
|
Jedůfka / 99,00 |
|
(17.1.2010 23:38:02) No tak já už jsem si JISTÁ, že se to nesrovná, na zázraky nevěřím. Teď už se jen děsím puberty a toho, které geny se projeví víc .
|
|
Federika |
|
(17.1.2010 23:49:09) tak že by to bylo perfektní a srovnalo se všechno, to rozhodně ne!!!! Ale udělala takovej skok, v sebeovládání, se kterým má fakt problémy, má sníženou schopnost ovládání, že jsmevážně tomu nápadu, dát mu odklasd, blahořečila..Najednou bylo všechno lehčí, snazší, dalo se s ním mluvit,myslím,že by ho už ani z toho Berlitzu nevyhodili...
|
Jedůfka / 99,00 |
|
(17.1.2010 23:56:48) Já naivně doufala, že se sebeovládání zlepší s bojovým uměním (jak jsem byla svědkem u pár dětí), které si sám vybral a zvolil, on je ale zřejmě vůči jakékoliv nápravě imunní a odporuje i mistrovi . Ale Jackie Chan a Steven Seagal jeho vzory zůstávají .
|
|
|
|
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(17.1.2010 23:31:45) u nás když Tomášek vybarvuje berušku, tak ta beruška prostě ZMIZÍ, pod tou čmáranicí ji není vidět, to Martínek jí klidně ještě přimaloval roztažený křidýlka a pdobný pitomosti, aby se nenudil jenom tím vymalováváním každý si i tu nudu umí zkrátit jinak
|
Jedůfka / 99,00 |
|
(17.1.2010 23:41:02) Vybarvování berušek u našich spočívalo ve třech vlnovkách stylem rychle hotovo . Staršího baví víc matika v němčině, přestože mu česká až tak moc nejde. Čím složitější, tím lepší.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(17.1.2010 23:41:45) jak to, že mu nejde česká??? to mi hlava nebere, asi se přeptám kluků, jak to je možný :)))))))))
|
Jedůfka / 99,00 |
|
(17.1.2010 23:49:16) V primě je matika daleko těžší, než byla na základce. Jemu nejdou hlavně slovní úlohy, to už vlastně léta, určitě je to spojeno s AS - nedokáže se v nich správně zorientovat a logicky vyvodit příklad. V němčině ho ale matika prostě baví, byť ve slovních úlohách v němčině jakožto začátečník musí mít daleko větší problém. Asi rád narozdíl od svého bratra ty překážky překonává . No vyznej se v chlapech .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jedůfka / 99,00 |
|
(17.1.2010 22:51:31) Hlavně když jakkoliv vyčnívají, je jedno čím a v jakém věku.
|
|
|
|
|
|
|