Lucka(S+J) |
|
(26.1.2010 10:44:59) Ahojky chci se zeptat jestli nemáte někdo zkušenost. Moje mamča kupovala v obchodě mobil.Je to tak 14 dní a nejde(nevím podrobnosti co konkrétně)takže je ještě v záruce,ale mě zajmá jestli se může chtít po prodejci peníze?A nebo se to musí nechat opravit a pak třeba?Nebo mi peníze za žádnou cenu nedají?
|
Eva + Klárka2/07 |
|
(26.1.2010 10:56:33) Pokud nemá potvrzený záručák, tak by jí měli vrátit peníze. Pokud to bude chtít. Aspoň myslím, není to 100%.
|
Stará Misule |
|
(26.1.2010 16:25:29) ahojky,ja kupovala pred sedmy lety,hned doma jsem zjistila,ze nejde,a ten den sla vratit.Bohuzel prej nemuzou vratit penize,kdyz je tam sim karta,dali ho na reklamaci do 30 dnu.Ted je to asi uz jinak,mozna,kdyby nebyla simka,tak to jde.
|
|
|
|
|