| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Reklamace kočárku - kdo je povinen odstranit vadu?

 Celkem 3 názorů.
 Limai 


Téma: Reklamace kočárku - kdo je povinen odstranit vadu? 

(1.11.2010 22:54:19)
Před pár měsíci jsem synovi kupovala golfáč,který budu dávat na reklamaci,protože se na obou stranách uvolnily a vytrhly nýty které drží na boku rukojeti kočáru.Podle toho co mi říkala prodavačka jsem pochopila,že tam dají nějaké nýty někde doma na koleně,aby rukojeti držely.Je toto přípustné,aby vadu na výrobku který je v záruce odstranil prodavač apod.?Mě osobně je jedno kdo mi kočárek opraví,hlavně když bude držet pohromadě,ale říkám si aby pak jednou nebyl problém s tím že mi něco nebude uznáno,např.v případě že se vada znovu projeví a pak by mi nevzali kočár k nové reklamaci s tím že do toho fušoval někdo kdo neměl.
 Aska 
  • 

Re: Reklamace kočárku - kdo je povinen odstranit vadu? 

(2.11.2010 9:01:08)
Já myslím,že by měl být sepsán reklamační protokol a po opravě by ti měli dát vyjádření ze servisního střediska o opravě,nebo ne
 Lenka 
  • 

Re: Reklamace kočárku - kdo je povinen odstranit vadu? 

(24.11.2010 15:20:18)
Ahoj, reklamovat to musíš tam, kde si to koupila, ale ten obchodník by to měl nechat opravit u výrobce, případně u výrobcem pověřeným servisem. Určitě si nech sepsat reklamační protokol pro případnou další reklamaci. Protože jak říkáš, když se v tom bude hrabat někdo kdo nemá, tak ti to příště nemusejí uznat kvůli neodbornému zásahu...a případnou další nutnou opravu bys už musela platit.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.