Limai |
|
(10.10.2011 9:25:35) Myslím opravdu přesně,na minuty,ne takové to jako že poznají půl a celá,ale že byly schopny poznat např.za "osm minut dvě".
|
katyn |
|
(10.10.2011 9:30:54) Tak ten rok před 1.třídou. V 1.třídě už to pak bylo na jedničku.
|
|
16.5Salám&Lajka14 |
|
(10.10.2011 9:31:14) Synovi bude devět a neumí ani čtvrt, půl a tři čtvrtě, natož "za dvě minuty něco".
|
Ropucha + 2 |
|
(10.10.2011 9:36:56) To musí být docela nepohodlné - jak funguje v běžném životě, když neví, kolik je hodin?
|
Roya |
|
(10.10.2011 9:47:38) Asi má digitálky a ví, že je 9.46...
|
Ropucha + 2 |
|
(10.10.2011 11:44:38) Tak takhle potom jo
|
|
KoproFka |
|
(10.10.2011 13:33:38) jé, já taky fungovala od 1.tř. na digitálkách..asi až do 4-té, kdy se mi rozbily (zlomila jsem plastový kryt), byly moc pěkné, červeno-bílé (se dvěma sovičkama a duhou), od babičky až z Ruska, heč... čtvrt, půl, třičtvrtě jsem se naučila až potom, do té doby jsem to nepotřebovala, jela jsem na digitálním čase
|
|
|
Jedůfka / 99,00 |
|
(10.10.2011 11:25:23) Já si u mladšího syna (11) stále nejsem jistá, jestli ručičkové hodiny umí, nebo ne. Je děsně línej, než by se zamyslel, podívá se na mobil na digitální. Nedávno se učil hodiny v angličtině a na začátku jsem šla do mdlob, protože mi je neřekl dobře ani česky. Pak mu to naskočilo v angličtině a pak teprve česky.
Hlavním problémem je asi, že co nepoužívá nějakou dobu, zapomene. Všude okolo je technika, co by se namáhal, že.
|
|
|
|
|