zerat |
|
(17.10.2011 16:42:29) Možná to tu už bylo nevím, ale nezaregistrovala jsem to, tak se ptám tu. Jak je to s paragony z MMB? Objednala jsem dcerce kombinézu z MMB (Ydi) a paní mi poslala paragon a upozornila mě na dvouletou záruku. Zároveň jsem objednala i novou zimní bundu (Ydi), ale od jiné paní, se kterou komunikace v pohodě, vše o.k. ale u bundy paragon není. A teď dumám, jak to teda vlastně má být. Myslím si, že nárok na paragon mám, ale paní ho zřejmě nedává a mě napadá, jak to, že nedává pragon když prodává nové zboží? Nebo čeká až si o něj napíšu? Přece jen to není bunda za 150 Kč z bazaru a co když se vyskytne nějaký problém - jak příp. bude bundu reklamovat? Děkuji vám za rady a příp. zkušenosti.
|
Gudrun |
|
(17.10.2011 18:03:20) Nákupy na MMB mi přijdou zdlouhavé a drahé.
|
zerat |
|
(17.10.2011 18:07:13) no mně ne. Objednala jsem v půlce minulého týdne a dnes mám obě věci už doma. A drahé mi to taky nepřijde, protože jsem nakoupila dvě nové věci za 2 staré, které jsem prodala
|
|
|
Eva | •
|
(17.10.2011 21:04:24) Máme klasický e-shop i na MMB, fakturu vystavujeme automaticky pokaždé, i na zboží z aukcí. Pokud nedává, automaticky si myslím, že to jsou daňové úniky.
|
zerat |
|
(17.10.2011 21:53:41) Díky moc. Paní mi paragon zašle - prý ho zasílá na požádání, čehož jsem si nevšimla
|
|
|
|