sarmi |
|
(21.10.2011 15:41:43) Před týdnem koupila babička synovi pěkné kožené zimní kotníkové boty. Ty mají na vniřních stranách zapínání na zip a konce zipu synkovi pokaždé poškrábou nožku. Dělá to buď drobný plíšek, kterým zip končí nebo některé z háčků toho zipu. Sama to cítím, když po tom přejedu prstem. Zkoušela jsem to zjemnit šmirglpapírem, bez efektu. Bohužel jsem už boty synovi podepsala (do školky). Je to vůbec důvod k reklamaci? Boty jsou krásné, ale denodenně synovi musím zalepovat nohy v místě kontaktu s botou . Navíc jsou již podepsané... Než se do obchodu dostanu, bude to chvíli trvat, obchod je v sousedním městě. Co myslíte?
|
Cirilinka |
|
(21.10.2011 15:45:11) pokud jsi do výrobku zasáhla, nemáš nárok reklamovat:-(
|
Anni&Annika |
|
(21.10.2011 15:48:38) no to si nemyslim...a co kdyz nekdo boty nejakou dobu nosi a ty se pak rozpadnou? To taky dotycny ztraci narok na reklamaci, neb do nich zasahl???? Ja bych teda boty reklamovala, na vadi jsi nemusela prijit hned a tak jsi boty chvili uzivala, nez jsi prisla na to, ze rozedrena noha ditete je od spatneho zipu....
|
Cirilinka |
|
(21.10.2011 15:49:28) obroušení a podepsání je zásah bohužel, to je zákon...dělala jsem v tom, věř mi...
|
Anni&Annika |
|
(21.10.2011 15:52:33) hele, kdyz na vadu prijdu behem uzivani /a do skolky boty musi byt podepsane/, muze mi kazdy vypravet co chce, sla bych je reklamovat a i kdybych si mela stezovat na coi.... a bylo by mi sumak, jestli je neco videt nebo neni.
|
Cirilinka |
|
(21.10.2011 15:55:23) mi to nemyslí, báb rýbu a hlavu jak balon, podepsání asi neva, ale to obroušení je blbý...
|
Anni&Annika |
|
(21.10.2011 15:57:47) stejne bych tam s tema botama sla....za pokus nic neda a kdyz bude slusna, treba to nekam poslou aspon na opravu.
|
Anni&Annika |
|
(21.10.2011 16:04:29) a teda jeste....co kdyz byla donucena obrousit? Treba byla s ditetem na prochazce v prirode a dite najednou nemohlo chodit, plakalo bolesti, zjistila proc tomu tak je a chtela diteti pomoci v danou chvili. Vzala pilnik z kabelky a obrousila...improvizovala....nebo mela diteti nechat rozedrit nohu /domu daleko/ a pak si jit stezovat na vyrobce bot a chtit odskodneni???? Jen aby neporusila botu??? Ja nevim......docela rada bych ten zakon videla a i tam by se jiste nasla nejaka klicka.... proste bota kdyz dela neco takoveho, neni kvalitni bota a nemela by vubec vylezt z fabriky. A jako prodejce ci vyrobce bych o tomhle se zakaznikem vubec nediskutovala, vzala botu, dala penize ci opravila. Vzdyt taky snad chci, aby se ten zakaznik za par mesicu vratil zpet, ne?
|
Cirilinka |
|
(21.10.2011 16:08:53) Anni hele já jen vím, jak uvažujou obchodníci...je to indivindi...někdo spolupracuje a někdo se zabejčí a můžeš se na hlavu stavět..jediný, co můžeš udělat, když nesouhlasíš s výsledkem reklamace je nechat si udělat znaleckej posudek a soudit se....
|
Anni&Annika |
|
(21.10.2011 16:13:05) no ja myslela, ze prodejci v tomhle state uz pochopili, ze kdyz vyhovim zakaznikovi, loupi u me za vracene penize nove boty ci mu je necham nekde opravit....velice dobre si pak bude pamatovat, ze TAM nebyl zadny problem, ze TAM byli super prodavacky a ze TAM se vrati znovu az bude potrebovat dalsi boty. Nebot TAM uz to ma vyzkousene. To je pro nej jakasi takasi jistota....
|
Šárka+3 | •
|
(21.10.2011 16:26:04) Víš, on je trošku problém s tím, že se někteří zákazníci pak snaží vytřískat co jde, takže se prodavačka snaží být milá, usměvavá, vycházet při reklamacích vstříc a místo toho, aby lidi byli rádi, že reklamace fungují, když je opravdu nějaký problém, začnou to zneužívat a začnou reklamovat boty měsíc před uplynutím dvou let zlikvidovaný a budou se domáhat uznání reklamace.
|
Cirilinka |
|
(21.10.2011 16:27:00) no, zase to už je vypoužívanej výrobek
|
Anni&Annika |
|
(21.10.2011 16:47:59) chrobaku...a to ja jednu holcinu znam, ktera koupila boty pred letem a po lete je sla reklamovat a dostala penize zpet...vychozene boty jak rikas...v cechach...
jinak k otazce....on si uz u ten cesky clovek vybira, byt jidlo je asi malinko neco jineho nez boty. Ja jezdim nakupovat do zittau, mam to 20 minut autem....tolik cechu snad ani v ceskem krame nevidis...a ty rozhovory co slychavam? napr....no neco je tu drazsi, ale zase mam kvalitnejsi potraviny....
|
|
|
|
Cirilinka |
|
(21.10.2011 16:27:47) Anni ne nepochopili, stejně jako nepochopili, že když budou prodávat jídlo svinstvo, lid se nevrátěj..ptž oni se vrátěj co se v čr děje hromadně, je v pořádku, to nevíš?
|
|
|
|
|
|
|
|
Anni&Annika |
|
(21.10.2011 15:53:28) a jeste...cetla jsi ten zakon??? Ja ne....takze bych jako zakaznik dorazila s botou......
|
|
sarmi |
|
(21.10.2011 15:58:53) obrouseni neni zrejme, ale podpis je patrny, ABY SI BOTY VE SKOLCE POZNAL
|
Cirilinka |
|
(21.10.2011 16:01:36) tak je pěkně umej a dones reklamovat a neříkej, žes brousila prozradím ti tajemství, do půl roku od nákupu máš nárok na zrušení kupní smlouvy, pokud od ní chceš ustoupit a neprokážou,žes vadu zavinila :)-
|
sarmi |
|
(21.10.2011 16:03:20) to vis, ze brouseni zapru, fakt neni nic videt. ale to podepsani...
|
|
Ivka3 |
|
(21.10.2011 16:06:40) faaakt? A jaké jsou podmínky a správný postup?
|
Cirilinka |
|
(21.10.2011 16:09:55) správný postup? do výrobku nezasahovat a neprodleně dojít reklamovat...
|
Ivka3 |
|
(21.10.2011 16:12:31) dobře, to jsme ted udělali s kopačkama, po 3 měsících prasklá podrážka a švy. Chtěli jsme zpět peníze a že musíme počkat, až co na to reklamační odd.
|
Cirilinka |
|
(21.10.2011 16:26:27) ivko naběhni na ně,že máš nárok na zrušení kupní smlouvy a že to víš...uvidíš, třebas vyměknou a navalej prachy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Apačka Lapačka |
|
(21.10.2011 15:48:23) Tak to je nepříjemné. Já bych reklamovat asi nešla (kvůli tomu podepsání), snažila bych se to nějak odstranit sama, popř. bych se šla poradit do správkárny obuvi, máme tu příjemného ševce, třeba by znal nějaký fígl.
|
sarmi |
|
(21.10.2011 16:02:30) no, staly dost penez, asi to zkusim, az se do mesta dostanu. do te doby budu lepit nozky .
|
|
|
Matylda | •
|
(21.10.2011 15:53:20) Podepsání bot určitě při reklamaci nevadí, to určitě vadu nezpůsobilo (a zrovna před měsícem jsem úspěšně reklamovala podepsané boty a ani mě nenapadlo, že by to mohl být problém). Horší je to s obroušením, to jsi zasáhla přímo do problematické části a můžou ti tvrdit, že dřou třeba kvůli tomu.
|
|
X E N A |
|
(21.10.2011 16:32:09) Já bych to škrábací místo zakápla buď lakem na nehty nebo normálním průhledným lakem či barvou, jakou mají boty.
|
|
vlad. |
|
(21.10.2011 17:06:46) Podepsání neřeš. Prostě mají vadu, která brání řádnému užívání. Šmytec, hotovo, šla bych tam. Buď ať to vyřeší nebo ať vrátí peníze. O podmínkách odstoupení od kupní smlouvy nevím nic konkrétního.
|
|
Hanka36 |
|
(21.10.2011 22:40:50) Zkus reklamovat, a to nic nedáš. A nešel by podpis vyčistit? Třeba vygumovat nebo nějak jinak? Ale reklamaci zkus určitě. Držím
|
|
|