Pawlla |
|
(22.11.2011 7:53:44) Stalo se Vám to někdy?Diskuse o PPL mě donutila zavzpomínat na loňský trapas.Objednala jsem pro syna k vánocům Lego letadlo,doprava přes PPL,řidič přijel,nechal si zaplatit a pak z auta vytáhl velkou krabici,na které byl vyobrazený vrtulník na ovládání.Doma jsem okamžitě volala na PPL,že to není můj balík a velice asertivmě jsem žádala o okamžitou nápravu.Rozjela se mašinerie během,které vrtulník putoval tam a zpět a zase tam a zpět,2x se dělala inventůra v depu,protože nikdo nemohl najít moje Lego a nikomu nechyběl můj vrtulník.Jelikož jsme stále asertivně trvala na svém,poslali mi nový balík,v něm bylo Lego a tím by to mohlo skončit.Ale skončilo to až ve chvíli,kdy mi volal pan z PPL a ptal se mě,proč jsem krabici s vrtulníkem neotevřela.Oni ji ptevřeli a bylo tam moje LegoPoblahopřál mi k titulu-první zákazník,který reklamuje,co ani neotevřelJsem jediný asertivní blbec?
|
Kalamity YANKA |
|
(22.11.2011 8:04:40) krasny... reklamuje, co ani neotevrel
|
|
withep |
|
(22.11.2011 8:13:34) Já myslela, že se tě zeptá, proč jsi tu zásilku přebírala
|
|
Kopřiva Dvoudomá |
|
(22.11.2011 8:13:44) Taky bych to neotevřela
Pán byl nějakej chytrej, a sám se do toho taky nekouk
|
|
Z+2 |
|
(22.11.2011 8:18:57) Já myslím, že firmy posílající věci po PPL se krabicováním musí vyloženě bavit. Nám teď přišla Mikrovlnka. Krabice s tou co jsme si objednali byla velmi vtipně zabalená do krabice od jiného typu od stejného výrobce. Nám to bylo skoro jedno takže jsme to tak v pohodě převzali, ale naprosto bych chápal v podobné situaci se bránícího zákazníka.
|
Honza +// |
|
(22.11.2011 8:27:56) Já mám taky pocit, že se tím krabicováním baví. Nám takhle přišlo, nějaké vrtací kladivo, které si manžel objednával. Značka měla být Makita a vrchní krabice byla od nějaké levné vrtačky. No ale otevřela jsem to a bylo to cajk.
|
|
Pawlla |
|
(22.11.2011 8:36:06) Jo?Jo jste mě potěšili.Já myslela,že jsem jediná.
|
|
|
Ida | •
|
(22.11.2011 8:56:11) Stalo. Kdysi jsem si kupovala z katalogu koberec do obýváku a při rozbalování jsem zjistila, že je na tyči namotaný ještě jeden menší. Protože ani ten malý nebyl zrovna nejlevnější, volala jsem na firmu, ať se u mě řidič staví, že mu přespočetný koberec dám. Po pár telefonátech, kdy koberec nikomu nechyběl, mi bylo poraděno, že když si jsem si svévolně namnožila koberec, ať si ho nechám, protože vykázaný nikde nebyl a nikdo se nedokázal dopátrat, kde se tam vzal. Tak mám koberec, no. Snaha byla.
|
|
Feliz |
|
(22.11.2011 9:19:11) Já otevírám zásadně před tím, než dám peníze, pokud je problém, zalepím a nepřevezmu.
|
|
Binturongg |
|
(22.11.2011 9:24:53) Tak já hlavně objenávám přes Poštu. PPL mě irituje, že s nimi neustále musím telefonovat, otravují telefonátem třeba v půl 7 ráno, náš barák nemůžou často najít (pokud nevlastní GPS), musím dřepět doma a čekat na ně...
|
Hanka 75 |
|
(22.11.2011 23:00:36) jojo zlatá česká pošta, opakovaná doručení... a vynesou až nahoru. také upřednostnuju před PPL
|
|
|
Siddhártha |
|
(22.11.2011 9:36:05) Tak mě to zase tak vtipné a trapné nepřijde. Taky bych to neotevřela, aby pak nebyly problémy s reklamací
|
|
Roxie |
|
(22.11.2011 10:26:07) Koukám, že si to PPL s náma užije. My (ha, ha, manžel) objedal přes net mobilní telefon. Když zjistil co je to za šunt a pochopil, že firma je jeden velký podvod a je to celý v p....., schladila jsem si žáhu jednou "pěknou" SMS, kterou jsem poslala na tel. číslo té firmy. Teda myslela jsem si, že to poslední volaný číslo je jejich. Bylo to číslo PPL, které ráno volalo ohledně toho balíku . To jsem zjistila večer, když přišla nechápající odpověď od řidiče, že on s tím nemá nic společného . Trapas ...
|
|
|