Tragika |
|
(6.12.2011 14:11:29) Už dva týdny mám doma dárky pro syna, které jsem objednala přes německý internetový obchod. Včera mi byl doručen další balík (19 Kg), který jsem, vzhledem k mikulášské nadílce a shonu, otevřela až večer. Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistila, že zboží ( v hodnotě 200 Eur) mi bylo doručeno znova!
Pověstný německý pořádek je asi už minulostí. Co mám dělat? Volat do Německa a za své peníze posílat balík zpět? Představa, že budu na naší, 5km vzdálené poště, stát opět hodinovou frontu, mě neláká. Taky bych musela platit za hlídání syna, který je nemocen. Proč mám hergot platit za něčí bordel? Mám 100 chutí řešit vše až po vánocích. Co myslíte vy? Máte s podobnou situací zkušenost?
|
kája+dva |
|
(6.12.2011 14:15:28) Takhle mi přišel dvakrát balík z Polska, čekala jsem, jestli se ozvou, abych ji ho poslala zpět. Nikdo se neozval, po roce jsme tu samou hračku darovali neteři. Nech si to a vyčkej, jestli se ozvou sami.
|
aach |
|
(6.12.2011 14:20:29) kontaktovala bych je, aby si pro to přijeli.
|
|
|
Lída. |
|
(6.12.2011 14:22:40) mohli by si na to objednat odvoz sami (dhl, dpd apod.) Navrhni jim, ať si smluví dopravu, že zboží dopravci předáš.
|
|
foxyna |
|
(6.12.2011 14:23:02) Oznámila bych, že balík přišel a ať si nějak zajistí jeho zaslání zpět, tzn. nějakou dovážkovou službou, která si ho vyzvedne u vás doma.
|
|
vendyna (Janinka + Alenka) |
|
(6.12.2011 14:38:55) Napiš maila, to zabere chvílku času. At si to vyřídí a a zařídí sami.
|
|
Ivik a kluci 00,03,06 |
|
(6.12.2011 14:41:35) Zkušenost nemám, ale proč bys ty měla řešit jejich problém? Napiš jim, že ti přišlo objednané zboží podruhé a je na nich, jak si danou věc vyřídí.
|
|
Pole levandulové |
|
(6.12.2011 14:44:47) Stalo se mi kdysi, taky z Nemecka, poslala jsem meil, oni se omluvili a zaridili si sami odvoz pres PPL nebo DPD, to uz si nepamatuju. Nestalo mi to navic ani korunu. Pri pristim nakupu jsem dostala navic slevu za ochotu.
|
|
sally |
|
(6.12.2011 17:47:07) Napiš jim email, že se to stalo a co máš dělat. Poštovné určitě neplatit. Nevím jak to funguje v EU, ale třeba u FedExu a podobných služeb si může ta firma předplatit zaslání zásilky, tobě pošlou už jen nálepku, kterou dáš na balík a odneseš Fedexu (nebo si to i vyzvednou, záleží na službě). Jeslti chtějí zboží zpět, tak ať se snaží.
|
Tragika |
|
(6.12.2011 18:01:48) Děkuju všem za radu, napsala jsem mail a uvidím.
|
|
Janina+4 |
|
(6.12.2011 18:39:43) U nás to taky tak funguje. Mám smlouvu s PPL a zákazníkovi můžu zařídit svoz zboží zpět k nám na firmu, aniž by on cokoliv musel zajišťovat, vyplňovat, jen předá balík, bez adresy, PPL na to už štítek nalepí.
|
|
|
|