arsiela, |
|
(18.1.2012 6:20:51) Mám tohle doma,podobrým,po zlým nepomohlo nic.Návštěvy nějakého specialisty nás stáli tisíce.Vydrž časem,tak za dvacet let bude líp.Ne to přeháním,u nás se to lepší před těma osmnáctejma narozkama
|
perdita |
|
(18.1.2012 7:30:43) Bedunko, holky tu píší, že se to zlepšuje, ale já mám třeťačku a došlo ve 3. třídě ke kritickému zlomu k horšímu. měsíc nedonesla domů jediný den kompletní úlohy, buď neměla deníček, ale to většinou měla, nebo neměla tu učebnicic, z které, nebo neměla ten sešit, do kterého... Už v první třídě jsme absolvovali PPP, kde řekla porucha pozornosti a krčila rameny, co by se s tím dalo dělat. letos jsme byli v PPP v jiném městě, kde řekli, že žádná porucha není, dcera je mimo jiné psací dys, což působí i na krátkodobou paměť. Především obrovská snaha napsat a napsat správně, což se jí daří, ji tak vyčerpává, že hlava prostě "pustí" ty ostatní věci, jako "dej si sešit do aktovky". Takže moje zkušenost je, že třetí třída je horší. Doma je naprosto OK a velice dobře pracuje. Ve škole je demotivovaná a ve stresu, z kterého pak pramení chyby.
|
ivaxx |
|
(18.1.2012 8:06:15) Perdito - souhlasím s tím, že je třetí třída mnohem těžší, ale v rámci zlepšení pozornosti posuzuji i to, že si už syn neobléká kalhoty obráceně a občas odpoví i na otázku, která mu byla položena i poprvé (a ne až poté, co jej lapnu, otočím k sobě, otočím si jeho hlavu proti své a poté, co i zafixuju pohled, tak začne vnímat, co mu říkám - toto totiž byla u nás normální praxe). Kvůli úkolům holt alespoň 1-2x týdně obvolávám kamarády - protože si z tabule opíše 2x stejné stránky pro matiku i češtinu. Poruchy spojené s dyslexií také do toho nezahrunuji - dlouhé diktáty jsou a budou ještě strašákem dlouho, stejně tak jakýkoli psaný text - písmenka vypadají ven nebo se mu stále ještě i pletou (psací z a r, b a v...). To je běh na dlouho trať.
|
perdita |
|
(18.1.2012 8:36:15) Přesně tak, je to běh na dlouhou trať. Vím, že by se z děcka dalo vydolovat mnohem víc, doma podává úžasné výkony, ale ve škole nám to nějak neklape. Nezvládá holčičí machinace a intriky, někdy se s ní ve třídě baví jen kluci, je prostě svá, i když svůj svět nikomu nevnucuje. My si myslíme, že bude v dospělosti úžasná a úspěšná, ale chceme, aby přečkala školu v maximálním psychickém zdraví a s nějakým sebevědomím, a to je dóst náročný, když se jí hodně nedaří takové ty "praktické" věci. Na druhou stranu letos to vyřešila. Bude mít prakticky víc zameškaných hodin než prochozených Je prostě pořád nemocná
|
ivaxx |
|
(18.1.2012 9:50:43) Náš kluk je zase dost mimo "pánskou" partu - fotbal nehraje, PSP jej nezajímá ... Za své nejlepší kamarády označuje dcerky našich přátel (bohužel s ním nechodí do školy).
|
helis78 |
|
(18.1.2012 11:05:43) syn to má stejně, nedávno jsem četla posudek učitelky do PPP, syn už je v druhé třídě a chodíme od začátku první, kdy jsme to zjistili, ADHD, hyperaktivita, porucha pozornosti. Do kolektivu se moc nezačleňuje a jeho nejoblíbenější spolužák, je holčička kamarádky a s tou sedí, ale občas i na ni je hnusný. Taky mně to docela štve, ze školy nenosí mikiny, čepice, rukavice, občas vběhne jen tak do cesty, nenachystá si sám od sebe věci na lavici, učitelka uvažuje o asistentovi. Myslím, že to bude na hoodně dlouho.
|
|
|
|
Renata, kluci 10 a 5 |
|
(21.2.2012 12:25:33) Jj, to znám...třetí už máme za sebou, ale je to opravdu zlom, mám doma přesně to co ty. Naštěstí u nás máme rozumnou paní učitelku, diktáty se neznámkují... jen občas, raději je vyzkouší jestli znají pravidlo, podle kterého se kde píše jaké i...takže se píšou testy, když diktát, tak krátky.
|
|
|
|
|