Marcela,Jonáš11/05,Ema9/07 |
|
(26.1.2012 15:00:50) Moc prosím, jak má vypadat? Co má obsahovat? Neptám se na konkrétní údaje, ale obecně. Jsem asi nemožná, ale nemůžu nikde nalézt vzor. Kde jinde se zaptat, než tady Díky
|
sarmi |
|
(26.1.2012 15:28:46) jak to myslis? deti s odkladem zacinaji 1.tridu o rok pozdeji, ivp bezne nepotrebuji. pokud ivp, tak to bude kvuli nejakemu problemu, kvuli kteremu zrejme byl odklad.
|
|
Rina+2 |
|
(26.1.2012 16:30:35) Ten individualni vzdelavaci plan vyda PPP do skoly, to ditka s odkladem nemaji bezne, jen kdyz jsou treba ADHD nebo neco podobneho.
|
|
michaela TP červen 2012 |
|
(26.1.2012 16:33:31) Záleží, z jakého důvodu ten individuální plán je napsaný. Vím, že píšeš, že nechceš konkrétní věci, pouze vzor, ale asi nemyslíš jen obecné body, co má obsahovat nebo ano?
|
|
Venice+3 |
|
(26.1.2012 16:33:56) Proč ten vzor potřebuješ? IVP sestavuje zpravidla tým: ředitel školy, třídní učitel, (asistent pedagoga), může být přizván rodič. Žádný mustr neexistuje. PPP do IVP nezasahuje vůbec.
|
sarmi |
|
(26.1.2012 16:37:02) zpravidla ucitel ivp s ppp konzultuje.
|
Venice+3 |
|
(26.1.2012 16:39:54) Pochopitelně. Ovšem PPP IVP nesestavuje, nevydává.
|
sarmi |
|
(26.1.2012 16:41:01) psalas, ze do nej nezasahuje. ale kdyz ho konzultuje, tak do nej timpadem i zasahuje. ale nevydava, to je pravda.
|
|
sarmi |
|
(26.1.2012 16:41:46) psalas, ze do nej nezasahuje. ale kdyz ho konzultuje, tak do nej timpadem i zasahuje. ale nevydava, to je pravda.
|
Venice+3 |
|
(26.1.2012 16:46:38) Však si rozumíme. IVP je dokumentem školy, čerpá mimojiné z doporučení PPP.
|
sarmi |
|
(26.1.2012 16:47:14)
|
|
|
|
|
|
michaela TP červen 2012 |
|
(26.1.2012 17:34:31) PPP do IVP zasahovat může i nemusí, mám zkušenost, že ho sestaví i sám.
|
|
|
Luciferekk s čertíky |
|
(26.1.2012 17:41:13) Plány se píší každému dítku co má odložení školní docházky.Je to povinné. Ale Vzor na něj neexistuje, každá učitelka si ho připravuje sama.V dopise z poradny (měla bys ho samozřejmě předložit učitelkám v Mš, ale není to povinnost) je na konci psán závěr ve kterém se píše v čem by se dítě mělo zdokonalovat a na co se dospělý:rodič, učitelka má zaměřit.To se pak píše do těch plánů.Některá uč. si to píše do předloh, které se zjískávají na různbých školeních nebo si ho vypracují samy. Taky se to může psát jen na obyč.papír a musí se to založit do složky dítěte.Je to kontrolované i inspektory.
|
Marcela,Jonáš11/05,Ema9/07 |
|
(26.1.2012 17:48:58) Musím ho pro jedno dítě zpracovat, doporučení s ppp mám. Vedení neporadí Jenom jsem potřebovala vědět ty body, jestli se tam zpracovávají taky cíle, kompetence, výstupy jako u ŠVP...
|
Luciferekk s čertíky |
|
(26.1.2012 17:53:33) Ty to potřebuješ jako učitelka? Píšeš tam jen cíle a úkoly, max třeba hry které budeš používat, pomůcky.Žádné body nejsou třeba.Přečteš si ten závěr a v podstatě to tam už je všechno vypsané, jen to rozvineš a přizpůsobíš tomu jak s dětmi pracuješ ty.Nehledej v tom žádné komplikace, protože v podstatě to s těmi dětmi děláš všemi, ale na odročky se zaměřuješ více,tím že mu třeba dáváš práci navíc a věnuješ mu více individ.přístupu..To je asi celé tajemství.
|
Marcela,Jonáš11/05,Ema9/07 |
|
(26.1.2012 17:59:12) oc děkuju, tohle tak nějak zpracované mám, jenom jsem tomu chtěla dát nějakou inteligentní formu. Doufám, že to teda bude stačit.
|
Luciferekk s čertíky |
|
(26.1.2012 18:01:06) Snad ti to pomohloA papírování se neboj v podstatě je mít sice musíš, ale jak má vypadat forma je jen a jen na učitelce.
|
|
|
|
|
michaela TP červen 2012 |
|
(26.1.2012 18:29:15) Hm, tak s vypracovaným individuálním plánem pro VŠECHNY děti s odkladem jsem se teda v praxi ani náhodou nesetkala. Individuální plán mám ve třídě pro jedno odkladové dítě s ADHD a pro druhé odkladové s vážnou oční vadou, jinak nikdo vypracovaný individuál nemá a ani jsem to nikdy neslyšela
|
Marcela,Jonáš11/05,Ema9/07 |
|
(26.1.2012 19:43:50) u nás ve školce to taky nikdy nebylo, proto o tom nikdo nemá ani šajnu, ale holt jdeme s dobou.
|
|
|
|
M | •
|
(26.1.2012 19:57:13) U nas se to resilo hned u zapisu a tykalo se to vsech deti - vsechny na konci zapisu dostaly papir a tam bylo napsano či zaskrtnuto v cem jsou horsi, co je ok a jak se ktera oblast do zlepsit. Vyplnovaly to ucitelky na jednotlivych stanovistich, kterymi dite prochazelo pri zapisu (to s sebou tenhle papír neslo ze stanoviště na stanoviště, celkem byly asi čtyři, působilo to celé jako bojovka, tak to děti bavilo). Napr. sekce Drobna motorika, tam bylo napsano co ma dite umet, odskrtano, co umi a napsano, co mu neslo. A tipy, jak to zlepsit (nazvy her, pomucek apod.), podobne Verbalni projev, Logicke mysleni, Schopnost soustředění a paměť, apod. Pro me, jako rodice to byl docela dobry prehled toho, co musime do zari vypilovat. Ti, co meli odklad to pak jen meli odnest do skolky, ale tam vetsinou ucitelky vedely, kde ma dite problem... Zadny dalsi papir ze ZS odkladove deti nemely. Deti se specifickymi problemy pak mely papir z PPP či od jineho psychologa.
|
|
|