Haaribo |
|
(8.3.2012 15:53:05) Jsem faaak vytočená, nikdy by mě nenapadlo, že zrušení pojistky může být tak neskutečný problém!!! Došli jsme na pobočku, tam nám vypsali papír, že ji chceme zrušit. Teď mi volala nějaká madam a snažila se mě překecat, ať ji neruším a pokud to s ní neprojdu, že ke zrušení nedojde. A ve finále mi ta slepice oznámila, že mi ještě oni pošlou nějaký formulář, který musím opět podepsat a odeslat na pojišťovnu. No ve mě se všechno vaří. Já si platím pojistku (která mi mimochodem byla úplně k ničemu) a ještě se jich budu doprošovat a prosit, aby mi ji zrušili??? Mám tam ještě pojištění budov, které po tomto taky zruším. Docela by mě zajímalo, jestli to bude probíhat podobně.
Potřebovala jsem se vykecat...
|
Jana a 2 dablici |
|
(8.3.2012 16:00:20) Bacha, to je neživotní pojištění a tam musíš podat výpověď minimálně 6 týdnů před výročním datem..
|
Haaribo |
|
(8.3.2012 16:06:24) Ježiš, tomu už vůbec nerozumím. Ale uzavírali jsme ho v červnu, tak to je snad v pohodě, ne?? Nikdo nám o ničem takovém nic neříkal.
|
Jana a 2 dablici |
|
(8.3.2012 16:54:16) Jj, to bude v pohodě, když zažádáte o zrušení včas, tak to zruší k tomu dni v červnu, ke kterému to máte uzavřené..
|
|
Lída. |
|
(9.3.2012 8:46:17) "Ježiš, tomu už vůbec nerozumím. Ale uzavírali jsme ho v červnu, tak to je snad v pohodě, ne?? Nikdo nám o ničem takovém nic neříkal."
Proč by vám říkal, podepsali jste to v pojistných podmínkách.
|
|
|
|
Madigan |
|
(8.3.2012 16:00:30) Já zrušení životního pojištění u Amcico řeším od září loňského roku, kdy jsem jim doporučeně poslala písemnou žádost o okamžité ukončení. Peníze z odbytného na účtu po půl roce stále nemám. Dnes jsem tam opět volala, zase jsem se dozvěděla jiná data jiné termíny. Serou mě neskutečně - dámy prominou.
|
|
Zd a tři |
|
(8.3.2012 16:00:40) Jestli to budeš mít jako já, tak je to teprve začátek. Tím, jak zrušení posouvali, tak mi tam vznikl nedoplatek, myslím několik stovrk. A za 3měsíce dopis o tom, že můj dluh dávají k soudu, pokud to neuhradím. Současně jsem rušila 2 SWluníčka, taky neskutečnej problém. Při tom vznikaly taky přeplatky/nedoplatky. Vždycky když jsem šla něco nového na pobočku řešit nebo doplácet, tak jsem se ptala, jestli je to všechno. Takže tím dopisem, že něco dlužím, jsem byla fakt zaskočená. Nakonec jsem zjistila, že se nelze ptát na dlužné částky souhrně podle jména, na které je smlouva uzavřena, ALE NA DLUŽNOU ČASTKU NA KAŽDOU SMLOUVU ZVLÁŠT. Je to už půl roku, ale rudě vidím doteď!!!! Jiné info na pobočkách, v mailech, na zákaznické lince...
|
Haaribo |
|
(8.3.2012 16:04:36) Tak to mi neříkejte ani ze srandy. Mě na pobočce bylo řečeno, že pojistné pro tento měsíc platit nemusím, že si ho strhnou z naspořené částky. Tak to je fakt super, už se mooooc těším na další komplikace. Ale zároveň mi bylo řečeno, že peníze budou do měsíce na účtu.
|
Madigan |
|
(8.3.2012 16:05:40) Ale do kterého měsíce - to ti už neřekli .
|
Haaribo |
|
(8.3.2012 16:06:54) Dobře, řekli 3-4 týdny...
|
Haaribo |
|
(8.3.2012 16:12:48) ... bude jim trvat 2 TÝDNY !!! než nám pošlou ten papír, který máme zase my odeslat zpátky...
|
no jéjé | •
|
(8.3.2012 16:20:59) nebude to trvat dva týdny, ...tobě dávají dva týdny na doručení do pojišťovny...
|
Haaribo |
|
(8.3.2012 16:21:46) Nee, bude trvat cca 2 týdny, než mi vůbec něco poštou dojde, co bude pak, to bude otázka...
|
no jéjé | •
|
(8.3.2012 16:27:25) po uskutečněném retenčním hovoru, ve kterém klient i nadále trvá na zrušení pojistky, bývá dopis se žádostí o zrušení smlouvy zasílán do dvou dnů.
pro příště, když by ses chtěla vyhnout telefonátu, zruš si pojistku u toho, kdo ti jí sjednával. u nemovitostí to jde ke splatnosti, ale musí to být min. 6 týdnů předem.
|
Haaribo |
|
(8.3.2012 16:29:28) Ten, kdo mi ji sjednával asi neklapne, protože ho pro maléry (který třeba mě stál 3000) vyhodili. Ale nikdy by mě nenapadlo, že pobočka nemá žádnou váhu.
|
no jéjé | •
|
(8.3.2012 16:33:01) pokud ho vyhodili, smlouvu dostal přidělenou jiný obchodní zástupce.
Pobočky mohou rušit smlouvy taky bez retenčního hovoru, ale pouze pokud byla sjednána opět na pobočce. Platí to i obráceně.
|
Haaribo |
|
(8.3.2012 16:35:53) Kdyby šlo jen o to, jestli opravdu chceme pojištění zrušit, tak se nehádám, ale že mi tam někdo začne cpát produkty, o které nemám zájem a neustále si mele svou, to mě opravdu vytáčí.
|
no jéjé | •
|
(8.3.2012 16:40:41) tak to bohužel je, a věř tomu, že nabízení se hlavně nemůže vyhnout ta pracovnice sedící naproti tobě.
|
Haaribo |
|
(8.3.2012 16:44:41) Tak to chápu, ale pokud jí důrazně řeknu, že o to nemám zájem a ani čas, tak si to prostě má nechat pro sebe, tímto odradí víc lidí, než si myslí. A co mě dorazilo tento týden - na stránkách čp jsem si zkoušela kalkulaci jednoho pojištění, jen kalkulaci, nic jsem neodeslala, přesto jsem měla druhý den ráno telefon, že jsem na netu dělala to a to a proč....
|
no jéjé | •
|
(8.3.2012 16:57:58) ber to asi tak, jako je náplní práce uklízečky uklízet, tak náplní práce přepážek je nabízet. S tím se prostě hnout nedá, ale každý to snáší jinak. Podle mě to souvisí s tím, jaký má konkrétní člověk v podstatě životní postoj k pojištění. Na západě je třeba životní pojištění(jako třeba Dynamik)běžnou záležitostí, protože když nemáš pojištění svého zdraví nemůžeš si dovolit (při nemoci, úrazu, apod.)platit nic. V Čechách si lidi raději pojišťují majetek, ačkoli rovnice jsem nemocný, po úraze, tedy těžko seženu práci nebo mám dávky, tedy těžko poplatím cokoli včetně majetku, je podle mě celkem jednoduchá. Ale to je OT.
To samé je podle mě i s tou internetovou kalkulací, někoho následný kontakt obtěžuje, někoho nadchne jako služba navíc. Těžko hodnotit.
|
|
Zd a tři |
|
(8.3.2012 19:08:00) Jo, manžel zkoušel přepočítávat pojistku auta, kterou má u ČP. Když ji chtěl zrušit, nějaká aktivní slečna mu ji přepočítala tak, že to vyšlo dost rozumně. A když k ní (teda ke kolegyni, protože dotyčná měla dovolenou)dorazil, cena byla o skoro 1 000 Kč vyšší. Že se prý spletla... Fakt podnik
|
|
|
Dita | •
|
(8.3.2012 17:30:04) No jéjé, asi jsi z oboru. Můžu se zeptat? Taky potřebuju pojištění Dynamik rušit. Někdo mi říkal, že je výhodnější nejprve vybrat kapitálovou hodnotu a až pak ho rušit. Že to výjde lépe než odkupné. Spoření mám 6 let. Děkuju za radu.
|
no jéjé | •
|
(8.3.2012 18:15:35) doporučuju zajít na přepážku a zeptat se na kapitálovou hodnotu a hodnotu odkupného. Záleží, zda byl provedený mimořádný vklad nebo výběr. Na výši částky, která jde jen na spoření. Ale určitě osobní jednání. Nebo taky možnost s tím, s kým jsi podepisovala smlouvu.
|
dita | •
|
(8.3.2012 20:09:53) Díky moc. Takže obě částky mi přímo na překážce řeknou na počkání?
|
no jéjé | •
|
(8.3.2012 20:37:24) měli by
|
Dita | •
|
(8.3.2012 21:29:03) Díky moc.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zd a tři |
|
(8.3.2012 16:06:12) Třeba už to mají líp zorganizovaný. My si kvůli tomu stěžovali všude možně...
|
Haaribo |
|
(8.3.2012 16:07:25) Je ta opravdu masakr, co si dovolují...
|
|
|
|
|
Evanek |
|
(8.3.2012 16:11:54) Jojojo, tak nejsem sama!!!! Ruším právě následníka Dynamiku Diamant a je to taky hrůza. Naštěstí mi s tím pomáhá pán pojišťovací z firmy, co dfělají pro všechny možné pojišťovny. Tak mi z ČP volali, že když to zruším, tak dostanu jen polovinu naspořené částky (a jelikož jde o částku v 10-kách tisíc, tak je to dost podstatné). Tak že musím platit asi dalšího půl roku (být u nich pojištěná). A že musím podepsat storno žádosti a to udělá jen člověk, který ku mě přijede. A vyhrožoval, že to nestihnu atd. Velmi arogantní byl. Volal asi 3x. A odpoledne volal další chlap a ten teda byl slušný, že stačí dát souhlas přes telefon a on vše zařídí. Pak volal za chvilku, že kdo to se mnou dopoledne mluvil, zda jsem si nespletla jméno - že totiž vůbec nemá přístup k mým pojistkám. No jsou to teda pěkní vykuci.
|
Haaribo |
|
(8.3.2012 16:13:55)
|
|
|
x x |
|
(8.3.2012 16:13:10) Musíš je nekompromisně poslat do p.dele, jak jsme to udělali my, pak to zrušili bez problémů.
|
Haaribo |
|
(8.3.2012 16:15:23) Tak my jsme nekompromisní, manžel dokonce tak moc, že když mu začala cpát předělání pojistky, seknul jí telefonem s tím, že je v práci a fakt nemá čas - netušil, že jí zrušení musí opět potvrdit...
|
|
|
|