Donell |
|
(22.7.2012 20:03:41) Dobrý večer všem, vidím rudě vzteky..zase nám přišel ohromný účet od O2. Máme od nich na jeden účet dvě telefonní čísla a zvlášt internet, díky němuž máme na telefony slevu ( tato sleva ve finále prakticky vidět není ). Teď nám přišel účet za dvě čísla na 2500!!! Plus ještě internet dalších 500,--. Opravdu mi nepřijde, že bychom viseli na telefonu tak, abychom provolali 2500,-. Hned v úterý ( zítra nemůžu ) naklušu do O2 a chci to nějak pořešit..Mmch mi jen tak zvýšili paušál aniž by mě o tom někdo informoval - měla jsem ho na zkoušku za sníženou cenu s tím, že mi pak zavolají a zeptají se, zda vyhovuje a dáme ho za plnou cenu..nikdo nevolal a já koukám na účet jako blázen... Zvažuji odchod k jinému operátoru, ale nevím, zda-li na ADSL, který máme od O2, můžeme pak mít net od jiného operátora nebo zase budu muset koupit jejich ADSL - tu krabici? Nevíte? Už mě fakt nebaví platit takovýhle účty...omlouvám se za elaborát...
|
janule81 |
|
(22.7.2012 20:22:50) Většinou to funguje tak, že při přechodu k jinému operátorovi, tedy ke konkurenci, ti dají vše zdarma.Ale asi ti bude velké výhody nabízet i tvůj stávající operátor. Co kdyby přišel o dušičku?
|
Donell |
|
(22.7.2012 20:27:13) Ano, to čekám, že mi budou nabízet nějaké slevy, akce apod. Já už ale asi nechci. Už jednou jsem byla jednou nohou u jinýho operátora a nakonec zůstala u O2..a tohle mám za svoji dobrotu?. Jen právě nevím, co s tou ADSL krabicí..jestli budu muset koupit novou, když odejdu k někomu jinému...
|
Donell |
|
(22.7.2012 20:35:13) Aha, tak modem jsme platili jednorázově 1000,-- a nedávno jsme prodlužovali smlouvu na další dva roky . Ale co mám přesně ve smlouvě, to nevím, asi ji tedy budu muset někde najít...
|
|
|
janule81 |
|
(22.7.2012 20:34:26) My jsme přecházeli s internetem k jiné společnosti a měli jsme právě úplně vše zdarma a ještě první měsíc užívání jsme neplatili ani ten nový paušál. Prý na odzkoušení.
|
|
janule81 |
|
(22.7.2012 20:42:24) Ale musím přiznat, že jsme neměli problém s vyvázáním se z původní smlouvy. Docela se mi osvědčilo, pokud je takováto situace, zavolat novému operátorovi a on jakmile začuchá uzavření nové smlouvy, nejlépe poradí, jak to udělat. Oni mají všelijaké fígle.
|
|
|
|