25.12Ali.......14 |
|
(29.9.2012 22:49:03) Prosím poraďte zda v případě úmrtí rodinného příslušníka a pohřbu v termínu zájezdu má účastník zájezdu nárok na vrácení peněz či ne. Kolegyni v práci zemřel bratr a ona má zaplacený zájezd - na pohřbu musí být, ale má nechat propadnout zájezd?
|
BaBá |
|
(29.9.2012 23:08:05) Nám v létě hrozilo, že by mohla zemřít partnerova maminka. Cestovka z tohoto duvodu ochtně nabídla změnu termínu. Jen se báli, aby byl ještě volný pokoj v hotelu, už nabíhala sezóna. Ale teď je to mimo sezonu, mohla by to podle mého kolegyně zkusit přehodit. Ale vztahuje se na to i pojistka. Nicméně by to asi nedostala zpátky všechno.
|
|
LaDa_A (2 deti) |
|
(29.9.2012 23:12:07) To bude zalezet na konkretni smlouve. Nebo by to mohlo pokryt cestovni pojisteni, pokud nejake ma, ale zase -zalezi na dane smlouve.
|
|
Marťa11 |
|
(30.9.2012 7:40:43) Musi mit pojisteni proti stornu. Chapu, ze je to smutne, ale CK nemuze dotovat smutne situace, od toho jsou pojisteni.
|
|
zerat |
|
(30.9.2012 8:49:23) Ajko, mají možnost buď čerpat pojištění proti stornu a nebo napsat organizující cestovce žádost o prominutí či snížení stornopoplatků či poplatků za změnu - někdy bylo dobré přiložit i parte. Pracovala jsem pro CK, která byla přímo touroperátorem a vím, že jsem měla právo i tohle konzultovat s vedením a v 99,9% nějakým způsobem kladně vyhověli- v závislosti i na tom, jak se k danému postavil ubytovatel apod. Ale flintu bych hned do žita neházela
|
|
25.12Ali.......14 |
|
(30.9.2012 9:26:56) Blbé je, že ta kolegyně má jet na zájezd se mnou a co já - mně nikdo neumřel - myslíte, že cestovka vyjde vstříc jen kolegyni nebo i mně Sama na zájezd tedy fakt jet nechci.....Je běžné že cestovka posune temín všem co chtěli jet na zájezd společně?
|
Luciferekk s čertíky |
|
(30.9.2012 10:04:34) A co si zkusit najít za ni náhradu?
|
Luciferekk s čertíky |
|
(30.9.2012 10:05:05) A nebo zkusit zájezd prodat?
|
zerat |
|
(30.9.2012 10:26:57) Nevím 100% jak to mají všechny cestovky, ale před lety se vybíral i poplatek za změnu jména. Chce to aby se zakladatelka podívala do všeobecných podmínek té dané cestovky.
|
|
|
Luciferekk s čertíky |
|
(30.9.2012 10:06:02) A nebo zkusit zájezd prodat?
|
|
|
zerat |
|
(30.9.2012 10:26:04) Ajko, obávám se, že tohle jde jen v případě, že jste obě spolu na jedné přihlášce. Jinak jde podle mě spousta věcí když se chce.
|
|
|
Z+2 |
|
(30.9.2012 13:18:00) Jde skoro všechno. Většina cestovek bude ochotná v podobné situaci o věci diskutovat a pokusí se vyjít vstříc. Na druhou stranu, na nic z toho není zákonný nárok a jde o to jak je položená smlouva. Čím dřív to s nimi budete slušně řešit, tím jím dáváte větší šanci na to být vstřícnější. Veskrze každá hodina je bude něco stát, tudíž nejspíš i vás.
|
|
enka1 |
|
(30.9.2012 14:09:20) Nám zemřel tchán, když jsme byly odbavení na letišti. Nebylo to náhle, byl v nemocnici a naděje žádná. Vyřešila jsem to odložením pohřbu. Jen jsem musela připlatit za uložení v chladícím boxu.
|
|
Inka | •
|
(30.9.2012 18:24:02) Jestli má pojištění stornopoplatků pojišťovna jí to vrátí, jinak se může pokusit to v cestovce třeba přesunout, ale nárok nemá.
|
|
|