kdoví |
|
(28.1.2013 21:42:09) Pojišťovačka je si vědoma své chyby,při sepsání pojistky...nebudu se moc rozepisovat. Jde mi o to,jestli,když pojišťovna neuzná pojistnou událost, tak je nějak ta poradkyně pojištěna,aby pojistku hradila ona? Sama se nabízí a pokud ne, je to nějak vymahatelné,že dotyčný byl oklamán, špatně sepsanou smlouvou?Všem za odpovědi děkuji.
|
ChemicalJane + 4 |
|
(28.1.2013 21:55:06) proč neuděláte změnu v té smlouvě??? co je tam za problém?
|
|
NovákováM |
|
(28.1.2013 22:05:10) ano, pojišťováci jsou ze zákona pojištěni na chyby v pojistných smlouvách, či za škody, které vzniknou z jejich viny vůči klientovi. Záleží ale oč opravdu jde, těžko takto soudit.
|
|
NovákováM |
|
(28.1.2013 22:05:43) třeba se to nezvtahuje na nepředané VPP - pojistné podmínky atd. Tady fakt nevím.
|
|
Lída+2 |
|
(29.1.2013 7:08:25) Před 7lety jsem řešila něco podobného......pojištění nám nikdo neuznal...i když všichni věděli, že jsme to chtěli jinak a nebylo z toho úplně poznat, že to je špatně.(my vyplněné a podepsané dobře, to co přiošlo poštou vytištěno bohužel ne) To, že to je blbě se poznalo až po té co měl syn úraz.
Výsledek: my NIC Ten co to uzavíral: výpověď
My nově sepsanou a opravenou pojistku přímo někým vrchním....za kraj,aby byla opravdu dobře a my to nezozmázli v TV(tím jim totiž vyhrožoval manžel, protože se se mnou odmítali bavit a skoro jako bych si to poslala špatně sama.....)
|
|
|