17.6modrasek13 |
|
(4.2.2013 18:57:38) Dobrý den Máte zkušenosti s těmito pojištovnami? Roky mám pojištěné auto u Uniqa pojištovna, mám POV a pojištění proti odcizení a letos mi POV dost zdražili. Hledám novou pojištovnu, na netu mi vyšly dobře tyto dvě, ale neznám je. Máte zkušenosti, v případě škodné události jak plní a jak jednají s klienty? Děkuji za informace
|
17.6modrasek13 |
|
(4.2.2013 19:12:20) Pojištění mi zdražili, přestože mám bezškodný průběh
|
pepsik | •
|
(5.2.2013 9:09:40) Řešila jsem stejny problém, měla jsem pojistku u ceske pojišťovny a sice mi pojistku snížili, ale i tak se mi zdála neúměrně vysoka. Zkusila jsem srovnání pojistek online, nejlépe vyšla Slavia. Přestože slibuji, jak je vse rychle, přišel mi pouze mail, ze se ozvou. Čekala jsem tři dny a nic... Obrátila jsem se na pani z allianz, všechno jsme vyřešily za 10minut po telefonu. Dostala se na stejnou částku jako ta Slavia, přitom plnění je vyšší...a je to poloviční částka proti tomu, co jsem platila u ceske
|
|
|
perko |
|
(5.2.2013 10:21:38) Auto máme pojištěné u Slavie.Ale zrovna včera jsme měli doma fin.poradce a ten se zhrozil,jak je pojistka drahá.Prý by nám udělal novou se stejnými podmínkami a o tisíc Kč levnější. Ještě nám říkal,že se vyplatí dělat jakákoliv pojistka doma,poradce může dát slevu,což prý na pobočkách nejde. Zbytek pojistek nám schválil,že jsou dobře udělané.
|
|
Petra, dvě dcery | •
|
(11.2.2013 17:15:04) Ahoj, já jako samoživitelka se musím starat bohužel i o pojistky sama, a tak jsem si nechala poradit a nakonec jsem uzavřela povinné ručení online u Slavie. Minulý rok v létě mi auto dcera ťukla a neměly jsme s plněním absolutně žádný problém, i s přístupem jsem byla spokojená. Ono je to všechno v lidech..
|
|
Nikolas Nelson, FP |
|
(21.2.2013 13:37:13) Tady jsou informace jak to je s POU a na co si dat pozor http://www.nikolasnelson.cz/clanek-213-povinne-ruceni-uz-nezlevnite-ani-jizdou-bez-nehod/
|
|
dass nowiss | •
|
(10.11.2014 15:34:52) Mam a hodne spatnou mam u nich auto po bouracce ackoliv je auto uz tri nedele opravene nejsou schopni servisu zaslat zpet fakturu o zaplaceni a tim si nemuzu vyzvednout auto- doporucuji k servisni pojistovne vubec nechodit.
|
Michal | •
|
(15.4.2015 10:09:41) Zdravím, vůbec nedoporučuji. Provozuji autoservis a s touto pojišťovnou jsem měl poprvé, a doufám že naposledy, tu čest v listopadu 2014, kdy standartně od odeslání faktury pojišťovně mohu očekávat jako servis platbu na účet cca do týdne, ALE co se týká zmíněné pojišťovny - celá akce trvala bez mála 6 měsíců, platbu bezdůvodně ponížili a předcházelo tomu to, že jsem strávil naprosto nestandartně u počítače několik hodin, kdy jsem scanoval veškeré faktury za použité díly, fotil poškozené díly, které jsem musel po celou dobu skladovat, kdyby náhodou..., rozepisovat na cm2 lakování dílů a jednotlivých prací na nic, to samé s mechanickými pracemi, každopádně vše naprosto nestandartní, pak údajně opět něco chybělo, prostě hrůza.. hlavně po celou dobu řešení škodní události s Vámi nikdo nekomunikuje a pokud se neozvete, nikdo nic neřeší, za mne a majitele nabouraného vozidla určitě NE, nízká cena pojistky se musí někde projevit...
|
|
|
|