tacka |
|
(26.1.2012 18:42:02) Tak jsem asi jako mnoho dalších před 2 týdny skočila na špek této firmě a souhlasila se zasláním nějaké bižuterie za malý peníz. Telefon na mě získali možná přes operátora či jinou firmu. Smlouvu žádnou podepsanou nemám, jen proběhl telefonický souhlas, že přijmu za poštovné a 49 kč balíček s náhrdelníkem a náramkem. Skákaly kolem mě děti a o možných potížích, které by mohli být s touto firmou, mě v tu chvíli nenapadli. Ani nijak o to zboží nestojím a když jsem si vyhledala na jejich jméno Courlux o koho vůbec jde, zjistila jsem, že s nima má problém spousta lidí i zkrze jiný zboží. Platit jim nic nechci. Přišel jste někdo s touto firmou do styku a podařilo se vám s nimi skoncovat bez problémů? Díky za info. Diskuzi budu sledovat, teď mě čeká koupání dětí......
|
TiNiWiNi |
|
(26.1.2012 18:57:30) Ano, odebírala jsem holítka, protože u nás jsem musela vždycky čekat na akci v drogerce. Měla jsem své zákaznické číslo, napsala jsem e-mail, ve kterém jsem napsala žádost o ukončení zasílání zboží z důvodů ....xy.....Poslali mi další várku, kterou jsem nezaplatila, ozvali se, že jsem jim dlužná, tak jsem je odkázala na e-mail ze dne X.Y.2011. A řekla, že chyba je na jejich straně, takže se necítím povinna jim na své náklády zboží vracet. Takhle to skončilo. Musíš si stát za svým a být asertivní a vše řešit přes e-mail.
|
Fandor62 |
|
(20.1.2013 11:51:15) Může mě někdo poslat na firmu Westerfield email,nikde ho neuvádí,potřebuji zrušit zasílání holítek Good Shave moc dík
|
|
LazzyMae |
|
(9.7.2014 9:15:34) Dobrý den mám dotaz před 2 týdny mě nějaká firma kontaktovala ohledně zkoušky holícího strojku pouze za poštovné. Tak jsem přes celé to ukecávání souhlasila a nadiktovala paní adresu kde poslat balíček atd. no je mi divné že ještě nic nedorazilo a moje údaje mají mám strach aby mi nepřišlo zboží žádné a pak jenom uhrada splátky ba co víc nějaká exekuce jaké je číslo kde bych mohla zavolat a zeptat se co s tím teda je a že bych to chtěla stornovat. Děkuji za radu
|
Bibi | •
|
(20.11.2014 10:30:18) Před 14 dny mě kontaktovali s holítky, já jim na to ve spěchu (debil) skočila, zatím nic nepřišlo. Chci to pro jistotu zrušit , ale nemám na ně kontakt. Uvedete ho někdo? Jak dopadli ti, co jim nic nepřišlo? Bože, mám z toho teda docela nervy.
|
|
|
|
anina | •
|
(26.1.2012 19:29:47) Brala jsem od nich holítka, a pak jsem odebírání zrušila bez problémů telefonicky.
|
Nevímsirady |
|
(26.1.2012 19:34:36) já taky, je fakt, že se nedávno znovu ozvali, ale neukecali mě
|
amanvireja |
|
(26.1.2012 20:18:34) Také jsem brala holítka a po dvou letech jsem to ukončila, nějak jsem je nestačila spotřebovávat žádný problém jsem s nimi neměla.
|
tacka |
|
(26.1.2012 20:55:05) Tak to jsem ráda, že s nima komunikace nebyla velký problém. Po telefonu mě operátor ujiš´toval, že není problém zasílání stornovat, ale pak na netu v různých disluzích psali lidé, že jim dělali problémy a ikdyž odeslali odpověď s ukončením odebírání jejich zboží, stejně to posílali dál a chtěli vše zaplatit a vyhrožovali exekutorem ap. Nebo jim ani nic nepřišlo a pak se objevil dopis s dlužnou částkou za něco, co deobdrželi. Tak já počkám na první zásilku s bižuterkou a uvidíme co to bude za nádheru. díky všem za odpovědi. Hezký večer.
|
Annie |
|
(10.8.2015 17:08:30) Není to podvod, jen se to přes mail zrušit nedá. Jedině prostřednictvím jejich webových stránek, dále poštou písemně, nebo telefonicky přes ten zákaznický servis. Všechno důležité je napsané v potvrzovacím dopise, který přijde spolu s prezentačním balíčkem. Chce to číst obchodní podmínky
|
|
|
|
|
|
|