Slečna Marplová |
|
(22.8.2013 20:02:32) Pořídila jsem zahrani domek, který mi namontoval prodejce. Byla jsem spokojena, nez se rozklížil tak, že nejdou zavírat dveře. Postupně se začaly objevovat další vady. Domek je stále v záruce. Napsala jsem email, na který nikdo nereagoval, tak jsem zavolala, zvedli to, příjemně mi sdělili, že to není problém a vše opraví, ale takto si voláme už víc jak měsíc, kdy mně ujišťují, jak všechno bude, i hory s horákama, ale kde nic tu nic. Jaký je další postup, když zjevně s firmou není řeči? Mám se obrátit na ČOI? Nebo SOS zákazníků (či jak se jmenuje ta organizace, co chrání zájmy zákazníků), anebo kam se mám uchýlit? Jako volat už jim nechci, je to pořád dokola, sliby, sliby, omluva a ujištění, že se o to postarají a nakonec prd. Díky za rady.
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(22.8.2013 20:06:13) musíš s nimi sepsat protokol o reklamaci. Takové slíbení "na hubu" je právně nevymahatelné. Potom musí do 30 dní tu reklamaci vyřídit. Napsala bych doporučený dopis s dodejkou, kde budou vyjmenované všechny závady.
|
|
Slečna Marplová |
|
(23.8.2013 8:48:48) Dobre rano, diky za radu, napisu doporucene a uvidime, s jakou se potážu
|
|
|