Sharien |
|
(1.10.2013 8:35:27) Prosim, muze se mi ozvat někdo, kdo ma ditko doma nebo ve ve tride s IVP pro nadane deti (ZS)? Potrebovala bych poradit, jak to ma vypadat. A vůbec budu vdecna za jakekoliv tipy! Diky
|
Ráchel, 3 děti |
|
(1.10.2013 8:51:56) syn byl takto v Ostrovní zařazen do programu pro nadané děti, co tě zajímá?
|
Verbalalajka |
|
(19.1.2015 14:08:13) Ahoj, doufám, že se k tobě můj dotaz dostane Já sama jsem do Ostrovní chodila, ale to byla ještě tradiční škola. Teď mám hodně šikovného syna a byli jsme na zápise do této školy. Zatím nevím, jestli prošel přijímačkami, ale pokud ano, tak bych ráda věděla, jak se rozhodnout. Potřebovala bych vědět tvoji zkušenost se současnou školou, jak probíhá výuka u nadaných, jak řeší ivp apod. Pokud by syn nastoupil, tak nás čeká dojíždění (tramvají 30 minut, celkově to bude kolem 45 minut, autem asi mnohem horší...) a já nevím, zda kvůli této škole toto absolvovat. Budu ráda za tvoji referenci a jestli jste spokojení atd. Moooc děkuju!!!
|
|
|
Kamisi |
|
(1.10.2013 8:59:16) Syn měl napsaná konkrétní doporučení z PPP. Bylo tam napsáno, ve kterých předmětech je vhodné navštěvovat vyšší ročník, ve kterých se věnovat individuální práci. Akorát, že realita byla trochu jiná.
|
|
Sharien |
|
(1.10.2013 9:04:34) Dcerka po testech preskocila tridu a ma navrh na IVP pro nadane deti. Škola i pani učitelka jsou uzasne, ale nikdy se s tim v praxi nesetkala. Takze me zajima, jak to ma vypadat pisemne zpracovane skolou, zda jste se podileli jako rodice (rada bych), vůbec jak to funguje na prvním stupni ZS. Zpravu ještě v ruce nemam, tam ocekavam nejaka doporuceni.
|
Ráchel, 3 děti |
|
(1.10.2013 11:02:27) v Ostrovní se to na 1.stupni řeší tím, že na některé hodiny chodí dítě do spec. skupiny, kde se jim věnuje učitelka, která se na to zaměřuje, ve skupině jich bylo cca 5 a různě staré děti. (Můj syn je navíc dys, takže chodil (a stále chodí) také na 1 hodinu týdně na tzv. nápravy)
|
Sharien |
|
(1.10.2013 11:19:51) Zatím je jedina ve skole, takze skupiny deti nejsou.
|
|
|
|
|