Monika |
|
(21.11.2013 19:14:43) Skoro bych řekla, že by stejně jako jsou finanční poradci, že by se uživili i nějací poradci "komunikační" - v poslední dobou jsem se z pracovních důvodů snažila alespoň částečně vyznat v cenících a tarifech mobilních operátorů a přijde mi to teda příšerná džungle, když navíc přesné podmínky, za co kolik budeš platit jsou poschovávané na různých místech a jdou pořádně najít, jen když fakt přesně víš co hledáš :-( A ještě se to pořád mění. Jediné, co mě napadá, pokud se problému chceš věnovat "zodpovědně", je obejít všechny 3 ty hlavní operátory a nechat si podle svého zadání u každého vybrat, co by Ti doporučili z jejich nabídky (a doufat, že se v tom ti jejich zaměstnanci opravdu vyznají, resp. nejsou motivování nabízet spíš ne příliš výhodné možnosti) a pak to ještě porovnat mezi sebou.
|
Ridwen2 |
|
(21.11.2013 19:43:18) Moniko, přesně, taky jsem měla pocit, že by to chtělo poradce. Koukám na to jako blázen, asi si je vážně budu muset s tímhle zadáním oběhnout. Pokud jde o internet, tak já si na O2 nemůžu stěžovat - skoro nepadal, a když došlo k závadě, tak měli 24 hodin na lince úžasně trpělivý techniky, kteří dokázali vysvětlit i naprostýmu idiotovi, co s tím má jako dělat. Což je pro nás podstatný, protože internet potřebujeme kvůli práci i doma a ani jeden z nás se v tom vůbec nevyzná. Ti alternativní dodavatelé mají právě se zákaznickým servisem údajně docela problém.
|
|
|