Elčaa |
|
(10.7.2014 5:14:54) Má tu někdo syna/dceru v takové skupině(třídě)
Jak to probíhá ? Má někdo zkušenosti?
|
Martina+08+11 |
|
(10.7.2014 7:08:21) Nevím jestli ti to pomůže,protože syn jde do školy až příští rok,ale už jsem se byla ve škole poptávat.Takže v běžné Zš je třída max.6 autistů nebo jinak handicapovaných dětí,mají společný anglický jazyk a tělocvik a potom je po jednom postupně dávají i na jiné hodiny,dokud nebude dítě plně začleněno.Bohužel je to jen do 5.třídy,to je prý takový mezník,kdy to dítě buď zvládne nebo ne a pokud ne,nastupuje do speciální školy.Snad jsem to nenapsala moc zmateně,ještě napůl spím.
|
|
Slečna Marplová |
|
(10.7.2014 7:50:51) Elčo, nechci ti brát iluze, ale moc takových tříd a škol nebude. Pokud takovou najdeš, ber všema deseti. To znamená, že ředitel školy má zájem a snaží se pomoci. Ale takových je sakra málo.
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(10.7.2014 9:37:46) měla jsem v takové třídě dva starší kluky, teĎ odchází už i mladší na 8G. Byla to skupinová integrace pro nadání, ale mezi nadanými se najde dost problémů, takže to bylo nejen nadání, ale i dys, adhd, AS taky jsem v té třídě chvilku učila ptej se na cokoliv, kdybys chtěla, radši asi mailem
|
|
jentak | •
|
(10.7.2014 10:08:23) Ano, moje děti chodí do takové školy - je to soukromá škola. Jsou tam děti i s potížemi s intelektem, kteří by patřili do praktické školy, mají společné jen některé předměty, třeba matematiku, fyziku, chemii a angličtinu ne - možná i některé další předměty ne, ale vím, že zeměpis je společný a jak řekl syn - tělocvik taky, a pochopitelně výchovy. Starší syn v podstatě tyto děti nijak neregistruje, na jeho chápání jsou dost divné a beztak není schopen je pochopit. Ale on je AS, takže vlastně taky divný, ale pro něj jsou divní téměř všichni okolo, ale tyhle děti jsou pro něj jak z jiné planety. Nechává je prostě být a nemá potřebu se s nimi družit.
|
Slečna Marplová |
|
(10.7.2014 10:33:24) Jentak: mohu se zeptat na kontakt na tu školu? Je v Praze?
|
jentak | •
|
(11.7.2014 9:35:07) Ne, není v Praze.
|
|
|
|
|