petadurka |
|
(21.9.2014 12:05:28) Všimla jsem si, že mi na dovolené stáhli z mbanky 2x tu samou platbu v supermarketu - stejné datum, stejná částka, stejné místo - jakým způsobem to můžu reklamovat? Účtenku samozřejmě už nemám. Dělají s tím cavyky? Díky
|
Eva + Klárka2/07 |
|
(21.9.2014 12:32:01) škoda, že nemáš účtenku. ale zavolej si do banky, měli by to vyřešit.
|
|
Lenka | •
|
(21.9.2014 16:03:44) Mně se to stalo s účtem u České spořitelny. Došla jsem si tam, dali mi podepsat nějaké čestné prohlášení a pak to sami dořešili s obchodem, kde se mi to stalo. Peníze mi vrátili.
|
|
BERBER+A+L+V |
|
(21.9.2014 20:29:39) Mně se to stalo v místní supermarketu, paragon jsem neměla, ukázala jsem paní výpis z banky v SMS na telefonu (jenom!). Částka, datum, VS - vše shodné.. Řešil to s bankou obchod, peníze přišly do týdne..
Samozřejmě, pokud je obchod nedostupný (např. kilometricky), oslovila bych s problémem banku samotnou..
|
|
|