| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Reklamace - platí datum odeslání výrobku poštou?

 Celkem 4 názorů.
 TiNiWiNi 


Téma: Reklamace - platí datum odeslání výrobku poštou? 

(8.10.2014 13:28:15)
Ahoj, dcerce jsem koupila tablet před 2 lety 14.9.2012. K reklamaci jsem jej zasílala poštou s doručenkou dne 12.9. 2014. Prodejce zboží odeslal zboží na diagnostiku a ten mu odpovídá, že zboží není v záruční době. Mohu nechat tablet opravit a zaplatit. Nemám náhodou právo na bezplatnou opravu? ~d~Děkuji za rady.
 Maťa. 


Re: Reklamace - platí datum odeslání výrobku poštou 

(8.10.2014 14:16:18)
Podľa nového občanského zákoníku platného od 1.1.2014:

"Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Prodávající obdržel od Kupujícího reklamované zboží."

Ale Ty si zboží kupovala ešte za platnosti starého OZ a myslím, že oni musia v tomto prípade postupovať ešte podĺa starého OZ a tam bol rozhodujúci okamžik podání.
 x x 


Re: Reklamace - platí datum odeslání výrobku poštou 

(8.10.2014 14:16:33)
Tak zjisti, kdy balík převzali, pokud to bylo do 14.9. tak bys měla být v pohodě, i kdyby jim ležel ještě 14 dní na poště, to je jejich problém, nikoliv Tvůj. Mrni na stránky pošty pod číslem balíku.
 TiNiWiNi 


Re: Reklamace - platí datum odeslání výrobku poštou 

(8.10.2014 16:44:19)
Prave ze 12/9 byl patek zbozi prebirali tedy po datu 14/9.
Podle stareho OZ si to tedy zkusim dohledat.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.