TiNiWiNi |
|
(8.10.2014 13:28:15) Ahoj, dcerce jsem koupila tablet před 2 lety 14.9.2012. K reklamaci jsem jej zasílala poštou s doručenkou dne 12.9. 2014. Prodejce zboží odeslal zboží na diagnostiku a ten mu odpovídá, že zboží není v záruční době. Mohu nechat tablet opravit a zaplatit. Nemám náhodou právo na bezplatnou opravu? Děkuji za rady.
|
Maťa. |
|
(8.10.2014 14:16:18) Podľa nového občanského zákoníku platného od 1.1.2014:
"Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Prodávající obdržel od Kupujícího reklamované zboží."
Ale Ty si zboží kupovala ešte za platnosti starého OZ a myslím, že oni musia v tomto prípade postupovať ešte podĺa starého OZ a tam bol rozhodujúci okamžik podání.
|
|
x x |
|
(8.10.2014 14:16:33) Tak zjisti, kdy balík převzali, pokud to bylo do 14.9. tak bys měla být v pohodě, i kdyby jim ležel ještě 14 dní na poště, to je jejich problém, nikoliv Tvůj. Mrni na stránky pošty pod číslem balíku.
|
|
TiNiWiNi |
|
(8.10.2014 16:44:19) Prave ze 12/9 byl patek zbozi prebirali tedy po datu 14/9. Podle stareho OZ si to tedy zkusim dohledat.
|
|
|