Žádné jméno |
|
(29.11.2014 18:18:50) Koupili jsme knihy v antikvariátě, "naslepo", zaplatili 3,5 tisíce (knih bylo asi 60ks). Některé knihy jsou ale více poškozené, případně mají hodně skvrn. Odůvodnila jsem to tím, že jsem si knihy nemohla před koupí osobně prohlédnout. Napsala jsem prodejci, že bych některé vrátila a místo toho si vzala jiné tituly (šlo asi o hodnotu 500 Kč). Ale odmítl mě se slovy, že to nejde, že nejsou knihovna. Napsala jsem mu, že v podmínkách má napsáno, že kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů. Napsal, že pokud budu cokoliv vracet, už u nich nesmíme nikdy nakupovat, a máme se obrátit na půjčovny. Stále se domnívám, že část knih vrátit mohu - napsala jsem mu hned druhý den po obdržení. Můžete mi někdo, prosím, poradit? Děkuji.
|
hgfjdmh |
|
(29.11.2014 18:29:04) Napsal ti, ze pokud budes neco vracet, nemas uz tam nakupovat. Z toho bych vysla. Vratila knihy, vzala penize a priste sla nakoupit jinam. Prece nepolezu nekam, kde moje penize nechteji
|
foxyna |
|
(29.11.2014 18:36:24) Taky tak. A ještě bych mu tady udělala reklamu
|
|
Anni&Annika |
|
(29.11.2014 19:20:48) Me takhle poslali kamsi v inersportu, uz jsem tam od te doby nic nekoupila. Mas jednu moznost /tehdy jsem to chtela udelat, ale pak prislo stehovani a ja se na to vyprdla/. Poslat to na posouzeni soudnimu znalci obuvi. Pokud uzna, ze vada je v materialu atd.... muzes se soudit a kdyz prohraji, vrati penize a zaplati znalce a vsechny naklady s tim spojene. Ale oni vi, ze z toho maji lidi strach a tak te proste odpalkuji. Ale kamaradka tohle udelala, vyjadreni znalce mluvilo v jeji prospech. Jeji reklamace byla uznana /soudem/ a dostala vsechno zpet. Ad...sms by mi jako vyjadreni nestacila. Skocila bych si pro vyjadreni s podpisem a razitkem a sla bych do toho. Ja tohle uz slysela mockrat a je dle me zacit potreba neco delat.
|
|
Ces | •
|
(29.11.2014 21:00:28) Nakupovala jsi po internetu? Jestli ano, nemusíš ani udávat důvod, prostě část knih vrať. A příště klidně objednej znovu (budeš-li chtít). Obchod nemá právo odmítnout tvoji objednávku. Když ano, můžeš to dát ČOI. Tedy ČOI můžeš věc postoupit hned. Já už bych tam ale nenakupovala a obchodu to oznámila. Je strašné, že někomu, kdo tam udělá takovou tržbu, odmítnou vrácení peněz a vyhrožují neobsloužením.
|
jojo | •
|
(29.11.2014 22:47:07) a má některá z vás e-shop? Takovéto zákazníky si opravdu není potřeba držet... Ale neříkáme jim to dopředu.. ;-)
|
|
Ces | •
|
(30.11.2014 14:21:20) Utratí-li někdo 3,5 tisíce Kč za knihy a za 500,-Kč chce vrátit zpět, je to podle mého stále velmi příjemný zákazník. Jestli tohle obchodník chápe jinak, nezaslouží si nic jiného, než krach.
|
|
|
Ráchel, 3 děti |
|
(1.12.2014 9:55:22) tak mi e-shop máme a prodáváme knihy. chováme se slušně ke všem zákazníkům, pokud chtějí vrátit, není problém, nejen, že na to mají nárok, ale jsou spokojení, že jsme jim vyšli vstříc - a doporučí nás dál
|
|
|
|