holka anonymka |
|
(10.12.2014 21:27:57) no, tak co vím, tak v obuvnickém průmyslu obchody nakupují boty asi 3/4 roku dopředu. Jezdí se na takový velký nákup, na kterém koupí boty např. na zimní sezonu. Na podzim už žádné další boty nesežene - výroba už je celá prodaná. Může už pak jen nakupovat od ostatních obchodníků z jejich velkých skladů. Než se to zboží dostane na pulty, zadají si reklamu na to zboží, které chtějí prodat, a tím nás masírují. Takže vědí dopředu, co bude módní.. Jen málokdy se povede "módní hit", který obchodníci netušili, a není pak už k sehnání, protože v létě už zase prodávají boty na příští jaro )))
|
magrata1 |
|
(10.12.2014 23:14:49) Ano, u bot se tvoří trendy běžně 2 roky předem. Objeví se na velkých přehlídkách, na kterých se inspirují návrháři výrobců, musí se vyrobit kůže, kopyta patřičného tvaru, podpatky, podešve, komponenty..., pak se dělají vzorky, které se nabízejí na veletrzích či přímo prodejcům a teprve pak to jde do výroby.
|
|
|