amajda | •
|
(6.1.2015 10:12:01) Mám nějaký výpadek, budu měnit trvalé bydliště. Napadá mě, že musim mít pak: novou občanku, řidičák, nahlásit to na pojišťovnu... Kam dál?? Dětem ve škole a školce taky. Poraďte prosím....
|
radka | •
|
(6.1.2015 10:13:44) všude, kde máš adresu - op, řidičák, pojišťovna zdravotní, banky, pojišťovny, kde máte účty, škola, školka, doktoři
|
Greea | •
|
(6.1.2015 10:52:58) http://www.szrcr.cz/akce
|
amajda | •
|
(6.1.2015 10:59:53) dík
|
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(6.1.2015 11:00:33) taky mě to čeká. To je síla. Takže i registr vozidel. Řidičák naštěstí nemusím, to je v rámci jedné obce s rozšířenou působností. Ale ty ZP, SP, finančáky a všechno
|
Pole levandulové |
|
(6.1.2015 11:15:15) Malokam musis osobne, dost se toho zvladne i po emailu, resp si to mezi sebou poslou sami. Stehovala jsem se pred dvema mesici z Prahy kousek za, ale uz je to jiny kraj, takze: OP osobne - tim je nutny zacit, protoze vsude pak chtej videt tu ustrizenou obcanku s dodatkovym papirkem o prehlaseni na nove TB /foto neni nutne, udelaji sami/ OZP a PSSZ - stacil email FU - osobne, nutny aktualni vypis ze ZL, tj jiz s novou adresou a mistem podnikani Zivnostak - mela jsem zaskrtnute, ze se ma menit automaticky, tak jsem si jen na poste vyzvedla novy vypis na Czech pointu Banky - obvolala telefonicky,aby zmenili korespondencni adresu a pak osobne AZ S NOVOU OP, drive ne. Telefony - vse emailem RP - osobne, nutne 1 foto auto - osobne pas - zmeni se samo skoly, skola, ZUS atd - email nebo osobne, kdyz jsem se tam nachazela pojistovny - email katastr - zmenil se sam energie a voda - meil doktori - oznamuji prubezne, kdyz k nim jdu zbrane - meni si sami, ale ujistovala jsem s telefonicky, ze to probehlo
Je dobre po cca mesici ci dvou zavolat na mista, kde se to meni automaticky, protoze nekde v tom maji bordel a i kdyz se to zmenit ma samo, tak se to nezmenilo. Tohle jsem ale zazila hlavne, kdyz jsem menila TB v ramci Prahy. Kdyz to bylo na jiny okres, fungovali lepe. Pokud jsi OSVC a ne zamestnanec, pocitej s tim, ze na FU ti daji papir, odkdy ti prevedou spis a az od toho data /u nas az cca za 3 mesice/, spadas pod ten novy, do te doby platis i vyrizujesvse s tim puvodnim. Totez i PSSZ, tam ale prevod spisu trval jen cca dva tydny, pak prisel dopis, kdo to prebira a nove platebni udaje. Poplatky nejake byly, ale minimalni, v radu 50,- nebo 100,- a jen na RP a aute, jinak, myslim, ze nikde. Casove to neni nic strasnyho, ja to zvladla behem jednoho dne a pak dalsi byl na vyzvednuti tech hotovych novych dokladu za ca mesic. Dneska se lze uz vsude objednat predem na konkretni cas, takze nikde necekas a vyridis vse v par minutach.
|
|
|
|
amajda | •
|
(6.1.2015 10:59:39) díky
|
|
|
withep |
|
(6.1.2015 14:18:30) Spoustu cest po bankách, pojišťovnách a dalších právnických osobách si můžeš ušetřit, když zajdeš na Czech Point, který spravuje Základní registry. Tam požaduj formulář Žádost o sdělení osobních údajů třetím osobám (nebo tak nějak), budeš potřebovat nový OP a IČ těch právnických osob. Změna jim přijde do datové schránky.
Je to ze zákona legitimní způsob oznámení změny v osobních údajích. Bohužel pracovníci Czech pointů to často neumí, a některé instituce mají problém vylovit si ty informace z datové schránky.
Úřady by si měly info ze Základních registrů aktualizovat samy (byť ne všechny to dělají).
|
|
|