Marika Letní |
|
(28.2.2015 21:15:16) Síla! Asi bych si nechala zavolat vedoucí a pozeptala se, co je práce prodavačky. A pokud by se slečna ozdoba obchodu neomluvila, tak bych jí tam ten nákup nechala.
|
hgfjdmh |
|
(28.2.2015 21:19:30) Kvuli samolepce by ses vozila po nekom kdo dela od nevidim do nevidim za par supu? Treba markovala na cas jak je v rade obchodu zvykem aby splnila svoje limity.
|
ronniev |
|
(28.2.2015 21:22:12) Jo. Součástí práce prodavačky je i ochota k zákazníkům. Být jejím zaměstnavatelem, bude mě to velmi zajímat. A být zákazníkem, postarala bych se, aby se to dozvěděl.
|
Anni&Annika |
|
(28.2.2015 21:48:08) No nevim, ja bych mavla rukou a zabalila bych to doma sama. Nejak me tohle nerozciluje. Ani me nerozcilil vcerejsi vecer. Koupili jsme v berline pred 14 dni skrinku. U Höffnera. Zadny levny nabytek. Nase skrinka 140x140cm pres 1000eur. No meli uz jen tu vystavenou. Manzel chtel zaplatit za dovoz k Brem. Neslo. O.k. vyzvedne osobnd do 3 nedel. Za 10 dni v Berline se dozvedel, ze skrin neni demontovana, at prijede zitra. Prespal tam a druhy den se dozvedel, ze nejde demontovat. Premluvili ho, ze ji prevezou do filialky v Hamburgu, ze mu zavolaji co a jak. Nikdo nezavolal, volal sam. Dostal cislo na Hamburg, kam volat a ze to posilaji. V patek vola a pry to dorazilo. Po 3 dnech. Pujcil prives a jelo se. Jen nam nerekli, ze tam jsou 2 Höffnery. AZ druhy byl spravne. A tam jsme se dozvedeli, ze to nechapou,ale skrin jeste nedorazila. Takze zpet, dalsich 300km/do Berlina a zpet je to asi 720/ jen tak. Jsem se jen zasmala, ze k nam skrin nechce. Manzel mel teda po nalade. Dnes jim volal ze to maji dovezt nebo chce penize zpet. Uz asi nikam jezdit nechce
|
vokounek |
|
(28.2.2015 22:14:49) Teda, se mi snad nechce ani věřit, že se to nestalo u nás. Síla.A obdivuju muže, že nedostal infarkt.
|
Anni&Annika |
|
(28.2.2015 23:22:15) vokounek...no byl docela nastvany, jsem si ale rikala, ze situace na infakrt vypada jinak...ale ja uz mu po tom Berline rikala, at napise stiznost. Jenze on je takovy hodne socilani a rikal...ta zenska tam taky nema na ruzich ustlano. Jsou to jednoduchy lidi, co delaji za par svestek, co bych si na ni vzal, akorat by to odnesla.. Hele, on si nestezoval ani ted, jen jim proste rano do telefonu rekl, ze bud nam to dovezou, nebo chce penize zpet. Tak jsem zvedava jak se pochlapej. Jak pisu. Zadna lace. Ta skrinka stoji 1400eur. Kdyby to bylo neco za 300eur, tak jeste chapu, ze to maji na haku. Ale tohle je uz i nejaka hodnota. No nemela jsem v Berline kyvnout /kdyz se nam tam libila a souhlasila s nakupem/ a objednat si svou vyhlidnutou skrinku na netu a mohli byt vsichni stastni a spokojeni
|
Limai |
|
(1.3.2015 10:21:20) Anni,a kdo má v práci na růžích ustaláno?Tak všichni budeme dělat blbě a neochotně?Ta prodavačka je v práci pro zákazníka,ne zákazník pro ní.Pokud jí vadí obsluhovat lidi,ať jde dělat do kotelny.
|
|
|
|
|
|
Kudla2 |
|
(28.2.2015 21:22:50) a proč mě to má jako zákazníka zajímat?
mám se spokojit s tím, že kuchař to má těžký, a akceptovat hnusný jídlo?
že to má doktor těžký a tak mi uřízne zdravou nohu?
že to má učitel těžký a tak dětem zatají hlodavce?
bylo by teda lepší nechat tam celej nákup a už nikdy tam nestrčit nos, abych chudince prodavačce nedělala v práci problémy?
|
hgfjdmh |
|
(28.2.2015 21:25:15) A ty vis co ta prodavacka mela v popisu prace? Aby se na pokladne balily veci do darkove formy myslim neni uplne standartni.
|
ronniev |
|
(28.2.2015 23:33:54) To po ní nikdo nechtěl. Zakladatelka si koupila dárkovou krabičku a zabalila by si to sama. Jen po ní - chudince upracované - chtěla JEDEN pohyb, to jest sloupnout cedulku, než to zabalí do blbého obyč papíru proti rozbití, což by musela udělat tak jako tak. Tak jaké dárkové balení, prosím tě?
|
|
Limai |
|
(1.3.2015 10:18:57) To jsi nějak špatně pochopila,zakladatelka nic balit nechtěla.Chtěla aby prodavačka sloupla cedulku.Záležitost pěti vteřin.
|
|
|
Dana |
|
(1.3.2015 13:26:13) Být ochotná a plnit přání zákazníků je základní předpoklad u povolání prodavačka. Když to prodavačka neplní, a to je tento případ, nemá tam co dělat. Já bych jí tam ten hrnek nechala, zjistila bych si nadřízeného a stěžovala si na ni. Já takové zkušenosti ale s prodavačkami nemám, leda tak ještě ze socializmu. Většinou jsou milé a ochotné, někdy to až přehánějí, jak se snaží. Spíš jsou zlí a protivní někteří zákazníci.
|
|
|
sun 15 |
|
(28.2.2015 21:25:51) Na čas nemarkovala a nikdo ani nestál v řadě na placení zamnou , to byla vyloženě neochota otrávené prodavačky !!!!! Nesouhlasím s tím , že někdo může být otrávený protože dělá od nevidím do nevidím za pár šupů , já taky nepracuju za desetitisice , ale když v práci s lidmi nemám náladu, tak je jasný že se neusmívám a nevtipkuju ale nikdo na mě nepozná že me svou přitomností otravuje , mimo jiné kvalitou prodavaček bych zvracela i tak , poté co zjištuji že toho kolikrát vím víc než oni !! Ale to už je zase na jiné téma
|
|
Kudla2 |
|
(28.2.2015 21:26:40) v dárkovým krámě, kam zas až takový zástupy zákazníků nechoděj, markovat na čas?
A i kdyby, mám já jako zákazník akceptovat beze slova každou kravinu, kterou si zaměstnavatel vymyslí a nechá ji zaměstnancům realizovat? Není náhodou dobrý dát tomu obchodníkovi vědět, že je to kravina?
|
hgfjdmh |
|
(28.2.2015 21:30:46) Ja bych se proste po nejake nevrle zenske nevozila, vzala bych hrnek a sla. Za to mi nestoji, co si z ni vezmu. A letet za vedoucim? Proc bych proboha mela radit nekomu s jeho mizernym bysnysem? Priste bych tam nesla.
|
Pam-pela |
|
(28.2.2015 21:36:36) Reio, protože pak třeba ten dárkový krámek skončí a nový už neotevřou.
Dneska jsme si zrovna povídali, jak ty normální krámy - "speciálky" z města mizí, většina věcí se soustřeďuje v obchoďákách, kde mají základní a skoro všude stejný sortiment, hrnečky a talířky z jemného porcelánu, které jsem dřív kupovala, se sem už ani nedovážejí, asi je obchoďáky nechtěli, pro boty pojedeme asi do Prahy, protože u nás zavřeli speciálku, kam jsme chodili rádi nakupovat a boty Globusky fakt kupovat nehodlám....a je to tak se spoustou mých oblíbených obchodů.
|
hgfjdmh |
|
(28.2.2015 21:49:20) ja chapu jak to myslis, ale asi se na to divam z pozice nadrizeneho, ktery je zodpovedny za sve ovecky.Majitel toho obchodu je ten vudce, ktery zasadnim zpusobem ma moznost ovlivnit a hlavne vyzadovat, jak se jeho zamestnanci chovaji. A ze to nevi je jeho problem a jeho neschopnost. Proste lidi se chovaji (flakaji) tak, jak se jim dovoli, jak se vedou. Motivace ma ruzne formy. Jak rikam nekazila bych si kvuli takove blbosti den a pustila to z hlavy. A to jsem docela asertivni a neustupna, tohle je pro me fakt prkotina. Mozna je to i proto ze si sve darky rada balim sama
|
Pam-pela |
|
(28.2.2015 22:06:34) Reio, to je samozřejmé, následky - zisky nebo krach - prostě nese majitel... Musí vybrat správné místo s přiměřeným nájmem, správné zboží, ale taky správné spolehlivé lidi - a psala jsem to sem proto, že předevčírem tu byla diskuze, jak lidi nemohou najít práci. Já psala zas o zkušenostech, jak obtížné je najít loajální a spolehlivé a pracovité zaměstnance... a většina lidí tady nechápala...
Pořád kontrolovat a prověřovat a stát za zadkem někomu mě nebaví, fakt nebaví...když pracuju já (jakkoliv), odvádím dobrou a poctivou práci a ráda bych, aby to dělali i ti, které platíme. Najít takové lidi je velmi obtížné, ale když se zadaří, je to prostě super - mít lidi, se kterými se můžeme na sebe vzájemně spolehnout (a navíc ještě třeba i pozitivní)! Jenže je takových málo a většina z nich své zaměstnání už má...je o ně frc
|
Hanina | •
|
(1.3.2015 10:27:46) Akorát když pracuješ poctivě, tak se ti práce na stole nakupí, páč šéf si řekne, že to dá tomu, na koho je spoleh. Tak jsem to měla já. Nastoupila k nám mladá holčina, dostala jednou takový plat, co jsem měla já, a já za ni měla dělat půl její práce, protože ona to nezvládala a nebylo na ni spolehnutí. Když jsem řekla, že když bere víc, měla by odvádět kvalitní práci, tak jsem jako odměnu dostala důtku a upozornění, že ještě jednou a dostanu padáka. Tak jsem to vyřešila tak, že jsem si dělala svou práci a tu její jsem "nestíhala". Pak nestíhala další dva roky a pak dala výpověď. Mezitím rozeštvala celou partu tak, že odešla polovina kolegů (bylo nás tehdy ve firmě 16), třeba jednoho z kolegů obvinila ze znásilnění, poslala na něj policajty a on měl co dělat, aby se z toho dostal. A holčina se ještě tvářila ublíženě, proč se na ni vůbec zlobí, protož ona je přece nynyny (ona se tak chránila před svým přítelem násilníkem, který ji zmlátil za pozdní příchod domů a přerazil jí klíční kost). Mít ve firmě podobného dárečka je fakt terno.
|
|
Dana |
|
(1.3.2015 13:36:41) A jak má chudák majitel vědět, že je prodavačka neochotná, když jí nestojí za zadkem ? Že mu klesají tržby, ale to nemusí být jen neochotou prodavačky. Mám zkušenost, že právě zrovna takoví neschopní zaměstnanci se umějí nejlépe vlísávat do přízně nadřízených. Proto je dobré si na její chování stěžovat, aby byl majitel v obraze. Když si na ni bude stěžovat jeden, ještě to majiteli zdůvodní, že to bylo neoprávněně, ale když jich bude víc...
|
Anni&Annika |
|
(1.3.2015 13:43:12) kdyz si najedes na stranky a kliknes na pobocku, tak se ti nahore objevi i jmeno reditele a na toho bych stiznost napsala. http://www.ikea.com/cz/cs/store/praha_zlicin
|
Anni&Annika |
|
(1.3.2015 13:48:31) a v kopii bych to poslala na nejakeho vyssiho sefa...aby se s tim neco delo.
nevim ted me napadl jen rejstrik firem, ale mozna ze by se dalo nekde neco dohledat. http://rejstrik-firem.kurzy.cz/27081028/inter-ikea-centre-ceska-republika-sro/
|
Anni&Annika |
|
(1.3.2015 13:59:18) Baro...ty ty penize taky na ulici nesbiras. Proc by te mel retezec jako je Ikea okradat. A na tu skrinku se uz musi nejakou tu hodinu pracovat. To neni neco za 5 kc. Pokud se tam stala nejaka chyba, mela by se napravit. Fakt nezapomen poslat to v kopii i nejake vyssi sarzi. A klidne to napis cesky i aj... Ja nevim, my treba mame penez dost, ale taky bych se o sve penize prihlasila. Na tom neni nic spatneho. Spatne na tom je, ze se vubec neco takoveho stalo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|