Misa Z. |
|
(11.4.2015 13:30:39) Zdravim, prosim o radu nebo jakoukoliv zkusenost se stornovanim letenek, jizdenek a ubytovani. Vse koupeno jako nerefundovatelne. Ja i dite jsme nemocni, vystaveny paragraf. Pristi tyden jsme meli odletet do Londyna, bohuzel nemozne. Storno letenek pojisteno u Allianz, hotel a vlak z letiste u AIG, pres net, spoluucast 20%. Na obou pojistovnach mi rekli, ze chteji doklad, ze jsem sluzby stornovala. Mam problem stornovat letenky, Ryanair nic nestornuje a nechava propadnout. Stejne tak pochybuji, ze o stornu jizdenky z letiste placene elektronicky (Stansted Express) se se mnou bude nekdo bavit. U hotelu doufam, ze neco odepisi. Nezazil nekdo, nemate prakticke rady, jak z poskytovatelu sluzeb dostat papir, ze nebudou vyuzity? Nenapadlo me premyslet i nad timto. Pripadne co dolozit, aby mi vratili aspon neco. Dekuji za rady. Misa
|
Pavla | •
|
(11.4.2015 15:03:25) Raynet podle mne leteky stornuje akorat si uctuje 100% ceny jako stono poplatek. Takze bych zkusila letenky stornovat a zadala po nich nejaky doklad o stornu.
|
Pavla | •
|
(11.4.2015 15:05:09) Z jejich webu
Je možné zrušení letu?
Zrušení letu není možné, resp. Ryanair si účtuje 100% částky letenky jako storno poplatek. Doporučujeme Vám tedy využít spíše změnu data letu. Zrušený let ze stranek společnosti Ryanair Pokud společnost Ryanair zruší, přesune let nebo má zpoždění více než TRR hodiny máte právo na vrácení peněz. Požádat o ně můžete prostřednictvím linku: http://schchng.ryanair.com/refweb.asp
|
|
Adda6a |
|
(11.4.2015 20:37:30) Prave ze nestornuje, proste takovy proces neni.
|
|
|
Adda6a |
|
(11.4.2015 20:36:50) Tak to je teda zajimavy problem, to mne nikdy nenapadlo. Radu ani reseni nemam bohuzel, Ryanair letenky nerusi, proste takova procedura u nich neexistuje. Jedine co lze udelat pres jejich zakaznicke centrum je kontaktovat je do mesice od neproletene zpatecni letenky a refundovat jednu ze statnich tax. Ale pochybuji ze vydaji potvrzeni o neproleteni.
Asi jedine vyjednat s pojistovnou at upusti od toho pozadavku ze chteji videt storno potvrzeni.
|
Misa Z. |
|
(11.4.2015 20:52:30) Ahoj, neporadila bys mi, jak chtit refundovat statni taxy? Jestli jsem to pochopila spravne, jim jde o to, abych uplatnila refundaci letistnich a palivovych poplatku. Priznam se, ze se v tom vubec neorientuji.
|
Adda6a |
|
(11.4.2015 21:23:15) Na tech letenkach bude nekolik ruznych tax, mam dojem ze pouze jeden typ je refundovatelny. Kdyz pujdes na ryanair.com tak v informacich je na to link. Na pravy strane v tomhle textu jsou dva linky: http://www.ryanair.com/en/questions/can-i-cancel-my-reservation-before-travel-and-do-i-need-to-notify-ryanair-if-i-am-not-travelling/
Can I cancel my booking before travel? All Ryanair flights are changeable but cannot be cancelled, please note customers don""t need to notify us if they are unable to travel . Customers who are unable to use their outbound flight can still travel on their return flight.
If you do not travel on your booked flight the air fare, fees and charges are non-refundable but you may apply in writing within one month of the date of travel for a refund of the Government Tax paid.
|
|
|
|
Adda6a |
|
(11.4.2015 20:41:28) Ten Stansted Express jsi kupovala pres TheTrainline.com? Tam by mela byt moznost zruseni online.
|
Misa Z. |
|
(11.4.2015 21:01:08) Ahoj, pres stanstedexpress.com. Nasmerovaly me tam stranky letiste. Mam jizdenky koupene se slevou s 30 dennim predprodejem, kde nekolikrat bylo napsano, ze jsou nemenne a nerefundovatelne. Proto jsem je pojistila. Tam aspon maji nejaky mail, na ktery je mozno se obratit s zadosti o refundaci, budu teda za blba, ale coz uz.
|
Adda6a |
|
(11.4.2015 21:27:02) Kdyz pujdes na stanstedexpress.com tak v nabidce Contact Us je volba Refunds a tam je emailova adresa - napsi tam, snad to vyjde.
For tickets purchased online
Low-cost Advance tickets are non-refundable and non-exchangeable. If you wish to claim a refund for any other e-ticket or m-ticket type (Standard Class, First Class, Business Plus, GroupSave, WebDuo), please forward your original booking confirmation email received at the time of booking to stexrefunds@abelliogreateranglia.co.uk.
|
|
|
|
|