linda.dos |
|
(29.9.2015 20:05:07) Dobrý večer, možná pitomej dotaz, ale dá se reklamovat lednice koupená už před dvěma měsíci a teprve dnes rozbalená? Je hodně poškrábaná, obal neporušený. Díky za odpovědi.
|
Fren |
|
(29.9.2015 21:12:35) to jste udělali chybu,měli jste opravdu rozbalit hned právě kvůli tomuto;nicméně tady se ptáš dost blbě,musíš se ptát přímo u prodejce a určitě máš nárok na reklamaci či výměnu,na tohle se taky vztahuje záruka a zas si myslím,že není to přímo povinnost zákazníka honem a hned rozbalit výrobek.
|
|
kubula | •
|
(29.9.2015 21:42:44) Zkus to určitě, ale moc naděje tomu nedávám. Taky jsem takto pohořela, nové spotřebiče do kuchyňské linky jsem nechala rozbalit až truhláři, když linku sestavovali. Bylo to měsíc po zakoupení. Plynová varná deska byla odřená a potlučená. Neměla jsem šanci. Poučení pro příště.
|
|
Chloé |
|
(29.9.2015 23:03:14) Je to bohuzel tak, ze mas vse rozbalit primo pri dodani. Ale zkusila bych to a zatlacila na ne.
|
|
kachna_ |
|
(30.9.2015 10:59:44) Myslím, že nárok nemáš, ale určitě bych to zkusila. Připojím sem dnešní skvělou zkušenost z Alza, protože jsem ještě pořád nadšená. Asi před šesti týdny jsem kupovala PC a dva wifi přijímače. Vyzvedával to muž a že jseou dva si vůbec nevšiml. Já na to přišla až po dvou dnech a vůbec mě ani nenapadlo to už reklamovat. A dneska - telefon, jestli nám nechybí přijímač. Tak to mě potěšilo moc.
|
|
|