Yuki 00,03,07 |
|
(9.10.2015 12:26:47) píšeš, že čte, rozumím tomu dobře? tak je úplně jedno, jakou mají metodu, pokud čte je nesmysl "ořeučivat" ho, takže do poradny co nejdřív, za učitelkou hned a upozornit ji na to, že čte a chtít od ní, co bude dělat, až se ostatní budou učit číst, jestli třeba bude mít dovolený si číst něco svýho, většinou to jde, kdyby ne, tak hned do ppp, bez čekání, na konzultaci - vynutit si to, ve škole k výchovné poradkyni, prostě udělt co se dá
|
Yanull & 2 |
|
(9.10.2015 12:31:44) YUKI, ona o tom vie, ale aj keby už čítal plynule, tak ak by ho nechala, zrejme by robil aj tak niečo iné, ako očakáva (je tam aj porucha pozornosti). Tak to nechám, nech ide s ostatnými po slabikách, zatiaľ to nevyzerá, že by sa to malo nejak "biť" a aspoň bude mať aspoň v niečom pocit, že mu to ide dobre, resp. dokonca lepšie, ako väčšine.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(9.10.2015 12:35:40) ono záleží an tom, jak moc čte
já sje msi prošla s nejstarším tím, že četl, geneticky sám od sebe a já sjem to neřešila, mě to nenapadlo :( a ve škoel mi učitelka říkala, že on čte bez chyb, ale strašně dlouho mu to trrvá, než to slovo přeslabikuje, tak jsem jí vysvětlila, že on ale umí číst, přečte po písmenkách potichu a pro ni to vyslabikuje - moudře prohlásila, že to je blbost a nutit ho do slabikování už nebude, pak četl normálně, jak sám potřeboval
mladší šel do školy s tím, že čte, ale o hodně líp ještě a já sjem právě kvůli tomu, abysme vyřešili fakt dobrý čtení šla do ppp, tam mu diagnostikovali nadání a od té doby řešíme školu pořád :))
|
Yanull & 2 |
|
(9.10.2015 12:38:31) tak to upozorním v PPP, nech ju upozornia on to väčšinou stále číta na 2x (najprv písmená, potom slovo), ale stále častejšie to tak sfumatózne pretiahne rovno do slova, tak by som povedala, že by ho mala nechať - to je už len vec praxe
|
Yuki 00,03,07 |
|
(9.10.2015 12:40:52) jj, tak nějakčetlů ten můj nejstarší taky
|
|
|
|
|
|