Zuzaniela |
|
(10.1.2016 22:10:13) Dobrý večer,
prosím o radu. Budu se snažit to napsat ve zkratce:
Na Mall.cz jsem koupila sušičku (už nikdy více takovou velkou věc, při reklamaci je to fakt problém), po cca 1,5 roce se při otevření dvířek (po sušení) začaly objevovat na prádle chuchvalce prachu. Servisák přijel, sušičku vyčistil s tím, že by bylo lepší ji odvézt do servisu, kde by ji vyčistili pořádně, ale necháme to zatím tak a já zavolám. Volala jsem za cca měsíc, problém stejný. Sušičku odvezli, vyčistili, vyměnili filtry a já ji pak celé léto nepoužívala, až ke konci. PO několika sušeních opět stejný problém. Tak znova přijel chlap, že ji odveze a vyčistí. S tím jsem už nesouhlasila, protože by to byl nekonečný příběh a mi navíc končila za cca měsíc záruka. Po docela dlouhém dohadování mi napsal, že nesouhlasím s opravou pro opakování se stejného problému a že chci odstoupit od smlouvy. Na Mall jim stačilo poslat všechny servisní papíry s fakturou. To jsem udělala. Písemně mi potvrdili obdržení papírů 27. 11. 2015 s tím, že nyní bude přímo Panasonic vyřizovat reklamaci a že to možná potrvá. Dnes je 10. 1. 2016 a já nemám žádnou zprávu.
Mám právo požadovat vrácení peněz, i když je sušička stále u nás?? Doprava stojí 800,-- Kč, čekala jsem, jak se to vyvrbí, abych neplatila dopravu tam a zpět 1.600,-- a oni mi neřekli, že je sušička v pořádku .
Jak mám nyní pokračovat s vyřízením???? Moc díky za rady. U kamenného prodeje je mi jasné, že přivezu zboží a do 30 dní musí být vyřízeno. Tady vůbec nevím jak dál....
|
Zuzaniela |
|
(10.1.2016 22:51:19) Jiři, ale co s tou sušičkou? Mám ji prostě zabalit a odeslat a po mailu chtít odstoupit a vrátit peníze?? Už fakt nikdy více takovu krávu přes net!!!
|
|
|