Kafe |
|
(30.9.2016 14:20:54) Tak jsem se dnes doslechla, že některé firmy již počítají s menším počtem pracovních míst v kancelářích v porovnání s počtem zaměstnanců, neboť plánují větší využívání práce z domova. U mého posledního zaměstnavatele práci z domova spíše regulovali, u manžela též. Je to u vás jinak?
|
jak |
|
(30.9.2016 14:36:37) Tezce reguluji, zlate casy jsou pryc....:)
|
|
Peppa |
|
(30.9.2016 14:39:14) Ja delam dva dny doma, tri na firme. Delam na 6 hod. Vyhovuje mi to maximalne. Beru to jako bonus a hodlam si to takhle udrzet co nejdele. Od spousty kamosek po materske slycham ,co ja bych za to dala,... takze predpokladam, ze bezne to neni. Jen z domu bych delat nechtela, vyhovuje mi ta kombinace. Jsme mala firma o par zamestnancich, zadny moloch..
|
|
. . |
|
(30.9.2016 15:05:49) U nás se opravdu plánuje přestěhování do menších prostor (za pár měsíců, nikoli "výhledově"), kde nebudeme mít každý svoji židli. Zaměstnavatel počítá s tím, že budeme pracovat z domova. Dovoleno je to již nyní, kdy má každý svoji židli, někdo dokonce dvě - jednu na centrále a druhou na pobočce.
Regulováno to je a bude. Nyní jen formálně - nejsme zvyklí, takže z domu pracujeme tak max. jeden den v týdnu a máme si kam sednout, po přestěhování budeme regulováni směrem k více dnům domácí práce.
|
|
Alraune |
|
(30.9.2016 15:10:10) U nás se nerozšiřuje.
|
|
kosatka2 |
|
(30.9.2016 15:44:33) U jedné poslední práce jsem škemrala, abych směla pracovat u nich v kanclu, nešlo to, chodila jsem pracovat do knihovny. Druhou práci jsem odmítla, protože jsem nesměla pracovat u domova a nenabídli takové peníze, aby se mi vyplatilo dojíždět. Teď v nové práci netuším, jak to budou řešit, rozhodně nemají pro každého stůl ani židli, asi se tam budeme nějak střídat či co.
|
|
Kopřiva Dvoudomá |
|
(30.9.2016 15:52:20) Mám z obou zaměstnání stanovenou převážnou část pracovní doby z domova. Je to prima a není to kolem mě ani trochu obvyklé.
|
|
Půlka psa |
|
(30.9.2016 16:28:15) U nás to u některých pozic jde. U analytiků, programátorů, pracovníků back office apod. s tím není problém. Využívají to hlavně matky malých dětí.
|
Katka a 2 výrostci |
|
(30.9.2016 17:07:30) Přesně tak. Ne každá pozice je na to vhodná a hlavně ne každý typ člověka. Musí to být samostatný tvor, co je z větší části nezávislý a nepotřebuje co hodinu cosi konzultovat a nechávat si něco vysvětlovat. Případně se s klientem dohodne sám. Nebo naopak to musí být tak, že má jasně stanovenu nějakou rutinní činnost, kterou bez problémů samostatně vykonává. Já teď řeším ve firmě zrovna to, že by home office chtěla slečna, která potřebuje být dosti směrovaná, úkolovaná - to bych jejímu šéfovi fakt nepřála, aby ji musel koordinovat na dálku....pakliže by měl takhle na dálku řídit 2 -3 podobné lidi, tak se picne.
|
|
|
|