Badlina1 |
|
(17.11.2016 11:56:46) Během roku se nahromadí hodně faktur a účtenek a při výstavbě RD je jich ještě víc. Jaký máte systém při jejich uspořádání a skladování faktur a účtů? A jak se vám osvědčil váš způsob pořádku v účtech? Něco se hradí převodem, něco hotově a něco po částěch, zálohově apod. Začínají se mi faktury a účty hromadit a hledám systém v jejich uspořádání. A to jsme na počátku, takže jich bude víc a víc. A jedna věc jsou faktury a účtenky a další věc jsou záruční listy apod. Chtěla bych mít v účtech HODNĚ VELKÝ pořádek, tak hledám nápady, jak na to. Hlavně si chci také udělat různé souhrny, abych měla přehled, kolik nás stavba skutečně vyšla. Nyní mám složku pozemek, složku EOn, složku HYPO, ale začínají být různé účtenky a faktury, tak hledám nápady na systém jejich skladování. Bance nic dokládat nemusíme, ale chci mít pořádek pro sebe a pokud někdo dokládá faktury i bance nebo pro stavebko, tak v tom pořádek asi musí mít. Poradíte? Díky předem.
|
libik |
|
(17.11.2016 12:04:30) Viděla jsem hodně profesionálních systémů uspořádání těch odporných papírů a ze nejideálnější považuji časové uspořádání v rychlovazačích prostřednictvím eurodesek s pomocí polepek s poznámkami. Takže jedny slídy v rychlovazači obsahují elektřinu, druhý plyn, třetí ostatní smlouvy,nákupy.., na hřbetě máš rok 2016, všechno skladuješ téměř nezničitelně a přehledně, do jedný profi krabice za 30 Kč se vejde 4-5 let. (škoda, že doma to z důvodu lenosti a představě o vlastní schopnosti zvládnout chaos nedělám)
|
|
kambala pláááckááá |
|
(17.11.2016 12:48:17) V rámci rekonstrukce jsem měla excelové tabulky na všechny náklady,pak zvlášť desky na hypo,zvlášť na účty,zvlášť na zarucaky,krouzkovy desky a ty průhledný slizaky,do kterých se to strká
|
libik |
|
(17.11.2016 15:12:25) jak to, do jednech si dáš elektriku, do druhých plyn, do třetích pořízení, do dalších smlouvy s operátory, nevím co, je to pohromadě, je to rozčleněný.
Momentálně jsem ve firmě, kde jsou k pořádání desítky firem, měla jsem předem obavy, jak se to bude dělat a toto funguje.
Zažila jsem šanony a organizery všeho druhu, spolehlivě byl vždycky patřičnej šanon někde jinde než měl být.
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(17.11.2016 15:49:08) Jak často potřebuješ něco zkontrolovat? Jenou za pět let, za deset?
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(17.11.2016 16:07:44) Když staví, tak asi jo. Elektřina se fakturuje jednou za rok, to určitě během roku neprohlížím. Funkci kapes neznám, mám to v tom šuplíku
|
Jahala. |
|
(17.11.2016 16:38:33) Nikdy v životě jsem neměla potřebu hledat fakturu za elektřinu nebo plyn.
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(17.11.2016 16:41:50) Taky ne. Občas hledám záručák, když se něco rozbije v záruce.
|
Jahala. |
|
(17.11.2016 16:46:42) Jo teď hledám zarucak k tiskárně, no půjdu to reklamovat i bez něj nebyla jsem ji kupovat sama takže v pohodě mám svědka.
|
|
kambala pláááckááá |
|
(17.11.2016 17:34:30) já to nevytahovala ani při tý rekonstrukci. navíc mám většinu věcí koupených online nebo jsem komunikovala online s prodejci, takže mám faktury i elektronicky.
dneska to mám jednodušší, každej měsíc odlifruju účetnímu a hotovka
|
|
|
|
|
|
|
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(17.11.2016 16:40:57) Tak to by mě fakt nenapadlo.
|
|
|