HelenaPa |
|
(19.11.2016 9:29:10) Prosím o radu někoho, kdo určitě ví, jak to v ubytovacích kapacitách funguje.
Objednávala jsem ubytování na duben s tím, že platit se bude až na místě. Chtěli údaje z karty pro ověření. Je nutné mít celou dobu kartu nastavenou tak, že je možné platit na internetu a mít tam i limit, který pokryje celé náklady na ubytování? Jinými slovy: Ověřují si jen, že neobjednával robot, ale člověk, který kartou normálně platí nebo i to, jestli na ubytování má dost peněz?
Normálně mám většinu peněz na spořáku a na účtu ke kartě peníze jen peníze "na domácnost". Navíc běžně nemám kartu odblokovanou pro platby na dálku. Takže teď jsem pro jistotu převedla peníze na ubytko na kartu, nechala ji nastavenou na platbu na dálku, ale přece jen mám strach, kdyby mi ji někdo ukradl. Raději bych nechala původní nastavení. Přece jen do dubna je ještě daleko. Ale nechci o rezervaci přijít.
|
Markéta |
|
(19.11.2016 9:35:36) Zeptej se ubytovatele.
|
|
Fren |
|
(19.11.2016 9:38:05) přečti si rezerv. a storno podmínky pobytu; velmi pravděpodobně po tobě chtěli údaje z karty proto,protože kdybys nenastoupila na pobyt,tak ti z karty prostě a jednoduše strhnou stornopoplatek.
|
HelenaPa |
|
(19.11.2016 9:46:56) Psali že je to jen kvůli ověření, že se nic strhávat nebude.
|
Fren |
|
(19.11.2016 9:50:20) pokud je to opravdu tak jak píší,tak bych tím tuplem tam žádné peníze nenechávala; ubytováváme se všude možně hodně často,ale na takový požadavek jsem nenarazila ještě,ale dnes je možné všechno
|
|
|
|
D.. |
|
(19.11.2016 10:11:48) Neni to potreba. Rezervuji pres Booking.com, a pouze jedenkrat se mi ozvali, ze karta neni v poradku. Mam tam schvalne nastaven nulovy limit. Jednalo se tenkrat o hotel ze site Radisson.
|
HelenaPa |
|
(19.11.2016 12:27:45) Díky. Asi se zeptám přímo na Booking.com. Pokud by stačilo, aby se dalo na dálku platit těch posledních 5 dní, kdy už nejde zrušit rezervace, tak bych byla mnohem raději
|
HelenaPa |
|
(19.11.2016 12:32:58) V Podmínkách na Booking.com je:
Předběžná autorizace: Předběžná autorizace je pouze ověření kreditní karty, při kterém se na kartě dočasně zablokuje částka přibližně ve výši ceny pobytu. Částka je po určité době znovu uvolněna. Jak dlouhá bude tato doba záleží na ubytování a poskytovateli kreditní karty.
Ubytovatel mi mailem sdělil, že údaje ke kartě nemá, že je má jen booking.com. Jak byste to chápali? Mně z toho vyplývá, že někdy budou chtít peníze zablokovat a pak je zase uvolní. A že to bude dělat ubytovatel. Jsem z toho zmatená. Dosud jsme objednávali ubytování jen přes cestovky a platili předem.
|
Fren |
|
(19.11.2016 13:11:05) "Předběžná autorizace je pouze ověření kreditní karty, při kterém se na kartě dočasně zablokuje částka přibližně ve výši ceny pobytu. Částka je po určité době znovu uvolněna. Jak dlouhá bude tato doba záleží na ubytování a poskytovateli kreditní karty."
- s tímto bych já tedy z á s a d n ě nesouhlasila, to si snad dělaj kozy
|
HelenaPa |
|
(19.11.2016 13:21:40) Fren, to máš těžký. Většina poskytovatelů jede přes Booking, takže mi nezbývá než akceptovat jejich podmínky. Úplně nejraději bych jim to zaplatila předem a měla klid. Ale to tu nejde.
|
Fren |
|
(19.11.2016 13:54:36) většinou kouknu na booking a potom na price list u konkr.ubytov.zař a velmi často zjistím,že je booking dražší.Takže jdu na www konkr.ubytovatele,všude mají uveden ubytovatelé svůj konktakt,na ten písnu mail,potvrdíme si cenu,sdělí mi jestli je nutno dopředu kartou nebo stačí cash na recepci a je to domluveno,žádné nejasnosti a nesmyslné blokace peněz.
|
|
|
Dáša 2 kluci+ holčička |
|
(19.11.2016 13:23:41) U bookingu je to jak které ubytování, někde si stáhnou korunu a zase ji vrátí, aby si ověřili platnost karty, někde si zablokují celou částku a někde nic. Při rezervaci pobytu v Hong Kongu se mi několikrát stalo, že ač bylo napsáno, že se platí až v hotelu, stáhli si celou částku a vrátili ji deset dní po odbydlení, kde to bylo zaplaceno i hotově. Poprvé jsem to namíchnutá řešila s bookingem, při dalších rezervacích už mi to bylo jedno a jen si hlídala aby částku pak vrátili. S bookingem je bezproblémová komunikace.
|
|
|
|
|
|
jů |
|
(19.11.2016 10:44:43) Nějak nechápu část Tvé otázky, to si jako myslíš že poskytneš údaje na kartě a oni jsou schopni zjistit, kolik tam máš peněz? To snad nelze ne?
|
HelenaPa |
|
(19.11.2016 12:26:59) Jů, já jsem v tomhle naprosto nevzdělaná Předpokládala jsem, že třeba při objednávce zboží taky nějak zjistí, jestli je na kartě tolik, aby ji mohli přijmout jako platbu.
|
|
|
Anni&Annika |
|
(19.11.2016 10:52:27) Helco,rozhodne tam nemusis mit celou castku a porad. To s tim nema nic spolecneho. Muze to byt kvuli placeni zalohy ci stornopoplatku, ale rozhodne tam nemusis mit stale castku za pobyt. Hlavne aby tam byla, az budes pobyt platit
|
|
Tizi |
|
(19.11.2016 22:47:19) Po mně to na bookingu taky chtěli, číslo jsem sice zadala, ale na kartě nemám povolené žádné platby přes Internet, takže nemohli bloknout ani strhnout nic. Nechápu tedy, proč to vlastně chtěli, ale nikdy s tím nebyl problém, vždy jsme platili až na místě dle dohody.
|
|
|