Kaipa |
|
(29.11.2016 6:16:20) Jak píše Helena, nárok rozhodně není, cena zboží na to nemá vliv. Speciálně u Bati jsem zvědavá, jak pořídíš. Dej pak vědět.
|
Ivka3 |
|
(29.11.2016 6:35:18) Bata určitě k č nevrátí, opraví.
|
ALL |
|
(29.11.2016 8:44:52) S Baťou mám špatné zkušenosti, velká neochota, výmluvy - vše pěkně milou, slušnou, oficiální cestou - reklamaci s člověkem ochotně sepíšou, ale po uplynutí zákonné lhůty ji odmítnou - mají zřejmě taktiku automaticky reklamaci neuznat a napsat, že je to běžné opotřebení, že zákazník boty špatně používal apod. Chce to vytrvat, oni doufají, že se na to lidi pak vykašlou. Já to dotáhla až k soudnímu znalci a nakonec dosáhla svého (šlo o neopravitelnou vadu, takže vrácení peněz.) V případě zájmu napíšu víc. Přeju pevné nervy.
|
Dana |
|
(29.11.2016 12:25:24) Ano, všude, kde jsme kdy reklamovali boty, Office shoes a ještě někde jinde, je nejdřív vzali do opravy. Nevím, kdo jim to opravuje, ale ani jednou to dlouho nevydrželo. Při druhé návštěvě pak v obou prodejnách vrátili peníze.
|
|
|
|
|