Louisa Z. |
|
(25.4.2017 19:39:31) Na naší pobočce pošty proběhla v nedávné době rekonstrukce, při které nepřidali přepážky ani pracovníky, jak by se dalo při věčných frontách očekávat, ale vybudovali nový, povětšinu dne zející prázdnotou, shop.
V návaznosti na tuto změnu se vyměnilo i vedení této pobočky a kompletní personál.
Dnes jsem absolvovala následující scénku: Nejmenuji se Nováková, dejme tomu, že se jmenuji Náglvoglnádeníková (moje příjmení je samozřejmě daleko hezčí a máme zdokumentovanou historii několik století zpět... tedy přejmenovávat se nehodlám). Mužů tohoto příjmení je v republice kolem 30, žen kolem 50. 80% lidí není schopno příjmení napsat zcela správně, obvykle se dopustí jedné malé chybky, dejme tomu, že píší Náglvoglnádenílová.
48 let svého života jsem neměla problém s doručením zásilek, pokud byly uvedeny na příjmení s překlepem. Dnes jsem vyzvedávala zásilku, kterou má nejlepší přítelkyně z ciziny adresovala zcela správně, ale pošta příjmení obvyklým způsobem zprznila. Pracovnice přepážky mi vysvětlila, že protože se jedná o jejich chybu, tak mi tedy zásilku vydají, pokud by se stejného překlepu dopustil odesilatel, zásilku by mi nemohli v ŹÁDNÉM případě vydat, protože oni přece nemohou vědět, že ve stejném domě nebydlí náhodou i zcela cizí paní Náglvoglnádenílová, které zásilka patří. S pracovnicí nebyla rozumná řeč, nechala jsem si tedy zavolat vedoucího s tím, že si chci problém, který nastává dost často, vyjasnit nyní, kdy pochybení udělala pošta, abych předešla tomu, že mi příště nevydají nějakou důležitou zásilku.
Nebudu Vás napínat: vedoucí pořád dokola opakoval to samé, takže Česká pošta nyní začne vydělávat docela dost na vrácených zásilkách, které budou muset odesilatelé znovu odeslat... a zaplatit nové poštovné.
Jen pro zajímavost: když jsem si vyřizovala úžasnou "žlutou kartu" České pošty, přepracovávali ji natřikrát, protože pracovníci kartového centra nebyli mentálně schopni opsat jméno správně ani v okamžiku reklamací. Když jsem na to poukázala, vedoucí mi řekl, že chybovat je lidské... . A tak pořád dokola. Přiznám se, že v závěru naší plodné diskuse jsem už fazonu neudržela...
Možná budu psát na ředitelství pošt... ale s ohledem na to, jak nám byrokracie krásně bují, obávám se, že to bude jen ztráta mého času a mých nervů. Čím dál tím více lidí posílá mozek na dlouhodobou dovolenou...
|
Lada2 |
|
(25.4.2017 21:04:04) Mně nedávno vydali dopis pro dceru (máme vyřízené vyzvedávání pošty) i když jí tam vyměnil odesilatel dvě písmenka u jména, které je jedno z nejčastějších v republice. Ale jinak mě pošta neskutečně s..e s jejich doručováním, kdy se ani neobtěžují zazvonit a rovnou to ukládají na poštu.
|
Louisa Z. |
|
(25.4.2017 22:26:24) Lado, bohužel se velmi často neobtěžují ani s tím lístkem. Před rokem mně a mojí kámošce (každá na jiné poště) posílala společná kámoška doklad, že se jí oba vánoční dárky vrátily s poznámkou "adresát nevyzvedl", zatímco ani já ani druhá obdarovaná jsme vůbec nebyly informovány, že cosi leží na poště...(natožpak aby se pokusili balíček doručit). Je to stát ve státě, ale člověk tak nějak ještě pochopí to, že jsou líní, resp. často přepracovaní za malou mzdu, ale to, že vedoucí pobočky přestane myslet mozkem a zuby nehty se drží předpisu, který je logický a odůvodnitelný ale pro jiné případy... to už je opravdu Absurdistán.
|
Katka. |
|
(26.4.2017 7:32:30) Já jsem jednou psala stížnost, že nejen, že se pošta neobtěžuje s doručením a ani nedají oznámení do schránky, načež mi přišla odpověď, že není povinností pošty dávat oznámení do schránky. Je to už 14 let a já stále dumám, k čemu tato instituce vlastně je.
|
Kudla2 |
|
(26.4.2017 7:37:08) Katko,
není povinností pošty doručit ANI dát oznámení do schránky?
A jak se teda máš dovědět, že Ti někdo něco poslal?
To je neuvěřitelný.
Myslím, že Česká pošta jde nevyhnutelně ke dnu a je to jen otázka času, což je blbý vzhledem k tomu, že některý její služby budou asi zapotřebí furt.
|
|
neznámá |
|
(26.4.2017 8:07:41)
Já chválím zaměstnance pošty kdy chodím. Na přepážce se snaží zajistit levnější službu i za cenu spadnutí do "šedé zony", pokud mě pošťačka nezastihne doma, přiveze mi balík druhý den, nechává nás vzájemně si podepisovat psaní do vlastních rukou atd. Já jsem asi na protivného zaměstnance vnucujícího dražší službu nenarazila. Velebím zaměstnance, ne poštu jako takovou, aby nedošlo k omylu.
|
Katka. |
|
(26.4.2017 12:07:43) Já velebím pošťáka, který u nás rozváží balíky a jezdí k nám do firmy pro svoz balíků. Je s ním super domluva, nic není problém, když nestíhá, volá, omlouvá se... Jinak na poštu nechodím, naštěstí už i reklamace se dá podat on line. U nás věčně jede jedno okýnko ze tří a fronta nezřídka až ven na ulici na chodník.
|
Filip Tesař |
|
(26.4.2017 12:54:57) Já mám s poštou zkušenosti jen dobrý, jak v Praze, kde na ni občas zaskočím, tak u nás. To je malá místní pošta, pošťačky i pošťáci každýho znaj, jsou ochotný, vstřícný, například ženě jednou půjčili na dobírku, když na přepážce zjistila, že nemá peníze, s tím, ať jim to pak nechá ve schránce...
|
|
Ivka3 |
|
(26.4.2017 15:54:12) ano, právě třeba proto, že se řeší ty reklamace online, který se stejně musí zpracovat
|
|
|
|
|
|
Kudla2 |
|
(25.4.2017 22:36:45) Pošta, ani mi nemluvte.
Jednotliví doručovatelé jsou docela fajn, ale x-krát už jsem měla ve schránce lístek, že mě nezastihli, i když jsem byla celej den doma.
Plus to neustálý zdražování a prodej miliónu zbytečnejch krámů na pobočkách - kdyby místo toho normálně doručovali dopisy, tak by mi to vyhovovalo víc.
Plus mě neskutečně štvou tím, jak zacházejí se zaměstnanci - nutěj je nabízet stupidní časopisy a nakupovat si nějaký losy nebo spoření či co, aby jim nesrazili mzdu. Parchanti.
|
Pruhovaná |
|
(26.4.2017 5:27:41) Také se mi to stává. Celkem nedávno jsem ale četla reportáž, snad v magazínu Dnes, reportér si dal jeden den s pošťákem rozvážejícím balíky. Normálně masakr, dostanou o mnoho balíků víc, než je reálné rozvézt a fakticky jim nic jiného, než dát papírek, nezbývá. A zase tam mají různé postihy apod. Mně naštve, když tam není ani ten papírek, ale to se mi stalo jen jednou. Nechápu, jak si taková instituce, navíc státní, může dovolit takhle jednat se zaměstnanci.
|
Lída+2 |
|
(26.4.2017 5:45:13) Pruhovaná , zrovna v pondělí odpoledne na mě ječel řidič pošty, že je u nás po páté, protože ten co to posílal uvedl nějaký telefon, co nebyl na manžela.
A mlel něco o tom, že když mu to zůstane na autě, tak nedostane za ten den výplatu.
A nedávno mi popletli telefon i ty co to posílali přes PPL, paní co to dovezla byla taky nepříjemná. Ale jak člověk tohle ovlivní, že...?
|
|
|
|
|
Louisa Z. |
|
(25.4.2017 22:46:55) Zefýr, to je dost přesný. Já jsem se po té dnešní milé konstruktivní rozpravě cítila ve stavu 5 minut před infarktem... musela jsem to jít rozchodit.
|
|
|