| Přihlásit se | Nová registrace

Celkem 15 názorů.

Téma: Lanovka ze Sněžky dolů

(26.5.2017 19:51:49)
Ráda bych se zeptala, jestli máte někdo představu, jak velké fronty (jaký čas čekání) bývají za pěkného počasí o letních prázdninách na lanovku, pokud chce jet člověk (odpoledne, k večeru) ze Sněžky dolů do Pece. Že nahoru to bývá masakr, to vím. Je to dolů výrazně lepší, jak doufám? Plánujeme výstup nahoru pěšky (ze Špindlerovky), dolů lanovkou do Pece (my to šli s manželem před pár lety pěšky i zpátky do Špindlu, ale měli jsme toho dost, to by děti nedaly a možná už ani já) a tam pak potřebujeme stihnout ještě nějaký bus do Vrchlabí (kde plánujeme nechat ráno auto). Případně - pokud budou lidi čekat na sjezd dolů ještě v 19.00, kdy má provoz končit, tušíte, jestli je svezou dolů všechny (co přišli před sedmou) nebo prostě zastaví a hotovo?
 Jana, 2/07+10/08+5/11

(26.5.2017 19:59:18)
Když jsme tam kdysi byli my, tak nahoru jelo lidí spousta, ale dolů šli skoro všichni pěšky. I když netuším, jak je to večer.
 Benedeta

(26.5.2017 21:11:35)
Jeli jsme v r. 2015 v srpnu, nahoru šílená fronta, zpátky v pohodě. Jak je to s odbavením všech lidí dolů nevím, ale nemyslím si, že by odmítli po 19. hod, když by byl fronta ~d~
 TaJ

(26.5.2017 23:40:03)
Mně zrovna nedávno říkala známá, že když chtěli jet nahoru, tak hned ráno tam přišli a šílená fronta...tak to vzdali, jeli se podívat do Janských Lázní a odpoledne zajeli do Pece znovu, jestli by se to třeba už nedalo...no a prý zírali, nikde nikdo fronta žádná, parkoviště poloprázdné...zřejmě lidi jeli všichni ráno nahoru a pak šli právě pěšky dolů...takže směrem dolů by to odpoledne taky nemuselo být narvané...my se tam chystáme v létě taky, ale kvůli manželovi pojedeme nahoru i dolů, tak doufám, že vystihneme nějakou dobrou dobu:-)
 Nesulka+Niky+Vil

(27.5.2017 7:05:19)
Jeli jsme loni v létě, přelom července a srpna a čekali jsme cca 20 minut.
 Májja

(27.5.2017 8:26:09)
Jak jsou děti velké? My byli s dětma 8 a 9 a zvládli cestu pěšky tam i zpět.
Jinak fronta dolů byla, ale nic hrozného.
 Z+2

(27.5.2017 8:27:24)
Pochopila jsi, že cestu tam plánují z Vrchlabí?

(27.5.2017 13:05:33)
Já to pochopila a divím se ještě víc. Nedala bych to ani omylem.

Ale k dotazu: asi je to na náhodě, byli jsme tam přes dvěma lety v červnu normálně dopoledne a nebyly fronty ani nahoru ani dolů.

Jen myslím, že loni byly hory hodně přelidněné, lidi se báli terorismu a tak zůstávali v ČR, letos je to už pomalu přechází...

Asi bych na tu lanovku zavolala a poptala se. Je to asi dost o náhodě.

(27.5.2017 18:49:46)
No, pro upřesnění: máme v plánu nechat auto ve Vrchlabí, jet busem na Špindlerovku, odtamtud pěšky na Sněžku, protože chceme "dobýt vrchol vlastními silami" (tuším, že je to cca 13 km, ale samozřejmě plus to převýšení) a pak právě chceme lanovkou do Pece a busem do Vrchlabí. Pěšky nahoru a dolů z Pece mě vůbec neláká, abych pravdu řekla. Nahoru hnus (moc prudké :-)) a dolů možná ještě větší (hlavně pro dospělé, děti by to možná zvládly líp než my, oni z kopce klidně běží, to já už se bojím), mamka tam cca před 10 lety v podstatě nechala nehty na nohou. A lanovku dolů považuji i za zajímavou "odměnu" a zážitek, i sama se na to celkem těším. Dětem je 10 a 7 a asi by to zvládly pěšky, když by jim nic jiného nezbylo. Před dvěma lety jsme se vyvlekli z Dolní Moravy na Kralický Sněžník a zpět (jinou cestou), cca 19 km a převýšení 700 m nahoru a zase dolů. Byli jsme zdrchaní všichni 4 (dceru jsme chvilkami poponášeli, ale moc to nešlo ani nahoru ani dolů), ale děti po 30 minutách sezení u večeře naskákaly na trampolínu u restaurace a nechtěly ji opustit ani za hodinu ~;)

(28.5.2017 10:12:05)
Urcite jedte dolu lanovkou. Cesta ze Snezky je neprijemna, jsou to z casti schody a clovek si tak otrasa zada, ja uz nikdy dolu nepolezu, to snad radsi nahoru.
Chcete jit po ceste cesko-polskeho pratelstvi? Od Spindlerovky jsou to poskladane kameny, mezi kterymi tece potucek, tak to vypada cca k vyhledu na Maly Sisak, dal jsem nebyla.
Naopak ze Spindlerovky dolu to jde snadno, ta cesta je o necem jinem.
Ale takhle to date, ja moc nevydrzim :-)

(28.5.2017 20:21:49)
Jo, my tu cestou ze Špindlerovky na Sněžku právě už známe, šli jsme jen s manželem a líbilo se nám to. My pak šli i dolů - údolím Bílého Labe do Špindlu (měli jsme tam auto, na tu Špindlerovku jsme i tehdy jeli busem), taky moc krásná cesta, ale bylo to prostě dlouhé, my zase tak moc chodit nejsme zvyklí a poslouchat k tomu ještě "úpění děti" (ony si dovedou stěžovat i během 3 km procházky, když na to přijde, ale když my dospělí jsme v pohodě, jak je z toho "vymotivoujeme" :-)), to by bylo utrpení a ne pěkný prázdninový den. Chtěla bych, aby pro děti "výstup na Sněžku" byl zajímavým, i když náročným zážitkem z prázdniny a ne vzpomínkou na utrpení. Já si umím koneckonců nakonec užít i to "utrpení", když už nakonec dorazím do cíle, ale děti k tomuhle zatím nedospěly :-)

(28.5.2017 22:53:36)
Ja kdybych to chtela vubec nejak ustat, tak bych musela z Pece na Spindlerovku. Aby to bylo aspon z kopce.
Ale tak my jsme panelakovy odchov, co moc nevydrzi :-) a pak dle mapy se zda, ze tam nejsou zadne hospody, tak tahnout jidlo s sebou, no to fakt ne... ale tak je mi treba lito, ze jsem nevidela slunecni kameny :)
 Gavašetka

(28.5.2017 23:11:07)
Dala bych sipozoro na spojení Pec-Vrchlabí, většinou toho moc nejezdí.Raději bych asi jela až do Pece a udělala si pěšky výlet přes Obří důl. Záleží ale na tom, jak jsou děti velké.Každopádně si dobře zjistěte autobusové spojení.

(29.5.2017 14:40:59)
Jasně, to já vím, že to má trochu delší intervaly než pražská MHD :-) Už jsem právě na to koukala (a podívám se ještě znovu, až budeme vědět přesnější termín), ve všední dny to nebylo právě zase tak špatné. Z Pece nahoru prostě jít nechceme ~;)
 Gavašetka

(29.5.2017 20:07:15)
Chápu, taky tu trasu ze Špindlerovky považuju za nejhezčí. Jen s těmi busy je to někdy na mrtvici, zvlášť pkud je to cyklobus, ty mívají v sezóně zpoždění, pokud jede mnoho cyklistů. Trochu s většími kopečky, ale taky hřebenovka je z Horní Malé Úpy, to se dá Sněžka zdolat taky v pohodě.
Já se už do Krkonoš hrozně moc těším, jedeme v létě do Pece, v Jánkách otevírají stezku v korunách stromů, tak tam se určitě vypravíme.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.