K_at |
|
(13.11.2017 20:07:24) A muz-zdejsi IT- je pryc. Diagnostika pise cosi o primarnim DNS serveru. Ja jsem v tomhle fakt debil. Jeste to psalo cosi o chybnym portu. V dome jsou 2 ?routery? a my mame jeste krabicku-prijimac na stole. Sorry, ja tomu fakt nerozumim. Napada vas neco? On/off jsem zkusila, nic. Mam jit hybnout kabelazi??? Buuuuuu!
|
sylvaina |
|
(13.11.2017 20:25:17) Moje zásahy končí vytažením routeru za zásuvky a dvouminutovým čekáním. Tak mě kdysi instruoval technik od poskytovatele. Někdy to pomůže, někdy ne. A občas je chyba přímo u poskytovatele. To pak stačí zavolat a opraví to na dálku...
|
|
JÁJA 4D |
|
(13.11.2017 20:35:56) já vždycky zkontroluju všechny připojovací a zapojovací kablíky a pak dávám restart, kdyby to nepomohl, tak volej operátorovi na help desk a popiš mu problém, měl by ti poradit na dálku.... hodně štěstí
|
K_at |
|
(13.11.2017 20:43:27) Holky dik. Jdu na to.
|
nordica |
|
(13.11.2017 20:50:05) Kat, mně se přesně tohle stalo po té vichřici před 14 dny. Máme to skoro stejně rozložené po atypickém domě, jak píšeš a taky to víceméně dělal syn, ale poskytovatele máme O2 a fakt pomohli. Zavolej jim, popiš problém, měla by Ti pak přijít sms, že to řeší. Tehdy měli frmol, ale během jednoho dne se dostalo i na mne - opravili to na dálku. Tebou popsaná hlášení znamenají, že my si to opravit nedokážeme, musí to udělat oni. Máš výhodu, že je klid a ve frontě na opravu nestojí stovky čekatelů jako po vichřici Držím palce, at´to jde rychle.
|
|
|
|
libik |
|
(13.11.2017 20:56:52) Samozřejmě, že hejbni kabeláží, tvrdý restart používají jako první krok i ti, co se tváří, že rozumí.
|
K_at |
|
(13.11.2017 21:03:27) Libiku, ono je to slozitejsi - ted jsem zjistila, ze kabelazi nehnu, protoze bych musela sroubovat krabice, kde jsou ulozeny routery (nebo co to je). A ty jsou v chodbe hlavniho baraku a tam je zima. A teda to uz se mi ted nechce. Jinak zlate heslo On/off znam. To bylo to prvni. Nicmene diky za odkaz na Telefonicu, je dobry mit reference. Balim to a jdu spat. Holky dikes.
|
|
nordica |
|
(13.11.2017 21:55:11) Libik, aby sis zase nezaryla - samozřejmě jsem popisovala postup POTÉ, co selžou všechny zde zmińované pokusy. I ty z nás, které tomu zas až tak nerozumí, mají tyhle kroky nacvičené.
|
sovice |
|
(14.11.2017 12:14:04) (Nordico, to přece nebylo na tebe, je to napojené na zakladatelku a její dotaz, zda má hýbnout kabeláží...)
Kat, už ti to jede?
|
|
|
|
|