Gabi444 |
|
(16.12.2017 9:35:41) Nenechte se odbyt, nebo zkuste jinou prodejnu. Presne tento typ zavady, ktery popisujes, nam reklamovali bez problemu a dokonce i bez uctenky. Dokonce prodavacka priznala, ze o teto vade vedi, ze jim to lidi vraceji casto. A to jsme zrovna koupili "najistotu" naprosto totožne boty jako minuly rok, protoze byly skvele. Holt vyrobce chtel asi usetrit na materialu, na prvni pohled byly k nerozeznani.
Mne se stalo pouze jednou, ze mi neuznali reklamaci a byla to moje blbost, mela jsem takovy labilnejsi a slabe argumentacni den, no co uz )
|
SleepWell |
|
(16.12.2017 9:58:41) a pomuze jina prodejna? Stejne to odesilaji nekam na cetralu do reklamacniho, ne? ta prodejna s tim nic neudela. Nebo ani?
|
Gabi444 |
|
(16.12.2017 10:06:56) Nikam to neposilali, dali mi penize hned, rozhodla o tom primo pokladni.
Mozna by stacilo prijit na jinou smenu, kdy tam nebuda ta, co vas odmitla.
|
SleepWell |
|
(16.12.2017 10:25:30) na sportisimu? fakt? jsem byla v metropoli, sepsala se mnou protokol a pak mi za mesic prisla sms at si pro boty prijdu.
|
Gabi444 |
|
(16.12.2017 10:45:11) . .
|
|
Gabi444 |
|
(16.12.2017 10:48:42) Na posouzeni posilali boty z Rena, CCC a od Bate.
BaTu jsem tedy vubec nepochopila, reklamovala jsem kabelku, kterou jsem dostala a ktera se mi nelibila... vsimla jsem si, ze ji chybi nejaka soucastka na prezce. Nikdy jsem ji nepouzila, a reklamovala jsem to na konci zaruky. Radeji mi vratili nekolik tisic nez by vymenili blbost za par korun. ) Ja tedy byla spokojena.
|
SleepWell |
|
(16.12.2017 11:58:55) Bata jestli to nezmenil, tak reklamuje velice dobre. Manzel nekdy pred 10ti lety menil v ramci reklamace kazdy pul rok boty. Po dvou letech prohlasil, ze to nema zapotrebi a koupil si kvalitni v Hudy (nizky lowe), 3x drazsi a vydrzi.
Tak ja to zkusim jeste u nas v mistnim sportisimu. Ja tam jsem jinak v zasade spokojena, obleceni (hlavne pro deti) le relativne levne a v rozumne kvalite do ceskych podminek.
|
januska.1 |
|
(16.12.2017 12:38:50) Sportisimo reklamy moc neuznává.Posílají to na ústředí,kde rozhodují a bohužel rozhodují v neprospěch zákazníka..
|
|
|
|
|
Simeona+3 |
|
(16.12.2017 13:45:18) To je zajimavy. Kvuli naprosto tragicke (opakovane) zkusenosti s reklamaci u Bati tam uz cca 10 let boty nekupuju. Prijali, po 30 dnech vratili ze neuznavaji. Od te doby vsude, jen ne tam.
|
|
|
|
|