Lion21 |
|
(16.1.2018 13:16:17) Mám telefon Xiaomi Redmi 3, a nefunguje mi na něm školní wifi, telefon mám už dlouho a fungovala mi normálně, momentálně mi už přes týden nejde na ni připojit, na jiné wifi (doma apod. to problém není). Zobrazí se mi, no nereaguje to na ni, přičemž ostatním funguje, nějaká rada? Předem děkuji za odpověď.
|
Michal Karlik |
|
(16.1.2018 20:14:53) Dobry den,
zeptat se admina/vzpomenout si, co se ten tyden s telefonem delo.
Pozdravuje Michal Karlik
|
Lion21 |
|
(16.1.2018 22:22:14) S telefonem se nic nedělo, navíc jinde wifi funguje. Nechápu to. A zeptat se admina by sice šlo, jenže vůbec netuším kdo to je. Jedná se o síť Eduroam, kterou škola využívá, ale na koho se obrátit netuším.
|
Michal Karlik |
|
(16.1.2018 22:43:22) Neco se zjevne udalo, kdyz to prestalo fungovat. Eduroam je sit jako kazda jina - ma tedy spravce. V nejlepsim pripade na nej narazite "napoprve", nebo vas nekdo jako "spravce vypocetni techniky" posle spravnym smerem.
A pokud je pod vzdalenou spravou, tak si pustit eduroam.cz a snazit se "doklikat" k vam "z druhe strany" na zodpovednou osobu.
Jen takovy nastrel - bylo zmeneno overovani identity pro vstup do site, zmena protokolu atd.
Pozdravuje Michal Karlik
|
Lída+4 |
|
(18.1.2018 14:06:03) Případně se změnily certifikáty / certifikační autorita. Pokud škola používá eduroam, měla by někde na stránkách mít popsaný potřebný nastavení. Pro nastavení se dá použít stránka https://cat.eduroam.org - tam pak vyhledáš příslušnou organizaci a přímo stáhneš nastavení. U nás se nastavení eduroamu měnilo někdy předloni, a plno lidí s tím mělo podobný problémy.
|
|
|
|
|
|