*Owls* |
|
(5.3.2018 19:44:52) Také mi to chodí na etapy. Jejich náklady neřeším. Myslím si, že oni platí přepravní společnosti nějaký paušál, takže je jim to vlastně jedno. Mě štve, že při 6 položkách auto dopravce "smrdí" 6x k nám domů a zabalí mi to do 6 krabic a lepenek a vycpou dalším papírem... To, že mám být doma je až další v řadě.
Dneska jsem zrovna udělala objednávku, protože je u nás několik uzavírek a nebudu jezdit až do horoucích pekel, navíc ve třech dnech, kdy prodeje začínají. Jinak, když to jde, koupím to radějí osobně. Internetový prodej bych uvítala před pár lety, když byla dcera malá a já si přivstávala, abych koupila zimní oblečení a funkční bundy. Dneska už si oblečení vybírá sama a světe div se, v Lidlu to není
|
*Owls* |
|
(5.3.2018 19:47:30) Tedya ne, že by byla s oblečením z Lidla nespokojená. To ne. Za slušnou cenu absolutně plnilo svůj účel. Ovšem dnes dcera neřeší účel, ale to, aby v tom nechodil každý druhý
|
|
Katka a 2 výrostci |
|
(5.3.2018 19:57:08) Kdepak,smluvni cenu samozrejme maji,ale plati za kazdy balik...
|
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(5.3.2018 20:32:24) Je to hrozně neekologický.
|
|
|