Koliha velká |
|
(29.6.2018 21:12:19) Všech hlukotvorných tikadencí, před kterými není úniku a které vytvářejí nadbytečný kravál a zvukový smog (zesilovače a reprobedny vytočené na max, sluchátka v cizích uších dštící chrastící pazvuky na celou tramvaj, autorádia, co slyšíme z cizích aut do čtvrtého patra přes zavřená okna). Vše obtěžující stejným způsobem jiné smysly: cigarety, průmyslová dochucovadla a sója ve zcela nečekaných potravinách, přešlechtěná pšenice s nadbytkem lepku, umělé tkaniny s chlupem typu flís a podobně.
|
Zasjaj. |
|
(29.6.2018 23:07:56) Koliho, presneee. Kdybych byla diktator, zakazu kraval! Sekacky jedine rucni, listi na hromadu pouze hrabema, zadny spalovaci motory, auta na elektrinu, zadna reproprodukovana hudba ve verejnem prostoru a striktni kontrola! na kazdym rohu merak decibelu!
|
Ropucha + 2 |
|
(30.6.2018 11:43:19) K tomu bych se přidala, všudypřítomného zvukového smogu bych se též ráda zbavila
|
|
sally |
|
(1.7.2018 17:18:51) ehm, a ta auta na elektřinu, tu elektřinu berou kde? Jo, počkat, ta se vyrábí někde jinde, takže to nevidím, smrdí to jiným lidem, tak to je OK... Elektřina se vyrobí, se ztrátami, se ztrátami se vede dráty až k místu, kde si konečný spotřebitel nabije baterii... se ztrátami... se ztrátami pak využívá energii z baterie k pohonu auta... děsně eko, že...
Baterie do elektrického auta má životnost asi osm let. Pak šmytec. Je na ní potřeba poměrně velké množství kadmia... jeho dodavatelem je Čína, která ho těží v Africe... dětská práce atd... (Číňani se moc neobtěžují lidskými právy u vlastních lidí, natož v té Africe, že)...
Ale elektrická auta jsou prostě in.... politicky korektní...
|
|
|
|