holkamodroočka |
|
(24.8.2018 15:07:02) Omylem jsem na začátku června přeposlala peníze na cizí účet. Bylo to o víkendu, hned jsme volala do banky na helpdesk, kde mi řekli, že mám počkat do pondělí a jít to vyřídit do banky osobně. Zašla jsem do banky, tam jsem vyplnila žádost, aby mi vrátili peníze zpět, moje banka ČS0B to poslala do Fio, kam jsem ty peníze omylem poslala. Žádná reakce. Za několik týdnů jsem vyplnila v ČSOB další žádost, aby mi sdělili informace o tom, do je majitelem Fio účtu, kam jsem peníze omylem poslala. Měli na to 15 pracovních dní, zase žádná reakce. Jedná se o dost peněz. Máte s tím někdo zkušenosti? Jak mám dále postupovat? Děkuji.
|
Fern |
|
(24.8.2018 15:44:28) vykašli se na posílání žádostí,ale přeci tam rovnou zatelefonuju,ne?Do té banky,kam si peníze špatně poslala.Případně na jejich uvedený kontakt napiš mail.
Stalo se mi něco podobného nedávno,ale já tedy obsluhuju účtů několik u několika bank a šlo tedy pouze o několik set poslaných sice na správné číslo účtu ale do blbé banky,kde ani účet žádný nemáme.Zavolala jsem tam,do 3 dnů jsem měla peníze zpět na účtu,ze kterého původně šly.
|
holkamodroočka |
|
(24.8.2018 15:47:26) Tam jsem byla osobně. Jsem dokonce jejich klientka. Řekli, že mi údaje poskytnou nemohou, a musím poslat žádost přes banku, odkud peníze odešly...
|
Pole levandulové |
|
(24.8.2018 16:21:07) Tak samozrejme, ze ti nemuzou poskytnou informaci o majiteli uctu ani ti vratit tvou blbosti spatne poslane penize. Oni informuji majitele toho uctu a pozadaji o vraceni. On to vratit musi, jinak je to nejake nedovolene obohaceni, ale nema, pokud vim, na to casovy limit. Resila jsem to nedavno, taky jsem vlastni blbosti poslala penize jinam, ale tam byl majitel uctu slusny a po tom kolecku v bance mi prisly zpet. Co si vybavuju, tak mi rikali, ze pokud by to neposlal dobrovolne, tak nejake oznameni na policii na neznameho pachatele a s policii uz oni spolupracovat musi, ale to ti povi v tve bance.
|
holkamodroočka |
|
(24.8.2018 16:41:14) Ano, pak jedině TO. Ale zatím řeším to, že nespolupracuje banka, kam jsem poslala peníze omylem. Ani se mnou, ani s mou bankou.
|
libik |
|
(24.8.2018 16:43:54) Já si myslím, že je to takový ten letní provoz, mně třeba banka zapomněla poslat pin ke kartě (zatím čekám, alespoň ušetřím) zrovna Fio je banka, která hodně hraje na spokojenost malých klientů.
|
|
|
sovice |
|
(24.8.2018 18:16:53) No, ta cílová banka nemůže strhnout ty peníze jen tak (to bys taky mohla zaplatit za něco regulérně a nechat si peníze poslat zpět), pokud vím, vyzvou majitele účtu a dají mu nějaký čas na odezvu. Je léto, ten člověk může být nedostupný.
|
sovice |
|
(24.8.2018 18:17:56) Ehm, neakutalizovala jsem diskusi a odpovídám, co už dávno řekli jiní, sorry.
|
|
|
Sio |
|
(24.8.2018 22:10:02) Jednou mi přišla na účet cizí výplata, posílala jsem to zpátky, ale trvalo mi to docela dlouho - byla jsem zrovna v zahraničí, internetový bankovnictví bylo tehdy skoro v plenkách, vlastně jsem vůbec nevěděla, že tam ty peníze mám, dokud mi nevolali. Určitě se to nevyřešilo obratem, a to jsem to rozhodně záměrně nezdržovala.
|
|
|
|
|
Rodinová |
|
(24.8.2018 15:49:17) Fern, jestli se ti to prihodilo, jak pises, a nechybi tam nejake info, tak je to spatne a ani to vedet nechci, takhle se banky chovat nesmej.
|
Fern |
|
(24.8.2018 15:58:56) a proč bys to zrovna jako ty "nechtěla vědět?" Vždyt je přeci dobře,když se dějí věci správně arychle tak jak mají.
Nebo si myslíš,že je to ta správná cesta,furt někam vypisovat žádosti a nic?
A klidně napíšu,že v mém případě se jednalo o platbu poslanou z mbank(moje banka)do omylem KB(tam nemám účet),šlo o platbu pro čez;když jsem do kb volala,řekli mi,že jakmile se tam platba objeví,že mi ihned pošlou peníze zpět na účet,ze kterého odešly,protože stejné číslo účtu tam nemají.
Vše vyřízeno ani ne za 5 min ze sedačky
|
Rodinová |
|
(24.8.2018 16:06:02) Sorry Fern, nechala jsem se unest svou minulosti :) Ale jak muze KB vratit platbu, ktera k nim ani nedorazi neb to cislo uctu u nich neexistuje, stejne nechapu neco jako sberny ucet u kazde banky na platby, co nemaji u nich cilovy ucet, neexistuje. Penize v tomto pripade jdou zpet automaticky...
|
|
libik |
|
(24.8.2018 16:15:26) Fren a jak by k tomu přišel majitel účtu, kdyby kdokoliv mohl zahlásit, že mu něco poslal omylem
|
|
Alena, syn 2005 |
|
(24.8.2018 16:20:34) Fren, je velký rozdíl, poslat peníze omylem na číslo účtu, které neexistuje (pak se peníze vrátí rychle zpět i bez jakékoli žádosti) a mít tu smůlu, že člověk trefí existující účet - tam už to bez souhlasu majitele účtu nejde...
|
|
|
|
|