Fern |
|
(12.10.2018 16:05:59) Dala jsem to do tradic,zvyků a obyčejů,nebot to tak opravdu bohužel je - je už tradicí reklamovat a řešit,čílit se...
1.Začlo to hned dnes ráno,když jsem měla na mobilu sms s 3D Secure potvrz.kodem na platbu 560,-EU. Koukám na to,jak husa do flašky,hned jsem vlezla na svůj účet a co nevidím,někdo si v noci zaplatil z mé karty Kč 4,25,na tu větší platbu už zafungovalo zabezpečení banky. Podotýkám,že neplatím v žádných pochybných obchodech na netu,ani na wish,vždy se před platbou ujistím,že jsem na zabezp.stránce.Nicméně tohle bylo pro mě varováním před mou leností si nastavovat limity na platební transakce,s čímž začnu hned,jak mi pošlou novou kartu,starou již mám zablokovanou a peníze od banky dostanu zpět.
2. čekala jsem dnes balík z Mallu s věcma pro štěndo,ale bylo už 13 hod a pošta furt nikde(já bych si takového přepravce nikdy nezvolla,to je bohužel v kompetenci Mallu),už jsem taky musela vypadnout do města.Tak volám přímo doručovateli,kdy přijede - no a dozvěděla jsem se,že už u nás byl,zvonil a nikdo neotvíral.Zvonek je v pořádku,ale on měl ještě volat,má u sebe i pro tyto účely služ.mobil,což už se jaksi nenamáhal a hodil mi jen oznámení do schránky.A prý se mám pro něj v Po stavit na poštu Tak jsem hned volala jeho šéfce,co je to za binec,mám zaplacený balík do ruky a mají ho dodat dnes a já ho dnes chci za každou cenu a mít ho taky budu- kdyby se člověk nechal ukolébat jejími řečmi,že v jednu odpol.už tam nikdo ted není...blebleble,nebyla jsem na ni vůbec milá a práskla mi drze s telefonem. TAK JSEM VOLALA NA GEN.ŘEDITELSTVÍ na reklamace,tam paní hned zavolala té oné šéfce a ani ne do hodiny přistál zmíněný doručovatel s balíkem před domem.
Ale jsem napsala ombudsmanovi čp mail,jaké služby pošta poskytuje a popsala mu konkr.případ; s poštou je průběžně pořád dožera,s PPL,Geis či dpd jde vše jak po drátku.
3. balík jsem s radostným očekáváním tedy konečně rozbalila,a mimo jiné také jsem podrobila bližšímu zkoumání plast.pelech+masové konzervy pro štěně. Dle udaných rozměrů na Mallu jsem pelech objednávala,ale prostě 10 cm sem a 10 cm tam oproti skutečnosti,žádná míra a je vše trochu jinak a ted váhám,jestli to řešit,protože taky čtu stížnosti na hbytost vyřizování reklamací u Mallu a štěndo bude za 14 dnů doma...
Pozor na masové konzervy u této firmy(a asi nejen zde): udávají,že obsahují 85% hovězího,ale není to pravda;čtu složení na konzervě a říkám si,co jsem to objednala za shit s 54%hovězího?? Takže konzervy pofrčí zpět zcela jistě,na takovou sečku nejsem zvědavá a koupím jinde GRAND,ověřenou výbornou konzervu.Jen ted mám zase bloklou kartu,tak to budu muset řešit bud přes děcka či někde přímo v obchodě
Takže to jsou ty soudobé tradice,obyčeje,zvyky - podvody,lemplovství a úskoky kam se podíváš, ari vederci astala vista, páteček jako když vyšije
|
Lada2 |
|
(12.10.2018 16:42:45) není mi jasné, jak mohl někdo objednávat na cizí kartu. To se ničím nepotvrzuje, jak přišel k údajům?
|
Slonisko |
|
(12.10.2018 16:50:20) Lado, nepotvrzuje. A i to zabezpečení pomocí SMS je na vůli obchodníka a ne banky. Typicky takový ty pochybný servery kde se kupují PC hry. Tam zásadně platím pře paypal, protože jim nechci dávat údaje o platební kartě.
|
Lada2 |
|
(12.10.2018 16:54:06) aha, no já raději všechno kupuju jen klasicky přes banku, převodem na účet. Ale pořád mi chodí maily z paypalu, že se chci přihlásit a dělám to špatně. Přitom tam účet vůbec nemám.
|
|
januska.1 |
|
(12.10.2018 17:00:19) Slonisko,žádné tajné údaje obchodník nedostane,takže to máš úplně jedno,jak platíš...
|
Slonisko |
|
(12.10.2018 17:06:39) tajné ne, ale číslo karty a ostatní na některé pochybné stránky zadávat nechci.
|
|
|
|
Fern |
|
(12.10.2018 17:01:13) jak přišel k údajům - číslo karty si hackerové umí "stáhnout",jak to pluje těmi sítěmi,tot moje laické vysvětlení,jak jsem psala na žádné pochybné obchody nechodím,žádné pc hry nekupuju. Tu větší částku se jim nepodařilo stáhnout díky zabezpečení od banky tím 3D securem - kodem,který ti přijde na mobil a ty s ním ve své bance potvrdíš tu platbu. Jakto že prošla ta menší částka,to netušíš,asi ti hekři,no,někdo to zkouší.Ale vezmi si,když si takto stáhneš 4 Kč ze 3 milionů účtů...
|
|
|
Manka+Cipísek |
|
(12.10.2018 16:49:31) To chce klid, Fren... Kdyby nebylo nic horšího... Nejsi v tom sama... Moje zkušenost s českou poštou je obdobná. Bydlím na vsi, kde má pobočka pošty otevřeno odpoledne jen dva dny v týdnu. Pokud to jen trochu jde, nechávám si posílat věci do práce. Taky jsem si nechala něco posílat domů, když jsem věděla, že budu doma a mám stejnou zkušenost jako ty. Z pracovny vidím na vrata a silnici a vím, že se tu pošťačka opravdu nezastavovala. Prostě tu ty lidi zná, a o kom ví, že chodí do práce, tak automaticky dává lístek o nezastižení. Když je to ve čtvrtek, tak než přijdu domů, zjistím to, tak musím čekat až na úterý než bude pošta otevřená i odpoledne a nebo zajíždět do "hlavní" pošty, pod kterou spadáme. Kterou samozřejmě při cestě z práce nemáme. Nebo dává balíčky k sousedům a lístek do schránky nedává. Je pak trapas, když čekám zásilku, ono furt nic a pak k nám chodí sousedi s tím, že už x dní u nich máme balík. Už nám tam nechávala i doporučený dopis, to jsem se už taky ozvala tedy. Snažím se využívat poštu co nejméně, ale někdy není zbytí.
|
|
Manka+Cipísek |
|
(12.10.2018 16:51:17) A s tou kartou tomu taky nerozumím? Jak k tomu mohlo dojít? Víš, preventivně, aby se něco podobného nestalo i ostatním.
|
Fern |
|
(12.10.2018 17:16:35) jak k tomu mohlo dojít - psala jsem výše.Aby k tomu nemohlo dojít,tedy alespondost hodně eliminovat tohle riziko, je nastavení plateb.karty ve tvém internetovém bankovnictví - syn tam má třebas kvůli těmto případům povoleny transakce jen do 600,-Kč no a když kupuje něco dražšího,musíš si povolit více a hned po transakci to zas zatrhnout. Vysvětloval mi to synátor-ajták,který právě pracoval na bezpečnosti IB v bance,že je to jako peníze v peněžence,prostě i když si dáváš pozor,můžeš o ně přijít;naštěstí to banky vrací,protože ony prý mají od obchodníků cca 6% z plateeb,takže tam prý lítají těžký prachy.
Staršímu synovi se takhle ztratilo z účtu 5000,-,banka reklamaci akceptovala no a od té doby tam má nastavenou jen tu pětistovku.Radši,projistotu.Mě se to ještě nikdy nestalo,roky nakupuju přes net,až dnes padla kosa na kámen.
|
Koníček mořský |
|
(13.10.2018 11:29:52) Fern, nedávno ses tady pohrdavě pohoršovala nad lidmi, kteří nevyužívají internetové bankovnictví, ale jako "nýmandi" platí postaru např. poukázkami. Oni se možná jen chtějí vyvarovat toho, co se stalo tobě, synovi a dalším. Třeba je to pro tebe ponaučení, abys nebyla tak povýšená ?
|
Fern |
|
(13.10.2018 16:51:50)
evidentně si vůbec nic nepochopila,přijít můžeš i o hotovost v peněžence.Spi dál sladce!
|
|
|
|
|
Slonisko |
|
(12.10.2018 16:51:56) Fren, ta holt pátek no. Hele, třeba už máš na nějakou dobu vybráno.
|
Fern |
|
(12.10.2018 16:56:08) to doufám;přitom původně to měl být pohodový den vlastně a nějak se to zvrtlo
|
|
januska.1 |
|
(12.10.2018 16:58:27) Fren a nejsi náměsíčná? Třeba jsi v noci něco chtěla nakoupit
|
|
|
Ropucha + 2 |
|
(12.10.2018 16:57:20) Fren, fandím ti v tom, jak si nenecháš líbit lajdáctví a nejsi líná se ozvat Kdyby to uměl každý, úroveň služeb by možná vypadala jinak. Já se někdy vybičuji a někdy bohužel také ne, lenost zvítězí. Ale mám též potvrzené jako ty, že když se člověk nenechá odbýt a trvá na svém, uspěje. Stížnosti na ČP čtu a slyším celá léta ze všech stran, dlouho jsem si libovala, že se mi to vyhýbá, že máme asi dobrou pobočku, ale už jsem též narazila na popisované problémy.
|
Fern |
|
(12.10.2018 17:09:50) no já už byla zvědavá téměř celý týden na ten balík a ještě kvůli tomu se nikam nehnu a takovej hnup to zhatí,ne?!A mě,když začne o něco jít a to tak že hodně,to se panečku začnou dít věci!
|
|
|
Černá mamba |
|
(12.10.2018 17:29:50) Fren, na Mallu to nereklamuj, normálně to vrať v té jejich lhůtě, oni mají myslím 14 dní, jestli to neprodloužili, nedělají žádné obstrukce, vrátíš a hned ti vrátí peníze. Můžeš klidně objednat nový pelech. Jinak den blbec...
|
Fern |
|
(12.10.2018 17:34:10) ten pelech je tak na rozhraní,to uvidím,ale ty konzervy jim vrátím v rámci reklamace,protože když je tam budu posílat,stojí to nemalé poštovné(+můj čas)a to budu po nich chtít taky.
Kdybych je tam poslala v rámci té 10denní lhůty,tak mi sice prachy za ně vrátí taky,ale to moje poštovné už by mi neproplatili.
|
77kraska |
|
(12.10.2018 17:42:29) Fren, nevim, proc nejdes do kamenneho kramu....fakt se spolehas na eshopy?
ja jak si na vec nemuzu sahnout, tak ji nechci
|
Fern |
|
(12.10.2018 19:17:04) no manžel říkal,že se asi postupně k těm kamenákům vrátíme
konzervy už fakt asi kupovat takhle nebudu,jen typrověřené
no a pak taky,každý nebydlí v praze,ten pelech z netu má šmrnc,nikde v obchodě jsem ho neviděla a každý nebydlí v praze;to pak abys polítala ne několik obchodů ale rovnou několik měst
|
|
|
|
|
77kraska |
|
(12.10.2018 17:41:28) Frenuš, ja nakupuju jen v kamennych kramech nebo nejhur na Alze, kde si vec na miste rozbalim a hned jim muzu vynadat
kolem mne jsou lidi, co porad neco resi s eshopy, nemuzou se jim dovolat, maji tam zavreno, proste porad nejake problemy, dodaji jine zbozi, nekvalitni apod.....a bohuzel nektere veci uz v kamennych kramech nejsou ani k dostani :-(
vcera mne dozrala zenska v normalnim kamennem antikvariatu, ktera mi rekla, ze mam jit domu a knizky si vybrat a objednat pres net, ze mi je tam nebude hledat, pritom jsem byla jediny zakaznik.....tak jsem ji rekla, at mi seznam vrati, ze pujdu jinam....to ji rozhoupalo a knizky mi nasla a prodala....to je uz naprosty vrchol dnesni zhovadilosti, ze prijdu do kamenneho kramu a poslou mne domu, at si zbozi objednam pres Internet....pritom jsem tam utratila 700 Kc, to nejsem snad tak spatna zakaznice
|
K_at |
|
(12.10.2018 17:43:13) 77, na netu objednavam normalne, reklamace zadna. Tak bych to tak tragicky nevidela.
|
|
Manka+Cipísek |
|
(12.10.2018 17:51:23) Sedmi, nesouhlasím... Já nakupuju už z 90% na netu, kromě jídla a základní drogerie a málokdy jsem narazila na nějaký problém. Mám už svoje oblíbené a prověřené e-shopy. Běhat po krámech mě opravdu ukrutně nebaví, navíc mi připadá, že sortiment v kamenných obchodech je na jedno brdo, všechno stejný styl, ať už jde o oblečení, nábytek, bytové doplňky, sportovní vybavení apod. Jakmile sháníš něco, co není zrovna teď v módě, máš prostě smůlu. Kdežto na internetu najdeš všechno, většinou je to i levnější a často kvalitnější. Často jsou různé akce typu doprava zdarma apod.
|
K_at |
|
(12.10.2018 17:58:41) Manko, vlastne obcas je neco u Rohliku, ale zavolam, nahlasim, daji mi kredit na pristi nakup a je to. Reakce okamzita, mila a vstricna.
|
Manka+Cipísek |
|
(12.10.2018 18:22:17) Vím, že existuje i e-shop s potravinami rohlík, ale to mi přijde zbytečný, když po cestě z práce mám na výběr několik supermarketů. Ale pro někoho, kdo třeba marodí, nebo důchodce na vsi to může být fajn, nechat si dovést potraviny až domu.
|
Manka+Cipísek |
|
(12.10.2018 18:33:15) Ušetřit? Teď jsem se poprvé dívala na rohlík.cz a nepřipadá mi to zrovna levné. A když si vezmu k tomu ještě dopravu... Navíc jsem si myslela, že rozváží hlavně po vesnicích, ale koukla jsem na mapu a oni rozváží právě jen v Praze, Brně a možná ještě v dalších velkých městech. To podle mě postrádá logiku, v takových městech jsou supermarkety na každém rohu. Ale když ti to vyhovuje... Tvoje věc. Pohodlné to asi je, to bez debat.
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(12.10.2018 18:45:12) Jo Rohlík je fajn, dopravu nikdy neplatím.
|
|
77kraska |
|
(12.10.2018 20:07:21) ja mam dve prace a u obou sedim u kompu....pro mne je relax jit jednou dvakrat za tyden do Billy, projit se tam, nekoho znameho potkat, pokecat, podivat se, co tam maji noveho, vybrat si maso v balicku a koupit i neco, co by mne u kompu nenapadlo koupit
ale nechodim uz s ditetem na krouzky, takze mam vic casu....a chci zazit nejakou normalni realitu, videt lidi, jak se chovaji, co maji na sobe....to s Rohlikem nevidim
|
77kraska |
|
(12.10.2018 20:08:58) mozna je to desne pohodlne z domova vsechno objednat a pak jen cekat, az to privezou nebo pro to jit na postu....asi jsem stara, ale mne to prijde nenormalni
|
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(12.10.2018 20:27:02) Maso kupuju v masně, ryby v rybárně, zeleninu na trhu nebo v zelenině. To mi na pobavení stačí. Jogurty, mlíko, mouku, máslo a podobně si nechám dovézt.
|
77kraska |
|
(13.10.2018 8:15:43) Inko, taky kupuju maso v masne. Zeleninu teda v Bille. A pecivo v pekarne. A obleceni v obchode. Boty v "obuvi".
|
|
|
|
Ropucha + 2 |
|
(13.10.2018 20:23:16) 77krasko, tedy, nikdy by mě nenapadlo jít hledat kontakt s "normální realitou" do Billy. Projít se a pozorovat lidi lze na ulici, v parku, v kavárně .. Měla jsem za to, že supermarketem lidé prolétnou z nutnosti, soustředí se na svůj nákup a chtějí být co nejrychleji venku.
|
|
|
|
K_at |
|
(12.10.2018 18:55:53) Manko, ja vyuzivam na veci typu mleko, praci prostredky, lahve atd. A ve chvili, kdy mi to fakt usnadni zivot (nemoc, navrat vecer z chalupy, nestiham). Ze bych usetrila, to urcite ne. Ale cas mi to setri.
|
Fern |
|
(12.10.2018 19:24:12) tohle máte vy všichni moc super ty Rohlíky apod., je to opruz ten nákup potravin po všech stránkách.
|
LenkaVa |
|
(12.10.2018 19:38:30) Fern a co objednat jídlo z Tesca. To zaváží i k nám do úplně "prdele".
|
Fern |
|
(12.10.2018 21:35:40) no teda?! Bydlím ve městě s 11tis. obyvateli,ale tohle fakt nehrozí,klidně bych objednávala i z tesca.
|
LenkaVa |
|
(13.10.2018 8:13:20) Fern, tak to je divný ...... nás je tady do 100 ks ve vsi a zavážejí. Vídávám je tady. Hlavně ženské na MD si nechávají vozit.
|
Fern |
|
(13.10.2018 16:52:43) tak to musíš bydlet na brněnském či pražském předměstí,ni?
|
|
|
Marko + 2 |
|
(15.10.2018 0:10:48) Divný to není. Bydlíme v okresním městě 35 tis. obyvatel a nedováží tu ani Rohlík, ani Tesco. Rohlík máš jen kolem asi 7 velkých měst a Tesco je podobné. Např. celé jižní Čechy jsou mimo dovoz obou.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|