77kraska |
|
(10.11.2018 18:27:03) mne se tedy nelibi vubec, je neprehledne a nema funkce, ktere mel servis24
uz jsem si dnes stezovala na lince 800
|
77kraska |
|
(10.11.2018 18:27:40) navic je to velky bratr, radi mi moje vydaje do kategorii knihy, zabava, sport apod. - to se mi taky nelibi
|
|
Monty |
|
(10.11.2018 18:29:00) Tak napůl. Jsou tam věci, který se mi líbí, ale je to dost nepřehledný a má to děsně debilní přihlašování. Hlavně mi vadí, že ti to dají befelem - nemůžeš si vybrat, prostě musíš přejít a nazdar. Shodou okolností měnila internetové bankovnictví i KB, tak jsme si doma trochu zanadávali, ale stěžovat si nebudem.
|
77kraska |
|
(10.11.2018 18:31:53) Monty, ja spis uvazuju, ze od sporitelny odejdu....mam ucty jeste jinde, prehlednejsi
|
|
77kraska |
|
(10.11.2018 18:33:19) Monty, jaky tam vidis pozitiva? ja teda zadny
byla jsem zvykla videt na jedny strance vsechny svy ucty a jejich stavy.....ted musim rolovat jak zbesila
nemuzu si poslat potvrzeni o platbe na mail - prej si to mam vytisknout a jde to poslat az pres historii
|
Monty |
|
(10.11.2018 18:37:44) Sedmi, tak mně se líbí, že si to pamatuje platby a nabízí mi je automaticky, nemusím furt všechno vypisovat jak debil. Nemám tam nastavený trvalý příkazy, protože na tomhle účtu je pohyb dost nevyzpytatelný a nechce se mi platit za kontokorent, když jde o pár dnů rozdílu. Taky mám pocit, že je přehlednější výpis plateb, Servis24 je tak detailně neidentifikoval.
|
77kraska |
|
(10.11.2018 18:41:18) Monty, je to vsechno hrozne humpolacky, kazdej radek mi zabere pulku monitoru....klidne by mi stacil mensi font
jo a taky se mi nelibi, ze mi neukazuje, kolik je kontokorent, ze to vzbuzuje dojem, ze to je disponibilni castka....ja do kontokorentu nikdy nejdu
|
Monty |
|
(10.11.2018 18:43:04) Sedmi, tak kontokorent celkem snadno odečtu, to mi až tak nevadí. Já GEORGE zatím použila asi 2x, lezu do internetového bankovnictví poměrně málo.
|
77kraska |
|
(10.11.2018 18:49:48) Monty, to je fakt, ze kontokorent odectu v hlave snadno, ale je to hajzlovstvi budit v lidech dojem, ze tam maji o 20k vic
kdyby ta blba sporitelna nemela tak hustou sit bankomatu v kazdy Horni Dolni, tak od nich odejdu hned.....ted mi vyhovuje, ze na kazdy navsi muzu vybrat hotovost, kdyz cestuju
|
Monty |
|
(10.11.2018 18:53:00) Sedmi, všude je něco. Ideální banka neexistuje. Beru to věcně, někde člověk účet mít musí, stejně vybíráš vždycky jen to menší zlo.
|
77kraska |
|
(10.11.2018 18:59:04) Monty, pro mne je prave internetovy bankovnictvi to nejdulezitejsi u banky, tedy kdyz nepocitam bankomaty....nakonec vybirat muzu za poplatek i ze sporitelniho bankomatu z uctu, co mam u jine banky
ja ridim cely hospodareni moji domacnosti i meho podnikani pres internetovy bankovnictvi, jsem tam denne, takze kdyz se s tim mam trapit, tak radeji snad prejdu jinam
|
Monty |
|
(10.11.2018 19:01:16) Sedmi, fakt denně? To já tam lezu párkrát za měsíc, když je potřeba odeslat povinný platby, což dělám 2x měsíčně, plus pár mimořádných plateb, což je někdy třeba 3x a někdy ani jednou.
|
77kraska |
|
(10.11.2018 19:03:32) Monty, jo denne, pac sleduju, jestli zaplatili klienti meho OSVC, jestli odesly moje mnohe platby atd. ..... mam tam fakt vsechno
|
|
Federika |
|
(10.11.2018 21:47:59) Monty, já tam lezu několikrát denně. Pořád někomu něco platím. A právě ten george je o hodně rychlejší, nemusím nika nic zadávat.
|
|
|
77kraska |
|
(10.11.2018 19:02:13) nevim, proc ma kazdej porad potrebuju vsechno menit.....kdyz jsem se ptala na lince 800, proc to vlastne menili, tak pry protoze servis24 uz meli 15 let...to je tedy duvod jak noha
|
|
|
|
Kudla2 |
|
(10.11.2018 19:06:58) "kontokorent odectu v hlave snadno, ale je to hajzlovstvi budit v lidech dojem, ze tam maji o 20k vic "
Ano, to pokládám taky za sprosťárnu.
|
77kraska |
|
(10.11.2018 19:10:22) Kudlo, kde Ty mas ucet? Ty mas obvykle racionalni nazory, ze bych se inspirovala
|
|
|
Monika |
|
(10.11.2018 19:52:03) Vybírat peníze si snad můžeš ze všech bankomatů, i když jsi u jiné banky??? Některé tedy výběry "jinde" zpoplatňují, ale já mám třeba účet u banky, kde je prvních tuším 5 výběrů měsíčně zdarma kdekoliv a další asi za 5 korun taky kdekoliv? Kvůli bankomatům snad není třeba setrvávat u banky, která Ti nevyhovuje (na druhou stranu, možná jde jen o nezvyk, pokud jde o to internetové bankovnictví)?
|
77kraska |
|
(10.11.2018 20:13:00) Moniko, to neni jen "nezvyk".....musela jsem si v zivote zvykat na hodne novych serveru a prostredi a programu, ale tohle je nesikovne samo od sebe
|
77kraska |
|
(10.11.2018 20:14:32) prakticky porad si musim zvykat na nejake nove programy a na zmeny stavajicich programu....nejnoveji treba na PDF exChange
|
|
Monika |
|
(10.11.2018 20:50:00) No, já tě určitě nemíním přemlouvat, neznám ani staré ani nové internetové bankovnictví ČS, já se hlavně divila té fixaci na bankomaty
|
|
|
|
|
|
X__X |
|
(11.11.2018 9:26:47)
jo a taky se mi nelibi, ze mi neukazuje, kolik je kontokorent, ze to vzbuzuje dojem, ze to je disponibilni castka....ja do kontokorentu nikdy nejdu
ale tak kontokorent je disponibilní částka, jsou to peníze, které máš k okamžité dispozici pro použití co jsem nakoukla do demoverze, tak pod tím je účetní zůstatek, v něm je to bez kontokorentu, aspoň to tak vypadá.
|
77kraska |
|
(11.11.2018 12:23:46) XX, v servisu 24 to meli odlisene nejak lip, co je kontokorent a co je moje vlastni disponibilni castka....to je mi jasne, ze kontokorent je disponibilni, ale ja s nim proste disponovat nechci
|
Ambrosie |
|
(11.11.2018 12:28:57) No a proč tedy kontokorent nezrušíš úplně?
|
77kraska |
|
(11.11.2018 17:15:44) Chantrey, ja jsem si kontokorent nevymyslela, vnutila mi ho banka vymenou za nejake vyhody, uz nevim jake, je to dlouho
|
|
|
|
|
|
|
|
Žžena |
|
(10.11.2018 23:17:33) Ano, dají befem, zrušej Servis24, na kterej s nima máš smlouvu, a jsem vážně zvědavá, co na to manžel, až mu George spustěj, když nemá chytrej mobil.
|
Senedra |
|
(11.11.2018 9:33:06) Žženo, George funguje i na osobních počítačích, nejenom na telefonech. Manžel je ajťák, odmítá mít bankovnictví na mobilu. Kvůli zabezpečení. Pořád se zuby, nehty držíme servisu 24.
|
77kraska |
|
(11.11.2018 12:24:32) Senedro, to Vam nebude nic platne se zuby nehty drzet servisu24, za par tydnu skonci
|
Senedra |
|
(11.11.2018 14:02:50) 77krásko, vím.. a jsem dost naštvaná
prostě někdo neudělal pořádnou analýzu, program spíchnutý horkou jehlou a neotestovaný.. Prostě diletantismus.
|
|
|
|
|
|
Želvička78 |
|
(10.11.2018 18:36:38) Nelíbí, používám pořád Servis24.
|
77kraska |
|
(10.11.2018 18:39:21) Zelvi, mne to uz do servisu24 nepusti, jak jsem jednou zacla s Georgem
|
Želvička78 |
|
(10.11.2018 18:41:24) Já se tam přihlásila jednou, chtěla jsem zřídit inkaso a zjistila jsem, že si nemůžu to potvrzení na mail nechat poslat, tak to bylo naposledy, a od té doby se zas přihlašuju do servis24. Doufám, že mi to půjde i dál teda
|
77kraska |
|
(10.11.2018 18:51:07) zelvi, myslim, ze to bude vadit hodne lidem....jen pockej, az servis24 definitivne zhasne a lidi budou muset pouzivat jen George, pak nastana brajgl
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(10.11.2018 19:42:44) Internetové bankovnictví nemám, používám servis24 telebanking. To taky zrušej?
|
77kraska |
|
(10.11.2018 19:43:24) Inko, to nevim.....u banky nikdy nevis, co vymysli
|
|
|
|
|
Lucie (+3 zlatíčka) |
|
(10.11.2018 19:52:00) Já jsem pochopila že se to převádí postupně. Mě už to do servis24 nepustí, jen George, ani dceru. Manžela do jeho ano, ale zase pokud se přihlásí na George tak mu tam některé produkty co má v Servis24 úplně chybi. Jinak nelíbí se mi to vubec
|
|
|
vertigo |
|
(10.11.2018 19:43:09) U Servis24 bych byla bývala taky zůstala, kdyby v budoucnu nekončil. Na George jsem si už nějak zvykla, ale už se mi podařilo si zablokovat přístup (vůbec netuším proč, ale paní ve spořce mi říkala, že to se lidem stává často, takže jako úplný blbec jsem před ní nevypadala). Vadí mi, že i na přihlášení musí chodit ověřovací sms a taky mi vadí, že je nutný zadávat jméno příjemce a nepustí to dál, dokud to nemá vyhovující tvar. Zrovna včera jsem zadala název e-shopu, ovšem bez .cz a nechtělo mi to uznat.
|
77kraska |
|
(10.11.2018 19:44:47) po mne to na prihlaseni nechtelo sms, ale jeste jsem v nejakem zabehavacim rezimu, nepresla jsem uplne
|
vertigo |
|
(10.11.2018 19:54:47) Ověřovací sms to chce od chvíle, kdy jsem tam potvrdila nějakou e-identitu.
|
|
|
Paulis |
|
(10.11.2018 19:45:22) to jméno příjemce mi to také občas vyšplouchne
|
|
Monty |
|
(10.11.2018 19:47:33) "Vadí mi, že i na přihlášení musí chodit ověřovací sms."
Jo, to mi vadí taky, a stejně tak mi vadí, že při zadání hesla v předvolené klávesnici není celá znaková sada.
|
Federika |
|
(10.11.2018 21:46:01) Mně nechodí žádná sms, heslo taky nemusím zadávat, mám to nastavený na face ID. Takže jen ťuknu, mrknu do mobilu, vyberu ze šablonu nebo ofotím kód a odkliknu.
|
|
|
Želvička78 |
|
(10.11.2018 20:08:30) X.sky - máš pravdu, taky jsem si při tom mým jediným pokusu zablokovala přístup a nechápala jsem proč. Naštěstí jsem vytáhla nějaký číslo z nějakých modrých desek a do banky jsem kvůli tomu nešla...
|
|
Katka a 2 výrostci |
|
(10.11.2018 22:29:44) Na přihlášení to po mě sms kod nechce. Trochu jsem pátrala po přenesených šablonách, ale nakonec jsem je objevila. Něco mi vadí (to lpění na názvech příjemce), ale je fakt, že pak to hodně rychle dohledá v historii platby toho příjemce, třeba jen podle kousku názvu... což se mi hodí, jsem líná pro všechno zakládat šablonu... Já to nějak zkousla, celkem mě to nevadí.
|
|
|
|
jů |
|
(10.11.2018 19:04:30) Od Spořitelny jsem odešla, takže nemůžu posoudit. Nyní mám Equa bank a jsem nadmíru spokojená
|
|
Paulis |
|
(10.11.2018 19:43:59) Válčila jsem celkem se šablonou, ale je fakt že jsem si postěžovala na fcb ,hned volali a pomohli. Odcházet se mi nechce, vyhovuji mi jejich vkladomaty které mám za rohem
|
77kraska |
|
(10.11.2018 19:45:33) Paulis, myslis se sablonou plateb?
a na co potrebujes vkladomat?
|
Paulis |
|
(10.11.2018 20:05:07) Dostávám od klientek peníze v hotovosti a je to pro mne jednodušší než chodit na pobočku.Šablony je průšvih... u platby na VZP mi to pořád nechce přijmout s tím že se jedna o uřad a že to mám vyplnit ve správném formátu... grrrr
|
|
|
|
HelenaPa |
|
(10.11.2018 20:50:00) Já už byla kvůli tomu skoro rozhodnutá Spořku opustit. Pak přišla kámoška, co ve Spořitelně dělá, a něco mi přenastavila. Ale opravdu jsem byla hodně naštvaná. Při přenosu ze Servisu 24 mi nepřenesli šablonu, při zadávání čísla účtu m to neustále tvrdilo, že je špatně, i když nebylo. Dožaduje se zbytečných informací (komu patří účet, kam chci poslat prachy - CO je mu jako do toho?!). Abych to shrnula jedním citátem klasika: "Je to hnus, velebnosti."
|
|
Rašeliník |
|
(10.11.2018 20:53:25) Mně se tedy líbí víc... Pamatuje si to lidi, jsou úožený v adresáři, tak se nemusí nic pokaždé znovu vypisovat, je tam dobrý přehled plateb, skvěle udělané vyhledávání, a neposlední řadě i dobře udělané “grafy” výdajů. To mě prostě celkem baví... e-identitu tam nemám a tedy ani dávat nebudu. Jinak s tím nemám problém.
|
|
Koliha velká |
|
(10.11.2018 21:11:23) Třeba by se mi i líbilo, ale vůbec se mi do něj nepodařilo přihlásit, ačkoliv jsem se o to pokoušela si tři hodiny. Už se těším na přepážku s fakturami, splatnost mne tlačí, je čas na návrat do dob předinternetových
|
|
Federika |
|
(10.11.2018 21:43:26) Mně přijde super, všechno strašně rychlý, kliknu a hotovo, děti i manžel mají k dospozici peníze během jedinýho kliknutí
|
|
wer |
|
(11.11.2018 7:33:19) Líbí, je přehlednější, rychlejší, jednodušší. Mám George už přes půl roku a od začátku jsem jsem nadšená nadšená.
|
|
sovice |
|
(11.11.2018 7:42:55) Pro mě je George poslední kapkou, od ČS odcházím, než mě ho donutí zapnout (sledovala jsem několik večerů nadávající sestru). Stejně jsem hlavní provozní účet už dávno přesunula do FIO, jejichž bankovnictví a bezpoplatkovost mi mnohem víc vyhovuje, ČS už mám jen proto, že si nikdy nevzpomenu, že mám přehlásit SIPO, a že se mi nechce na pobočku. Tak se holt přemůžu.
|
|
Katka. |
|
(11.11.2018 12:25:47) Je to naprostá katastrofa, mame firemní účet, v přehledu se nezobrazují variabilní symboly, když jsem si stěžovala, napsali mi, že variabilní symboly nejsou důležité, ale že si tam můžu nahrát profilovou fotku... No nic, konečně změníme banku.
|
|
Zufi. |
|
(11.11.2018 12:43:39) Vůbec a asi odejdem k jiné bance. Mimojiné mně strašně vadí, že v Servisu jsem měla nastaveny čísla účtu např. dceru, na spořící účet, ... a stačilo kliknout a v G. to zmizelo a ani netuším, jak je tam zase dát a vůbec, vyznat se v tom....hnus. Toto se jim vážně nepovedlo. A posílat sms kvůli všemu je vopruz, já chápu, že je to kvůli bezpečnosti, ale předtím to stačilo jen při platbě a te´d se tam nedostanu bez mobilu u ruky.
|
bdo |
|
(11.11.2018 14:27:53) V Georgi se ti automaticky ukládají všechna čísla, na které posíláš peníze, pak jen jednoduše vyhledas. Akorát na poprvé to asi budeš muset vytukat ručně.
|
Zufi. |
|
(11.11.2018 16:06:08) Proč tam nemohli nechat ta čísla ze Servisu? Znovu jich ťukat 20-25, no vopruz. vždy mám strach, že se spletu a pošlu to jinam. Každopádně s internetovým bank. u spořky je konec, budu chodit na pobočku nebo přejdem někam, kde to není tak nepřehledné a složité, musím se poptat.
|
Monty |
|
(11.11.2018 16:10:33) Nemusíš je ťukat znovu. Můžeš si vyhledat minulou platbu a prostě ji jen zopakovat.
|
Zufi. |
|
(11.11.2018 16:11:52) Jako třeba, že jsem před rokem poslala bráchovi 13 000? To tam vážně najdu? No, nevím,.
|
Monty |
|
(11.11.2018 16:16:31) Zufi, před rokem nevím, minulej měsíc jsem našla.
|
Zufi. |
|
(11.11.2018 16:21:52) No, ještě to úplně nevzdám, ale nelíbí se mi to vůbec a Servis 24 byl podle mého bezva.
|
|
|
|
|
|
MaMar |
|
(12.11.2018 10:42:47) Teda už jsem si za život zvykla na různé změny, internetové bankovnictví používám od samého počátku a v několika bankách, takže ve více verzích, ale George je pro mě běs! Teď jsem strávila hodinu odesláním dvou běžných plateb - nevím, proč nestačí zadat číslo účtu, v adresáři chaos, nestojím o to, aby se mi tam zobrazovala čísla všech účtů, na které jsem kdy něco poslala, naopak příjemce, kterého jsem chtěla uložit, mi to nebralo. Nakonec mi paní na zákaznické lince poradila, ať do řádku příjemce napíšu tečku! Tu to nakonec vzalo, takže mám teď tohoto příjemce uloženého jako tečku. Jestli to nějak neupraví, tak budu vážně uvažovat o změně banky, i když hlavní rodinný účet mám u České spořitelny ještě z pravěku, kdy to byla Česká státní spořitelna
|
77kraska |
|
(12.11.2018 18:03:27) MaMar, rikam si, ze musim nejak prekonat to, ze jsem stara a zkostnatela - a dukazem bude ovladnuti George
ale nevim nevim....proc vubec delaji takovou vizualne vyraznou zmenu? komu predtim vadila vizualni stranka servisu24?
|
|
|
|
Raduza |
|
(12.11.2018 9:32:15) Zufi, já tam teda všechny trvalé platby mám zadané. Přecházela jsem na nový systém a přešly i všechny platby. Tak nevím. Jinak si myslím, že je to velmi intuitivní a my staré páky s tím budeme trochu bojovat ).
|
Zufi. |
|
(12.11.2018 17:47:29)
|
|
|
|
bdo |
|
(11.11.2018 14:26:17) Já jsem nadšená. Funkce budou přidávat.
|
|
Alca |
|
(11.11.2018 16:44:28) Nelíbí, vyadá to, jako by nedokázali oddělit design pro telefony a webdesign, prostě omalovánka..... Uklidňuje mě jen to, že spořka už dávno není můj primární účet a lezu na ní minimálně.....
|
|
|