+Jana+ |
|
(21.12.2018 8:53:57) Nevíte zda Rosmmann posílá sms, že je foto zakázka hotová? Nechala jsem tam dělat foto produkt přes net a nepřišla mi žádná zpráva, že je to hotovo. Tak nevím zda vůbec posílají nějakou zprávu...... nebo zda mám denně chodit se ptát do prodejny......
|
Fern |
|
(21.12.2018 9:40:33) a proč se zeptáš rovnou jich?
|
|
+Jana+ |
|
(21.12.2018 10:05:52) No tak důvod je snad jasný :) tady se ví všechno, proto se ptám tady na osobní zkušenosti........ A mám to do prodejny daleko - tj. chci tam vážit cestu pouze pro vyzvednutí zakázky.......
|
Fern |
|
(21.12.2018 11:00:32) mě vždy fascinuje,jak někteří mají zakodováno,že moderní prostředky komunikační techniky jsou jen pro žvanění na diskusích či na tlachání s kámoškou a nejsou schopni je používat i v reaálném životě
|
Lei |
|
(21.12.2018 11:38:52) Fern, musím s Tebou souhlasit. Myslím, ze čekat, jestli mi někdo odpoví, a mít to bez záruky, je delší než kouknout na www Rossmann
“Po odeslání Vaší zakázky od nás obdržíte postupně dva informační e-maily. V prvním Vás budeme informovat o přijetí zakázky do výroby. Druhým e-mailem Vám oznamujeme, že zakázka byla zpracována a v jakém časovém horizontu bude připravena k vyzvednutí na prodejně, sběrně či doručena poštou. Druhý email je závěrečný a žádný další již k zakázce neodesíláme. Stav Vaší objednávky máte možnost zjistit online na našich webových stránkách. Stačí se přihlásit zde s použitím Vaší e-mailové adresy a osobního hesla. V sekci Moje objednávky budete mít okamžitě aktuální informace o stavu Vaší objednávky. Pokud Vám neobdržíte potvrzení o přijetí nebo vyhotovení zakázky, zkontrolujte si prosím nastavení Vaší e-mailové schránky a nastavení složky Nevyžádané pošty (spam).”
|
|
|
|
|