Pájuša |
|
(15.7.2019 10:19:39) Objednávala jsem sportovní hodinky, v tom nejlevnějším obchodě to pořád /asi3x/chtělo registraci-jako poslední krok, nedařila se mi tak jsem šla jinam, na osvědčenou alzu a objednala tam.No dnes koukám na mejly a objednala jsem je i na tom první obchodě.Co s tím?stačí když je nevyzvednu-třeba z toho alza boxu? nebo mám tam zkusit zavolat napsat?
|
kachna_ |
|
(15.7.2019 10:46:31) s Alzou se v tomhle směru komunikuje dobře.
|
|
Katka a 2 výrostci |
|
(15.7.2019 11:02:44) Nemáš-li zaplaceno předem, tak stačí nevyzvednout.Chceš-li být solidní, tak o tom obchod informuj, že jsi objednala omylem duplicitně. Nicméně pokud už zboží předali dopravci do přepravy na cílové výdejní místo nebo adresu, stejně ti napíšou/řeknou, že to prostě nemáš vyzvedávat. Alza je veliký obchod, je to pro ně běžná věc.
|
|
Pájuša |
|
(15.7.2019 12:21:39) tak vyřešeno, zavolala jsem tam a zrušili to, uf, jsem ráda že to takhle jednoduše šlo vyřešit
|
Katka a 2 výrostci |
|
(15.7.2019 12:31:31) Těchto věcí se ve větších e-shopech denně řeší desítky, netřeba mít nervy....
|
|
|
|