| Přihlásit se | Nová registrace

Celkem 22 názorů.

Téma: Legoland

(19.8.2019 20:49:28)
Byl někdo s dětmi v Legolandu v Německu? Stojí za návštěvu? Doporučili byste jednodenní nebo s přespáním? Díky
 Tizi

(19.8.2019 21:10:12)
Byli jsme tam před několika lety, v době, kdy si syn nepřál žádný jiný dárek než Lego ~:-D. Určitě to stálo za to, já sama jsem obdivovala ty městečka, domy, lodě a syn samozřejmě nadšený - Hvězdné války, Potápěči, Letiště, prostě všechno, k čemu tehdy byly legové sety. Jsou tam různé atrakce - kolotoče, horská dráha, lodičky, ale hlavní je to lego.

Určitě s přespáním, pokud nebydlíte hned u hranic, neumím si představit trmácet se někde na otočku. My jsme spali dvě noci v Günzburgu, to je pěkné městečko hned vedle Legolandu, přijeli jsme večer, prošli si městečko, vyspali se a ráno čerství do Legolandu. Večer jsme se vrátili na hotel, přespali a další den ráno fičeli za dalším dobrodružstvím (využili jsme cesty k návštěvě Západních Čech).
 Tante Bante

(19.8.2019 21:10:27)
Byla jsem v Dánsku, je to super, hned bych jela znova. Ale extra velmi drahé. V Německu to možná vyjde levněji. Ubytování bych si našla přes Casamundo nebo něco podobného.

(19.8.2019 21:21:07)
Byli jsme, bylo to super, podle mě ideální tak pro věk 9-10 let. Bydleli jsme v te prilehajici pohadkove vesnicce, v sudu. Měli jsme k ceně ubytování dvoudenní vstupenku, přijeli jsme ráno, cely den v Legolandu, přespání, pak druhý den v Legolandu, ještě jedno přespání a ráno domů. Nebylo to levný, ale stalo to za to, vyzkouseno na čtyřech dětech z rodiny.

Jinak máme vyzkousenou i veřejnou dopravu, do Mnichova přes noc busem, pak primestsky vlak do Günzburgu a tam z nádraží jezdí shuttle bus rovnou do Legolandu. Paráda, jednoduché, spolehlivé.
 luthienka

(19.8.2019 21:25:30)
Jezdíme často. Poprvé jsme byli v GB, od te doby jezdíme do Německa. Dcera byla poprvé ve 3 letech. Baví je to ( i nás) pořád, i když dospěly syn už s námi samozřejmě nejezdi. Jezdíme vždy na 2 dny, kupujeme lístky i ubytování přes stránky Legolandu. Jednou jsme spali i přímo v Legolendu. Je lepsi jezdit mimo sezónu, ale je dost “ mokrých” atrakci, tak chladno není úplně nejlepší.

(19.8.2019 21:30:11)
Mokré atrakce potvrzuju, mít s sebou náhradní oblečení je téměř nutnost.

A taky je praktický jet tam mimo německé školní prázdniny a víkend, fronty u atrakcí jsou pak snesitelné.

(19.8.2019 21:38:18)
Díky všem. Myslíže, že když pojedeme koncem srpna ve všední den, bude počet návštěvníků přijatelný? Ve školním roce se tam nedostaneme a na víkend tam jet nechci.

(19.8.2019 21:40:46)
Zkontroluj ty prázdniny, hlavně v Bavorsku, Němci je mají jinak než my, a ještě se liší i jednotlivé německé státy.

(19.8.2019 21:41:13)
mají až do poloviny září

(19.8.2019 21:45:41)
Jo a lístky kouoene dopředu přes web Legolandu jsou levnější. A k ubytování zarizenemu pres Legoland bývá vstupenka na 1 nebo 2 dny zdarma.
Taky se tam dá připlatit večeře (snídaně je v ceně), je to velmi bohatý švédský stůl, ale není to zrovna nejlevnější.

(19.8.2019 21:51:41)
My většinou jedeme na náš státní svátek, co Němci neslaví.

(19.8.2019 21:40:57)
Jinak tedy koukám, že kdybychom jeli do kempu pod stan (sudy už asi nejsou volné), vyšlo by to čtyřčlennou rodinu na jednu noc a dvoudenní vstup na 118 euro, což mi tedy přijde hodně přijatelné. Je to skoro jako cena rodinného jednodenního vstupného.

(19.8.2019 21:45:16)
Ano. Byli jsme v Dánsku i v Německu. Děti to tam mají rády. My vždy zůstáváme na noc.

(19.8.2019 22:02:58)
Jezdíme skoro každý rok, děti jsou milovníci lega. Určitě stojí za to.

Byla jsem v různých kombinacích, i na tu skoro otočku. Ale na jeden zátah to spíš jezdím zpátky.
Z Prahy snad by to šlo když se vyjede brzy ráno. Od hranice je to asi 3 hodiny.

My to máme daleko, takže jsme jeli buď:

- přespali jsme ještě v ČR kousek od hranic. Otevírá se v 10h, takže to se dá ještě celkem dobře stihnout.
- jezdíme v kombinaci s Playmobil Parkem, kousek od Norimberku. Začínáme tam, přespíme tam, a ráno přejedem do Legolandu, to je asi 2 hodiny.
Anebo opačně.

V samotném Legolandu ale obvykle děti chtějí 2 dny, takže tu jednu tam přespíme. Zatím jsme byli v létě, takže v tom jejich kempu.
Ta jejich pohádková vesnice mi přijde ubytování dost drahé, ale je to takový stylový. Cenově vyjde lépe asi sehnat něco v okolí.

Když jedem na 2 dny, kupujeme roční permanetku, která vyjde levněji než lístek na 2 dny a otočíme to pak na ni ještě jednou další rok, takže to se vyplatí nejvíc.

(19.8.2019 22:39:03)
Jo. Takhle to děláme taky. Kupujeme roční vstupenku. A parkování dáváme vždy na vstupenku dítěte. Kdyby náhodou některý dospělý nejel. Děti jedou vždy.

(20.8.2019 7:58:48)
Ještě malý tip pro ty kdo jezdí troch "naslepo. Já se obvykle rozhoduju na poslední chvíli a taky plán měním podle situace, počasí atak. Takže kemp jsem měla předem rezerovovaný jen jednou minule, jinak jsme jeli bez rezervace. V kemp většinou místo bylo, jen jednou bylo plno.

A to pak je ještě možnost kempovat tam na louce vedle oficiálního kempu - to je tedy za poplatek (v kempu), ale je to levnější než kemp. Prodají to jako místo na parkovišti - je tam takové parkoviště pro ty kdo se přihlašují, večer se to vyprázdní a lze si přijet ve 16h (tuším) na recepci a zaplatit si to místo. Stan se pak dá rozdělat vedle na louce a smí se používat celé zázemí kempu, což je blizoučko, jen přes to parkoviště. Nelze to rezervovat, takže je to kdo dřív přijde .. musí se tam tedy přijet na ten čas.
Takže jsme normálně celý den byli v areálu, ve čtyři jsme přejeli ke kempu, zaplatili plac, rozhodili si narychlo stan a zas jeli zpátky do areálu.

A jednou zas třeba v podvečer děsně lilo, tak jsme nezůstávali a přejeli ty 2 hoďky k Playmobilu, tam je taky kemp, jen ne v areálu ale kousek v té vesnici.

(20.8.2019 8:17:56)
U nás mají děti rády oba parky. Ale do Lega jsou větší fandové, i když Playmobil zas miluje dcera.

Podle mně je to i věku dětí a dle toho co je baví. Legoland je takový víc "zábavního typu".
Ty úplně divoké atrakce taky nechodíme, děti byly menší a ani teď to ještě není věk úplně na všechno. Zas je fajn že se tam najde něco pro ty malé, menší, větší i největší.
Jsou tam atrakce typu že se na něco sedne a jede, plave a tak.

Playmobil zas je spíš vše na "vlastní pohon". Jsou tam hodně lanové prolézačky, klouzačky a tak. Super je ten vor.
 Vítr z hor

(20.8.2019 15:22:01)
Jj, Legoland je lepší Matějská. Je blíž, levnější, ale míň spektakulární než Disneyland. Taky je tam pár atrakcí s frontami. Štve mě tedy, že zavírají asi o 2 hodiny dřív než píšou. Tj. cca 2 hodiny před zavíračkou přestávají fungovat atrakce, ale rovnou vám sdělí, že je super, že teď si můžete konečně prohlídnout domečky a nakoupit v prodejnách suvenýrů, které jsou natřískané stavebnicemi.
Jak je to s kouřením, si nepamatuji, nijak mě to tam neštvalo.

Zato v ZOO v Norimberku (krásné, delfíni!, kapustňáci!) se kouří docela dost, i když je tam celkem málo lidí.

(20.8.2019 15:58:32)
Ano tak by se to dalo taky říct Legoland jsou ty atrakce takové víc "pasivní",
Playmobil aktivní, vše jen na vlastní pohon.

Třeba lodičky v Legolandu - prostě jedou a svezou vás. V Playmobilu jsou jiné lodičky - děti musí točit těmi kličkami. A tak se vším. Plus plno šplhání, klouzání, prolézání.

Na Playmobilu se mi líbí jak je to zajímavě vymyšlené - třeba to dojení krav :), to jsem nidke jinde neviděla. Nebo ta stavba, tam vždy děti zaseknou hned v úvodu, těžko se to popisuje. Všem se líbil hrozně ten vor - ale musíte se sami odrážet. V legolandu se na něco nasedne - a jede se.

Ale zas je Legoland teda rozhodně víc než "Matějská". Spíš se to podobá Disneylandu, ale v lego stylu.
Na Legolandu jsou zas dobré ty moderní atrakce, třeba moji šli několikrát na Ninjago. A je to tedy fakt zajímavě udělaný, jak já osobně "střílečky" nemusím. Některý moderní technologie mně až překvapily.

A moje děti teda každý rok rády prohlíží ty lego stavby, ty jsou úžasný.

Oba parky jsou dost odlišné a každý má něco do sebe.
 Žžena

(20.8.2019 8:29:50)
Byli jsme v německém Legolandu a líbilo se všem moc.
Za mne jeden den stačí.
 SleepWell

(20.8.2019 9:34:58)
-koupit listky pres net
-vzit dva dny - mam pocit, ze to vyslo, ze ten druhej den byl prakticky zadarmo
-bydlet v te jejich pohadkove vesnici. Ta je UZASNA. Bydleli jsme "na hrade", decka z toho byly uplne hotovy. Maji vice cenovych variant a je to vazne nadherny.
-jinak ten nemeckej legoland mi prisel, ze uz nejlepsi roy sve slavy mel za sebou
-vsude fronty za hezkeho pocasi - ale druhej den jsme meli frisno a lidi polovic
 SleepWell

(20.8.2019 9:35:55)
jinak dva dny jsou lepsi, protoze diky frontam nemusite stihnout vsechno hned prvni den. Takto je to beze stresu. Ale je pravda, ze ten druhej den jsme to v pulce zabalili a jeli domu.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.