Bouřka |
|
(26.12.2019 21:42:01) Byl mi rodiči v září zakoupen dárek necelé 2 týdny před naší návštěvou. Jenže v době návštěvy zboží stále nedorazilo a následně se zjistilo, že obchod to omylem poslal do Zásilkovny. Tak to naši vyzvedli a balík uložili, že buď přijedem nebo ho mamka přiveze k nám. Jenže díky řadě chorob na obou stranách několik návštěv nevyšlo a zadařilo se až teď na Vánoce. A z nepoškozeného balíku jsem vytáhla promáčknutý elektrický hrnec. Jenže je to 3 měsíce od koupě a já netuším, jak se k tomu můžou postavit u reklamace. Kupované je to na Mallu.
|
Mariana +2 |
|
(27.12.2019 10:27:37) Důležitý je vyfotit celý ten balík, že to nebyl poškozený. Obvykle všichni podobné poškození nejdřív zkouší "hodit" na přepravce, a poškození při přepravě se musí reklamovat hned, tam jsou obvykle krátké lhůty. Jinak záruční lhůtu na samotný hrnec byste měli mít obvyklé 2 roky. Takže vyfotit pořádně celý balík, všechny obaly a tak. A samozřejmě i hrnec. A podat reklamaci s tím, že rovnou uvést že balík ani obal při dodání nebyly poškozeny, že šlo o dárek a tudíž byl rozbalen až nyní. Mall je velký obchod, ti by snad neměli dělat problémy. Napsala bych tam nebo zavolala, nejspíš to budou chtít nejdřív poslat zpátky.
|
|
Katka a 2 výrostci |
|
(27.12.2019 10:51:06) Neměli by dělat problémy, je to velký obchod a tyhle věci se řeší jak na běžícím páse, crcat se s rozporováním se nikomu nechce a nevyplatí .Reklamovat by měl ale ten, co zboží koupil - Mall má v profilu, v sekci "moje Objednávky" možnost přímo kliknout u každého produktu na link "reklamovat" a rozbalí se ti formulář, kde vše popíšeš a přiložíš fotky. Nebo nahoře pod "kontakty" je možnost využít kontaktní formulář, přijde jim e-mail.... Do popisu napiš,že jde o dárek koupený v předstihu a rozbalený o Vánocích.Dobré je, aby na fotkách bylo vidět, že je to nepoužité. Ideálně i nepoškozený obal. Ale jak říkám, nejspíš ti prostě pošlou nové zboží a finito.Jo a tohle budaou samozřejmě chtít vrátit. Nevím, jak to ted u nich probíhá, nejspíš bude nejednodušší to odevzat na nejbližší výdejně Uloženky (respektive Mall pointu).
|
neznámá |
|
(27.12.2019 11:17:19) No, já z důvodu neuznané reklamace na Mallu nenakupuji. Vlastně něco podobného jako píše Bouřka. Velký domeček pro děti. Krabice v pohodě, načatý až asi po měsíci pod stromečkem. Chyběly speciální šrouby. Reklamace zamítnutá, odmítli to řešit.
|
Katka a 2 výrostci |
|
(27.12.2019 11:30:10) To se divím.. já se jich nezastávám, chraň bůh, nakonec, je to konkurence :) Je fakt, že tahle situace je taková nejednoznačná. Reklamovat se má "neprodleně", po zjištění závady.To se stalo, akorát závada byla zjištěna s velkým odstupem od nákupu. Asi ses měla ohradit, první půlrok po nákupu je víc práv na tvé straně, vada se může projevit kdykoliv po dobu záruky a vy jste holt skutečnost, že je stojan nefunkční díky chybějícícm šroubům objevili až při jeho praktickém použití, které je jaksi jen na Vánoce. Myslím, že spor bys vyhrála. Ale chápu zároveň, že se ti kvůli stojanu nechtělo do nějakých tahanic. Nicméně ČOIku bych na ně asi poslala....
|
|
|
Pam-pela |
|
(27.12.2019 17:06:20) Tak mě Mall neuznal to samé loni, bylo to asi týden od dodání. Měla jsem ho asi vrátit ve lhůtě 14 dnů, jak to udělal někdo přede mnou
|
|
|
Analfabeta |
|
(27.12.2019 13:58:09) Kupovala jsem cosi v Lidlu, ve sleve. Carovy kod byl ale na obou stranach vyrobku a pokladni prehledla listek, kde byla uvedena sleva. Reklamovala jsem to po 14 dnech, kdy jsem na to prisla. Vyrizeno na kase behem nekolika minut, Lidl reklamaci uznal. Ani jsem v to nedoufala. Dalsi reklamace me cekala v Albertu, u traktoru pro vnouce upadlo kolo, a to se toho ped Vanocemi deti jeste ani nedotkly. Opet vyrizeno behem dvou minut, reklamace uznana. No, a po dvou letech jsem konecne vybalila balik od Tescomy, perfektni, nic nechybelo. Jsem trubka, ale byla delsi dobu nejak v psychicke nepohode a do rozbalovani se mi moc nechtelo. Holt si ten kalendar, co tam byl pribaleny, musim nechat na jiny rok
|
Katka a 2 výrostci |
|
(27.12.2019 19:26:23) To me docela překvapuje,u velkeho e-shopu.Je fakt,ze jsou velci,ale vysledkove dosti v prd*li,takze treba maji na reklamacnim befel pritvrdit....timhle to ale nezachrání.
|
|
|
Bouřka |
|
(27.12.2019 17:08:58) No jsem tam volala a mam to nafotit a poslat. Při cíleném hledání se našlo i poškození na krabici, ale není to nápadné. Na folii nebylo znát nic, ta je pružná. No jsem na to zvědavá.
|
|
|