Galia |
|
(18.6.2020 11:49:04) Dobrý den. Máte někdo zkušenost z posledních týdnů? Letecká společnost tvrdí, že vrátit peníze nelze, že mi dají voucher. Všude čtu, že na refundaci mám nárok, že jen ty aerolinky zkoušejí, co si klient nechá líbit. Vrácení peněz pak ale prý trvá celé měsíce. Máte někdo dobrou radu? Díky za reakce.
|
Monika |
|
(18.6.2020 14:05:11) Máš nárok na peníze. Ale možná se o ně budeš muset soudit. Aerolinky jsou na tom špatně a dobrovolně si moc platit nebuduou, protože nejspíš na to nemají, resp. to co mají, dají raději na něco pro ně důležitějšího ...
|
|
AZAZ |
|
(18.6.2020 18:25:33) Moje zkušenost: měli jsme letenky na červenec, aerolinky let zrušily napsaly, že můžeme přebookovat nebo dostat voucher. A pokud se nám toto řešení z nějakého důvodu nelíbí, máme se ozvat. Tak jsem zavolala na české číslo na webu, přepojili mě tedy do GB a jakási paní na můj dotaz, jeslti je možné raději vrátit peníze, pravila, že samozřejmě - vyžádala si identifikační údaje a ještě se omluvila, že to bude trvat tak 14 dnů. Do týdne byly peníze na účtu. Byla jsem mile překvapená. Byly to British Airways, příště poletím určitě zase s nimi Takže nárok asi je, tady stačilo se jen zeptat... u low cost si nejsem jistá, jak to půjde..
|
|
TiNiWiNi |
|
(18.6.2020 18:30:19) Jaké aerolinky?
|
Galia |
|
(18.6.2020 19:18:35) Air Canada, Lufthansa a Austrian Airlines. Měli jsme různě přelétávat, takže v rezervaci je více letenek na každou osobu.
|
TiNiWiNi |
|
(18.6.2020 19:19:56) A kupovala jsi přímo u aerolinek, nebo přes prodejce letenek?
|
Galia |
|
(18.6.2020 19:20:35) Přes Pelikána.
|
|
|
|
|
Stáňa * |
|
(18.6.2020 21:17:56) Mám zkušenost s Raynairem - špatnou.
Letenky na konec dubna do Říma. Na začátku dubna přišel email, že se let ruší a můžu požádat o refundaci. Což jsem udělala. Na začátku května přišel další mail, kde se ukázalo, že toto už neplatí a automaticky mi přidělili voucher. Žádost o refundaci byla možná jen přes jejich live chat. Po asi týdnu se mi podařilo s někým na live chatu spojit (chat s osobou v UK) a nějaký Andrew mi asi po půlhodině dopisování napsal, že teda voucher zrušili a zadali si tam, že chci v první řadě peníze. Nakonec mi sdělil, že peníze ovšem hned tak nepošlou, protože lidi, kteří mají na starost payment, jsou na HO a z něho nejsou oprávněni dávat pokyny k zaplacení.
|
|
VčelkaMája |
|
(19.6.2020 8:51:30) Ahoj, řešila jsem taky a nakonec vzdala. Nízkonákladovka Vueling, jeden let sami zrušili a poslali mail s voucherem. Zpáteční let nezrušili, pouze posunuli čas. Psala jsem na všemožné helpdesky na stránkách společnosti, že chci vrátit peníze za oba lety, zkoušela volat, bohužel, nikdy jsem se nedovolala a na maily přicházely odpovědi, že peníze nevrátí, že si mám přebukovat let na jiný termín a využít voucher. Možná jsem se měla víc snažit, ale přišlo mi to jak boj s větrným mlýnem. Tak jsem si to přebukovala, voucher využila a poletíme za stejné peníze akorát jindy, než jsme původně chtěli. I tak jsem měla radost, že se mi podařilo tím systémem proklikat
|
|
|